ГоловнаФорумОбговорення скаргШахрайство з казино Kinbet?

Шахрайство з казино Kinbet?

3 тиж. тому від Valdo
|
589 переглядів 10 відповідей |
|
3 тиж. тому

Привіт, добрий день, я хотів повідомити про це казино Kinbet, я створив обліковий запис, і коли я попросив зняти кошти, виникли проблеми, я попросив зняти 380 євро, і вони навіть закрили мій рахунок, натякаючи на мою залежність від азартних ігор, коли я ніколи не повідомила їм про цей факт. Якщо я подав запит на зняття коштів, який я зробив, я вважаю, що вони мене обдурили. Ви просите зняти кошти, і вони закривають ваш рахунок.

Будь ласка, тримайтеся подалі від того казино, воно дуже погано пахне, і вони затримали мої гроші.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

file Це обережно

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Казино навіть більше не відповідає. Будь ласка, я хотів би знати про всі кроки.

Автоматичний переклад.
Valdo
2 тиж. тому

Привіт!

Огляд цього казино майже готовий до публікації. Я не впевнений, що це корисно для нещодавно розглянутого казино, тому я сподіваюся, що ви не заперечуєте, якщо я задам кілька запитань.

Навіть якщо персонал казино вирішить, що азартні ігри завдають вам шкоди, я очікував би ретельного пояснення майбутніх подій, включаючи вилучення коштів.

Не могли б ви повідомити мені, коли було здійснено зняття коштів і коли ваш рахунок було закрито?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це рішення за власною волею казино, тому що я їм нічого не повідомляв, але якщо вони закриють мій рахунок, вони можуть робити все, що завгодно, але вони повинні повернути гроші, які були на рахунку, оскільки їм байдуже чи є у мене залежність від азартних ігор чи ні.

Вони в односторонньому порядку закрили його в неділю.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І вони закривають його саме тоді, коли ви робите виведення, яке випадково, поки я вносив, вони не зробили жодних коментарів з цього приводу.

Вони закрили його в односторонньому порядку, посилаючись на мої проблеми з грою, чого я ніколи не коментую.

У неділю закрили.

Автоматичний переклад.
Valdo
2 тиж. тому

Ну, тепер бачу.

Залишимо осторонь причину закриття рахунку. Можливо, ситуація не така страшна, як здається. Незважаючи на це, це не здається сприятливим середовищем для гри.

Треба зосередитися на виведенні. Наскільки я розумію, ви ще не отримали кошти зі свого закритого рахунку в казино, і ніхто не дав вам жодних порад щодо того, коли ви отримаєте решту суми.


Якщо це правда, то я б, звичайно, почав скаржитися офіційно. Якщо вам подобається ця ідея, я пропоную вам переглянути цей посібник 👈

Я допоможу вам із деталями, якщо хочете; просто дайте мені знати.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Радко, ми не можемо ігнорувати причину, чому вони закрили мій обліковий запис, оскільки вона неправдива і не має підстав. Вони повернули моє зняття, але вони залишили гроші на рахунку, коли закрили мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Valdo
2 тиж. тому

Ні, звичайно, ні.

Проте, якщо ні у вас, ні у мене немає вагомого пояснення відмови казино, немає сенсу спекулювати; замість цього я залишу це на розгляд скарги.

Чи згодні ви, що вам слід подати його? Будь ласка, ви прочитали посібник, який я вам надіслав?

Як на мене, скарга здається найкращим заходом.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Як це зробити, Радка?

Автоматичний переклад.
Valdo
2 тиж. тому

Щоб подати скаргу, просто перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого