Привіт,
Будь ласка, це якось пов’язано з вашою скаргою?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Можливо, ви хочете додати свої власні слова до цих скріншотів?
Hello,
Is it somehow related to your complaint, please?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Do you perhaps want to add your own words to those screenshots?
Так, це пов’язано з моїм співзаявником, оскільки він дав мені свою електронну адресу та попросив пересилати всі розмови між мною та казино
Yes it is related to my co.plaint as he had given me his email address and asked me to forward all conversations between myself and casino
Вітаю і дякую.
Зараз я розумію, але ви не зобов’язані публікувати тут усі відповідні знімки екрана, оскільки це форум, а не електронна скринька. Як ви згадали, ваш спеціаліст із вирішення скарг попросив надіслати їм усе електронною поштою.
Якщо ви згодні, використовуйте власні слова на цьому форумі. Не соромтеся ділитися своїми почуттями, думками або будь-чим іншим, що ви хотіли б. Просто майте на увазі, що це не скарга. 🙏
Хочете щось додати прямо зараз?
Greetings and thanks.
I understand now, but you are not obliged to post every relevant screenshot here because this is a forum and not an email box. As you mentioned, your complaint resolver requested that you email them everything.
If it is okay with you, please use your own words in this forum. Feel free to share your feelings, thoughts, or anything else you would like. Just keep in mind this is not the complaint. 🙏
Would you like to add anything right now?
Мені здається, щось дивне.
Що це означає, будь ласка? Яку електронну пошту потрібно заблокувати?
" " все гаразд; я спробував це. Чи можу я вам допомогти?
Вибачте за всі ці запитання; Я просто хочу розібратися.
I think something is weird.
What does it mean, please? What email is supposed to be blocked?
"nikolas.b@casino.guru" is okay; I tried that. May I help you perhaps?
I'm sorry for all these questions; I just care to sort things out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.