ФорумОбговорення скаргШикарна оплата казино

Шикарна оплата казино (Сторінка 2)

11 міс. тому від Blondin45
|
2901 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
2 міс. тому

Ромі… Я щойно отримав електронний лист із повідомленням, що «вашу скаргу не схвалено». Отже, я думаю, що Casino Guru не зможе допомогти мені отримати мій виграш.

Автоматичний переклад.
sgtauzin
2 міс. тому

Привіт.

Відверто кажучи, здається, що так. Чи можете ви розповісти мені повне пояснення, будь ласка? Я хотів би зрозуміти, що сталося.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого