Привіт, я з радістю тобі допоможу🙂. Проти якого казино ви хотіли б подати скаргу, будь ласка?
(Як правило, ви відвідуєте розділ скарг для конкретного казино і натискаєте "подати скаргу")
Hello, I'll gladly help you 🙂. Against which casino would you like to submit the complaint, please?
(Generally, you visit complaint section for the specific casino and hit "submit a complaint")
Привіт Радха. Дякую за швидку відповідь. З моменту написання цієї публікації я відтоді знайшов форму, де подаю свою скаргу. Одне питання до вас. Чи є спосіб зберегти мою заяву для подання скарги до її подання. Він досить довгий, і я не зможу його подати сьогодні. Дякую !
Hi Radha. Thank you for your quick response. Since writing this post, I have since located the form where I submit my complaint. One question to you is . Is there a way to save my application for complaint prior to submitting it. It is quite lengthy and I won’t be able to submit it today. Thank you !
Тим часом я спробував, і я рекомендую вам почати заповнювати форму, коли у вас буде на це час. Я не зміг продовжити роботу після виходу - довелося починати заново. Сподіваюся, це трохи допоможе.
I tried in the meantime and I recommend you to start filling the form when you have some time for it. I was not able to continue after log out - had to start over. Hope it helps a bit.
FYI.. Я не зміг змінити свою стать з я б не сказав, що жінка на своїй формі. Крім того, я не зміг перейти до наступного кроку, коли намагався надіслати заповнену форму. Наступна кнопка не працювала
складені. форми
FYI.. I was unable to change my sex from I would rather not say to female on my form. Also, I was not able to go to the next step when trying to submit my completed form. The next button was not worki g
pleated. forms
Привіт, Радко, я не можу зробити знімок екрана моїх розмов із зазначеним казино. Оскільки я заповнив форму скарги, я хотів би знати, чи можу я переслати електронні листи комусь із відділу подання скарг, щоб вони порівняли мою форму скарги? Дякую
Hi Radka, I Unable to take a screenshot of my conversations with the Casino in question. As I have finished my complaint form, I would like to know if I can forward the emails to someone in the complaint Dept. to be matched up with my complaint form? Thank you
Привіт, vchartrand. Зараз ваша скарга очікує на розгляд. Щойно це буде зроблено, з вами зв’яжуться, і ви зможете додати будь-які відповідні бесіди, електронні листи тощо та обговорити це з нашою командою членів по розгляду скарг.
Hi, vchartrand. Your complaint is now waiting for review. As soon as it's done, you will be contacted and you can add any relevant conversation, emails and so on and discuss these with our complaint member team.
Я радий, що ви врешті подали свою скаргу. Дякую.
Що стосується проблеми зміни статі, чи означає це, що вона все ще не працює в налаштуваннях вашого профілю користувача, будь ласка? Наразі ви вказали, що хочете не говорити.
I'm glad you submitted your complaint in the end. Thank you.
As for gender change problem, does it mean that it still does not work in your user profile settings as well, please? You have currently set as prefer not to say.
Привіт! Якщо ви хочете подати скаргу на конкретне онлайн-казино, важливо спочатку зібрати всю відповідну інформацію та докази, пов’язані з вашою проблемою.
Hey there! If you're looking to file a complaint against a specific online casino, it's important to first gather all the relevant information and evidence related to your issue.
Точно 🙂
Більш детальну інформацію можна знайти в цьому посібнику:
Інформація та інструкції щодо розгляду скарг
Precisely 🙂
More details can be found in this guide though:
Complaint Resolution Information and Instructions
Якщо ви хочете подати скаргу на онлайн-казино, я пропоную спершу звернутися до їхньої служби підтримки клієнтів. Вони повинні бути в змозі направити вас у правильному напрямку.
If you're looking to file a complaint against an online casino, I suggest reaching out to their customer support team first. They should be able to guide you in the right direction.
Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Якщо ви відповідаєте SkadeMetty, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, щоб переконатися, що учасник помітить вашу публікацію.
Якщо ви клацнете встановлене мною посилання, ви побачите, що функція скарги також доступна тут. Це те, про що я взагалі говорив. 🙂
Перегляньте це посилання:
If you respond to SkadeMetty, kindly use the reply button to ensure the member notices your post.
If you click the link I set, you'll find out the complaint feature is also available here. That's what I was talking about anyway. 🙂
Check out thid link:
або скористайтеся перевагами Casino Guru Resolution Center 🙂:
or like use the advantage of the Casino Guru Resolution Center 🙂:
Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Пам’ятайте, що важливо зібрати будь-які докази чи документи, які підтверджують вашу скаргу. Я використовую це , щоб грати в безпечні казино і не маю проблем.
Remember, it's important to gather any evidence or documentation that supports your complaint. I use this to play safe casinos and have no problems.
Чи можу я спочатку запитати, яка причина подання скарги та яке казино ви маєте на увазі? Можливо, ми зможемо вам якось допомогти.
May I first ask what the reason is for filing a complaint and which casino you are referring to, please? Maybe we'll be able to help you out somehow.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.