ФорумОбговорення скаргСкарга на онлайн -казино

Скарга на онлайн -казино

2 р. тому від vchartrand
|
3855 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Чи може хтось порадити мені, до кого мені потрібно звернутися щодо подання скарги щодо конкретного онлайн -казино.


Автоматичний переклад.
vchartrand
2 р. тому

Привіт, я з радістю тобі допоможу🙂. Проти якого казино ви хотіли б подати скаргу, будь ласка?

(Як правило, ви відвідуєте розділ скарг для конкретного казино і натискаєте "подати скаргу")

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радха. Дякую за швидку відповідь. З моменту написання цієї публікації я відтоді знайшов форму, де подаю свою скаргу. Одне питання до вас. Чи є спосіб зберегти мою заяву для подання скарги до її подання. Він досить довгий, і я не зможу його подати сьогодні. Дякую !

Автоматичний переклад.
vchartrand
2 р. тому

Тим часом я спробував, і я рекомендую вам почати заповнювати форму, коли у вас буде на це час. Я не зміг продовжити роботу після виходу - довелося починати заново. Сподіваюся, це трохи допоможе.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую Радко!

Автоматичний переклад.
vchartrand
2 р. тому

FYI.. Я не зміг змінити свою стать з я б не сказав, що жінка на своїй формі. Крім того, я не зміг перейти до наступного кроку, коли намагався надіслати заповнену форму. Наступна кнопка не працювала


складені. форми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радко, я не можу зробити знімок екрана моїх розмов із зазначеним казино. Оскільки я заповнив форму скарги, я хотів би знати, чи можу я переслати електронні листи комусь із відділу подання скарг, щоб вони порівняли мою форму скарги? Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт . Будь ласка, хтось може мені допомогти? Дякую!

Автоматичний переклад.
vchartrand
2 р. тому

Привіт, vchartrand. Зараз ваша скарга очікує на розгляд. Щойно це буде зроблено, з вами зв’яжуться, і ви зможете додати будь-які відповідні бесіди, електронні листи тощо та обговорити це з нашою командою членів по розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
vchartrand
2 р. тому

Я радий, що ви врешті подали свою скаргу. Дякую.

Що стосується проблеми зміни статі, чи означає це, що вона все ще не працює в налаштуваннях вашого профілю користувача, будь ласка? Наразі ви вказали, що хочете не говорити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Якщо ви хочете подати скаргу на конкретне онлайн-казино, важливо спочатку зібрати всю відповідну інформацію та докази, пов’язані з вашою проблемою.

Автоматичний переклад.
SkadeMetty
1 рік тому

Точно 🙂

Більш детальну інформацію можна знайти в цьому посібнику:

Інформація та інструкції щодо розгляду скарг


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо ви хочете подати скаргу на онлайн-казино, я пропоную спершу звернутися до їхньої служби підтримки клієнтів. Вони повинні бути в змозі направити вас у правильному напрямку.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.

Автоматичний переклад.
ColemanHarryw
10 міс. тому

Якщо ви відповідаєте SkadeMetty, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, щоб переконатися, що учасник помітить вашу публікацію.

Якщо ви клацнете встановлене мною посилання, ви побачите, що функція скарги також доступна тут. Це те, про що я взагалі говорив. 🙂

Перегляньте це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
bostavan123
10 міс. тому

або скористайтеся перевагами Casino Guru Resolution Center 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Пам’ятайте, що важливо зібрати будь-які докази чи документи, які підтверджують вашу скаргу. Я використовую це , щоб грати в безпечні казино і не маю проблем.

Опубліковано bostavan123 Змінено Radka
Причина: заборонене посилання змінено на CG посилання
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого