ГоловнаФорумОбговорення скаргСкарга на онлайн -казино

Скарга на онлайн -казино

 від vchartrand
|
5 881 переглядів 18 відповідей |
|

Чи може хтось порадити мені, до кого мені потрібно звернутися щодо подання скарги щодо конкретного онлайн -казино.


Автоматичний переклад.
vchartrand

Привіт, я з радістю тобі допоможу🙂. Проти якого казино ви хотіли б подати скаргу, будь ласка?

(Як правило, ви відвідуєте розділ скарг для конкретного казино і натискаєте "подати скаргу")

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт Радха. Дякую за швидку відповідь. З моменту написання цієї публікації я відтоді знайшов форму, де подаю свою скаргу. Одне питання до вас. Чи є спосіб зберегти мою заяву для подання скарги до її подання. Він досить довгий, і я не зможу його подати сьогодні. Дякую !

Автоматичний переклад.
vchartrand

Тим часом я спробував, і я рекомендую вам почати заповнювати форму, коли у вас буде на це час. Я не зміг продовжити роботу після виходу - довелося починати заново. Сподіваюся, це трохи допоможе.

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую Радко!

Автоматичний переклад.
vchartrand

FYI.. Я не зміг змінити свою стать з я б не сказав, що жінка на своїй формі. Крім того, я не зміг перейти до наступного кроку, коли намагався надіслати заповнену форму. Наступна кнопка не працювала


складені. форми

Автоматичний переклад.

Привіт, Радко, я не можу зробити знімок екрана моїх розмов із зазначеним казино. Оскільки я заповнив форму скарги, я хотів би знати, чи можу я переслати електронні листи комусь із відділу подання скарг, щоб вони порівняли мою форму скарги? Дякую

Автоматичний переклад.

Привіт . Будь ласка, хтось може мені допомогти? Дякую!

Автоматичний переклад.
vchartrand

Привіт, vchartrand. Зараз ваша скарга очікує на розгляд. Щойно це буде зроблено, з вами зв’яжуться, і ви зможете додати будь-які відповідні бесіди, електронні листи тощо та обговорити це з нашою командою членів по розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
vchartrand

Я радий, що ви врешті подали свою скаргу. Дякую.

Що стосується проблеми зміни статі, чи означає це, що вона все ще не працює в налаштуваннях вашого профілю користувача, будь ласка? Наразі ви вказали, що хочете не говорити.

Автоматичний переклад.

Привіт! Якщо ви хочете подати скаргу на конкретне онлайн-казино, важливо спочатку зібрати всю відповідну інформацію та докази, пов’язані з вашою проблемою.

Автоматичний переклад.
SkadeMetty

Точно 🙂

Більш детальну інформацію можна знайти в цьому посібнику:

Інформація та інструкції щодо розгляду скарг


Автоматичний переклад.

Якщо ви хочете подати скаргу на онлайн-казино, я пропоную спершу звернутися до їхньої служби підтримки клієнтів. Вони повинні бути в змозі направити вас у правильному напрямку.

Автоматичний переклад.

Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.

Автоматичний переклад.
ColemanHarryw

Якщо ви відповідаєте SkadeMetty, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, щоб переконатися, що учасник помітить вашу публікацію.

Якщо ви клацнете встановлене мною посилання, ви побачите, що функція скарги також доступна тут. Це те, про що я взагалі говорив. 🙂

Перегляньте це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
bostavan123

або скористайтеся перевагами Casino Guru Resolution Center 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автоматичний переклад.

Привіт! Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з онлайн-казино. Що стосується подання скарги, я рекомендую почати зі зв’язку з їхньою командою підтримки клієнтів, як уже згадувалося. Якщо ви не отримаєте задовільного рішення, можливо, ви захочете вивчити інші варіанти, як-от повідомити про казино відповідним контролюючим органам або звернутися за порадою до органів із захисту прав споживачів.

Автоматичний переклад.

Пам’ятайте, що важливо зібрати будь-які докази чи документи, які підтверджують вашу скаргу. Я використовую це , щоб грати в безпечні казино і не маю проблем.

Змінено Radka
Причина: заборонене посилання змінено на CG посилання
Автоматичний переклад.

Я хочу подати скаргу на онлайн-казино, як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
vencislavg615

Чи можу я спочатку запитати, яка причина подання скарги та яке казино ви маєте на увазі? Можливо, ми зможемо вам якось допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого