Привіт,
Я очікую, що ви не погоджуєтеся з заявами казино щодо створення більш ніж одного облікового запису в одному казино; я близько?
Hello,
I expect you disagree with the casino statements regarding you creating more than one account in the same casino; am I close?
Неможливо відновити свої кошти, я нічого не порушив, я виграв, я надав свою особисту інформацію, а не інформацію третьої сторони, як вони стверджують, я виграв, хотів зняти свій виграш 115 700 євро, вони попросили мене надати мою особисту інформацію, потім вони сказали мені, що я дійсно маю її, я запитав кілька разів, щоб бути впевненим, я надав свою особисту інформацію, потім почалися проблеми, вони кажуть, що я порушив, але я нічого не зробив, мені довелося створити нову електронну адресу та номер телефону, тому що мій телефон був викрадено всю мою інформацію, можливо, хтось намагався вкрасти мене, я нічого не розумію, я хочу свій виграш, вони кажуть, що вони на заблокованому рахунку і що вони не можуть їх розблокувати, я усно оскаржую це рішення, прийняте проти мене, є зловживання слабкістю.
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Мені важко тут спілкуватися, я хочу повернути свій виграш, я хочу подати скаргу на це шахрайське казино.
I have a hard time communicating here, I want to recover my winnings, I want to file a complaint against this scam casino.
J ai dur de communiquer ici je veux récupérer mon gains je veux déposé plaint contre ce casino d escrocs
Неможливо повернути свої кошти, я нічого не порушив, я виграв, я надав свою особисту інформацію, а не інформацію третьої сторони, як вони стверджують, я виграв, хотів зняти свій виграш 115 700 євро, вони запитали в мене мою особисту інформацію, потім вони сказали мені, що я справді маю її, я запитав кілька разів, щоб бути впевненим, я надав свою особисту інформацію, потім почалися проблеми, вони кажуть, що я порушив, але я нічого не зробив, мені довелося створити нову електронну адресу та номер телефону, оскільки мій телефон був викрадено всю мою інформацію, можливо, хтось намагався вкрасти мене, я нічого не розумію, я хочу свій виграш, вони кажуть, що вони на заблокованому рахунку і що вони не можуть їх розблокувати, я усно оскаржую це рішення, прийняте проти мене, є зловживання слабкістю.
Відповісти
0
0/5000
Надіслати відповідь
Додати пост
бронза
паскальпланхон37
Відвідувач
Бельгія
0/5000
Надіслати
Скарга на казино hitnspin
божевільний
Unable to recover my funds, I have not violated anything, I won, I gave my personal information, not that of a third party as they claim, I won, wanted to withdraw my winnings €115,700, they asked me for my personal information, then they told me that I really had it, I asked several times to be sure, I gave my personal information, then the problems begin, they say that I violated but I did nothing, I had to create a new email and phone number because my phone was stolen with all my information, maybe someone tried to steal from me, I don't understand anything, I want my winnings, they say that they are on a blocked account and that they cannot unblock them, I verbally contest this decision taken against me, there is abuse of weakness.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Complaint against hitnspin casino
Crazy
Impossible de récupérer mes fond, je n'ai rien enfreint j'ai gagné j'ai donné mais informations personnelles ai non ceux d une tierce personne comme il le prétende, j'ai gagné voulu retirer mais gains 115700€ ,il m on demande mais informations personnelles ensuite il m on bien dis que j avait réellement j'ai demandé plusieurs fois pour être sûr, j'ai donné mais informations personnelles ensuite les problème on commence,il disent que j'ai violé mais j'ai rien fait j'ai du créé un nouveau mail et numéro de téléphone car on m'a volé mon téléphone avec toutes mes informations, peut être que on a essayé de me voler je ne comprends rien , je veux mais gains,il disent qu'ils sont sur un compte bloqué et qu il peuvent pas les débloquer je conteste de vive voix cette décision prise a mon égard, il ya la abus de faiblaise.
Reply
0
0/5000
Submit reply
Add post
bronze
pascalplanchon37
Visitor
Belgium
0/5000
Submit
Plainte contre hitnspin casino
Fol
Привіт, я прочитав, що відбувається у вашій справі. Я бачив, що ви провели перевірку, і, очевидно, казино виявило там якусь змову.
Щодо першого скріншота з трьох, які ви надіслали, я побачив дещо про країну та загальні умови. Є уявлення, що це може бути?
У будь-якому разі, якщо казино звинуватило вас у кількох облікових записах, як ви згадали у своїй попередній відповіді, можливо, краще було б подати скаргу.
Якщо вам цікаво, ось посилання .👈
Я також хотів би запитати, чи рекомендувало вам казино налаштувати нову електронну пошту та ввести новий номер телефону? Ви сказали їм, що втратили телефон і тому, можливо, отримали доступ до цих речей? Ви не створювали новий обліковий запис із цією інформацією?
Hello, I have read what is going on in your case. I saw that you did a verification and apparently the casino found some collusion there.
As for the first screenshot of the three you sent, I saw something about the country and general terms. Any idea what that could be?
Anyway, if the casino accused you of multiple accounts, as you mentioned in your previous reply, it would probably be best to file a complaint.
If you are interested, here is the link.👈
I would also like to ask, did the casino recommend you to set up a new email and enter a new phone number? Did you tell them that you lost your phone and therefore probably accessed these things? Didn't you set up a new account with this information?
Доброго дня, хочу подати скаргу на це казино і прошу розібратися. Казино заблокувало мене. На моєму рахунку було близько 1700 євро. Мені пишуть, що я грубо порушив їхні умови. Щось я не розумію англійської. Коли я реєструвався, я написав свій нік і нікнейм, це те саме. Але як виявилося, довелося написати своє прізвище. Тому вони мене заблокували і не хочуть мені платити гроші. Запропонували списати всі гроші на розблокування і залишити 100 польських злотих. Це нормально для мого облікового запису, який був заблокований. Будь ласка, розберіться з цим і поверніть мій рахунок і гроші
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Я не знаю французької, але це має бути можливо перекласти безпосередньо в дописі, у вас немає такої можливості? Або спробуйте перекладач, якщо це неможливо.
I don't know French but it should be possible to translate it directly in the post, don't you have that option? Or try a translator if that's not possible.
Доброго дня, хочу подати скаргу на це казино і прошу розібратися. Казино заблокувало мене. На моєму рахунку було близько 1700 євро. Мені пишуть, що я грубо порушив їхні умови. Щось я не розумію англійської. Коли я реєструвався, я написав свій нік і нікнейм, це те саме. Але як виявилося, довелося написати своє прізвище. Тому вони мене заблокували і не хочуть мені платити гроші. Запропонували списати всі гроші на розблокування і залишити 100 польських злотих. Це нормально для мого облікового запису, який був заблокований. Будь ласка, розберіться з цим і поверніть мій рахунок і гроші
Good day, I want to file a complaint against this casino and ask you to sort it out. The casino blocked me. There were about 1,700 euros on my account. They write to me that I grossly violated their terms and conditions. Something I don’t understand in English. When I registered, I wrote my nickname and nickname name, which is the same thing. But as it turned out, I had to write my last name. That’s why they blocked me and don’t want to pay me money. They suggested that I write off all the money to unblock it and leave 100 Polish zlotys. This is normal for my account, which was blocked. Please sort this out and return my account and money
Добрый день я хочу подать жалобу на это казино и прошу разобраться меня казино заблокировала на счету было около 1700 евро они мне пишут что я грубо нарушил их условия то что я на онглиском не понимаю при регистрации я написал ник и ник нейм одно и тоже имея а как оказалось что нужно было фамилию писать иза этого они меня заблокировали и не хотят выплачивать деньги предложили для разблокировки списать все деньги а оставить 100польских злот это нормально мой аккаунт который был заблокирован alenarukoit@mail.ru прошу разобраться и вернуть мой акк и денежные средства
Привіт, мабуть, я б звернувся до нас із такою проблемою.
У будь-якому випадку, чи можете ви мені сказати, що змусило вас написати те саме двічі в реєстраційній формі? Ви щось не зрозуміли або щось пояснили або написали неправильно? Цілком логічно, що якби казино хотіло від вас перевірку, ви б її не пройшли.
У будь-якому випадку ми постараємося вам допомогти, якщо це можливо.
Hello, I would probably file a complaint with us for such a problem.
Anyway, can you tell me what made you write the same thing twice in the registration form? Is there something you didn't understand or something that was explained or written wrong? It's only logical that if the casino wanted verification from you then you wouldn't have passed it.
Anyway, we will try to help you if possible.
Так, виявляється, це було написано англійською, я думав, що це ім'я та нікнейм, і я написав, але я повинен був написати своє ім'я та прізвище, і за це мій акаунт заблокували як грубе порушення, а кошти там були близько 1700 євро
Yes, it turns out it was written in English, I thought it was a name and a nickname, and I wrote it, but I had to write my first and last name, and for this my account was blocked as a gross violation, and the funds there were about 1,700 euros
Да получается там было на Английском языке написано я думал нейм и никнейм я и написал а надо было написать имя и фамилию и вот за это мой акк был заблокирован как грубое нарушение и денежные средства там были около 1700евро
Hits Spin - це не казино, це масові шахраї та шахраї, нізвідки вони обдурили мене на 1700 €, заблокували мій рахунок, за умови, що я неправильно ввів ім'я користувача, на що я отримую від них відповідь, ми можемо розблокувати рахунок, але всі гроші будуть списані з вашого балансу, але залишилося лише 100 злотих, як таке може бути?
Hits Spin is not a casino, it is scammers and scammers on a large scale, out of nowhere they cheated me for 1700 €, blocked my account, provided that I entered the username incorrectly, to which I receive a response from them, we can unblock the account, but all the money will be debited from your balance, but only 100 zlotys are left, how can this be?
Hits Spin это не казино это мошенники и мошенники в крупных размерах на ровном месте меня обманули на 1700 € заблокировали аккаунт предоставили что мол я некорректно ввёл имя пользователя на что я получаю ответ от них мы можем разблокировать аккаунт но с вашего баланса будут списаны все деньги но оставлено только 100 злотых как такое может быть
Не можу знайти себе в розмовах, немає приватного чату
I can't find myself in the conversations, there is no private chat
Je ne m y retrouve pas dans les conversation ya pas un chat prive
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.