ФорумОбговорення скаргШахрайство на сайті 1bet

Шахрайство на сайті 1bet

2 р. тому від re5146005000
|
4718 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

1bet ..шахраї, невловимі, не захоплюйте свої виграші, тому що ви ніколи не зможете зняти свої реальні гроші, внесені на депозит, ви будете здивовані, коли граєте на 50 доларів і виграєте 250, і ви вирішите вивести, вони скажуть вам, що ви наприклад, ви внесли та програли до 400, і вам потрібно буде перекинути його 400x 6 разів, щоб вивести ваш виграш, в іншому випадку всі ваші зняття будуть відхилені, тому таким способом шахрайства вони змусять вас робити депозит, щоб переслідувати ваші втрати, мій поради тримайтеся подалі та читайте навіть на Trust Pilot, я не єдиний. Жоден інший веб-сайт так не ставиться до клієнтів, у мене є інші облікові записи на інших веб-сайтах. найневловиміший чат, який я коли-небудь бачив, один живий агент скаже вам щось, і наступного дня, якщо ви підете запитати про те саме, інший агент заперечить і скаже вам, що ви повідомили, що це було неправильно, ви побіжите в нескінченні кола

Автоматичний переклад.
re5146005000
2 р. тому

Здравствуйте,

Шкода, ви підібрали таке казино.

Ми також надаємо серйозні попередження:

file

Загальна оцінка на даний момент становить 0,4 з 10!

Сподіваюся, інші помітять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Hotmail

Опубліковано tuva70 Змінено Daniel
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
tuva70
2 р. тому

Привіт, мені цікаво чому публікувати це посилання? 😀

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я хотів би, щоб моя скарга була повторно відкрита, пані Дроммонд з The EM Group писала мені туди й назад протягом року і каже, що казино все зробило правильно, що стосується коригування денних лімітів, я не навіть отримати що-небудь 100 тис. євро з балансом на рахунку 433 тис.


Моя тодішня скарга: https://casinoguru-de.com/1bet-casino-die-gewinne-des-players-wurden-aufgrund


Пані Дроммонд дуже тісно співпрацює з 1bet і з часом постійно коригує умови нашого листування. Подальший розрахунок є неприйнятним, ми відхилили рішення пані Дроммонд, орган ліцензування не відповідає на наші електронні листи, ми намагалися зв’язатися з ними з різних електронних адрес info@gaminglicenses.com або certria@gaminglicenses.com

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
srkngrms61
6 міс. тому

Я бачу, що на той час це були дуже великі гроші. Якщо ви хочете, щоб скарга була повторно відкрита , ви повинні попросити це, але в скаргах.

Я не впевнений, що це буде вирішено, але я був би радий, якби це було. Удачі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,


Я просив повторно відкрити цю скаргу на Casino Guru приблизно через рік, але після цього не отримав від вас відповіді. Перевірте, будь ласка. Після року переписок з місіс Дроммонд ця жінка визнала, що вона не є ліцензійним органом, а надає послуги з управління казино. Я фактично весь час писав на вечірку сайту казино, і мене зупинили. Я ще раз повторюю, коли баланс мого рахунку становив 430 тис. євро, мій рахунок було призупинено, мені навіть не нарахували 100 тис. євро.


У відповідь на мою скаргу про те, що я не задоволений рішенням пані Дроммонд, мене направили до органу ліцензування, щоб я зв’язався з Antillephone NV. Однак я не можу зв’язатися з органом ліцензування через три різні адреси електронної пошти. Це просто засідка, тому, будь ласка, відкрийте справу знову. Якщо 1bet хоче підвищити свій рейтинг тут на Casino Guru, то це шанс постачальника підвищити свої бали тут, я задоволений кожним запропонованим рішенням. Але жодної суми мені не присуджують.


Для запитів по телефону (в Antillephone Curacao E-Commerce Park) мене завжди направляють за адресою електронної пошти. Однак ці електронні листи не доставляються, спочатку я подумав, що це через мого поштового провайдера, як уже було сказано, я писав із 3 різних електронних адрес, щоразу повідомлялося, що електронний лист не доставлений. (Помилка повідомлення про доставку)


Скоріше було зроблено безглузде подальше виправлення. Я повторюю всім, що пані Дроммонд не є ліцензійним органом, а надає послуги з управління 1bet. Казино набагато більше підтримується, і жінка не є безсторонньою.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
srkngrms61
6 міс. тому

мені шкода; Вам просто потрібно чекати, як і всім іншим. Я ціную ваше пояснення, але ми не розглядаємо скарги на форумі.

Дозвольте мені сказати, що скарги зазвичай відкриваються повторно, коли гравець надає нову інформацію.

На жаль, немає нічого незвичайного в тому, що до органу ліцензування важко або взагалі недоступно. 🙁


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не можу так довго чекати, поки справу відновлять. 1bet навіть не виплачує 100 тисяч євро. Із залишком на рахунку 430 тис. євро. Пані Дроммонд не є ліцензійним органом, мене затримали на рік. Уся переписка з місіс Дроммонд протягом року була нічим іншим, як очікуванням і обманом.


Спосіб застосування лімітів виграшу наприкінці 5-го дня є неприйнятним, ліміти мали застосовуватися день за днем. Коли я сказав пані Дроммонд, відділу відповідності 1bet, що я не згоден із рішенням, вона сказала, що ви можете оскаржити це рішення безпосередньо в органі ліцензування (Кюрасао E-Commerce Park): certria@gaminglicenses.com info@gaminglincense.com .


Електронні листи, які я надсилаю туди, не можуть бути доставлені. Коли я дзвоню в Кюрасао, мене скеровують до електронних листів, я писав із трьох різних адрес електронної пошти / постачальників електронної пошти, електронний лист надходить щоразу, коли його не доставляють.


Вибачте, що пишу сюди, але ви повинні допомогти мені та передати справу до органу ліцензування або знову відкрити справу тут. Пані Дроммонд не є ліцензійним органом, але працює як служба відповідності 1bet. Це означає, що вони захищають 1bet, а не мої інтереси.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
srkngrms61
5 міс. тому

Привіт! Якщо ви хочете подати скаргу в органи влади, я надішлю вам посібник, який може вам допомогти, оскільки ми не можемо відкрити його для вас. Я додаю посилання тут: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Що стосується повторного розгляду скарги до нас, ви вже запитували її? У вас є щось нове, що більше допоможе справі? Оскільки я бачу, що казино має індекс безпеки 0, це означає, що воно, ймовірно, не відповість, і ваша справа залишиться на тому ж етапі, що й був у минулому.

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Яро,


Ми впровадили вказівки в тій мірі, як я вказував у попередніх електронних листах, орган ліцензування не може бути зв’язаний електронною поштою, і всі електронні листи вважаються такими, що неможливо доставити постачальником послуг електронної пошти. Хоча ми спробували три різні адреси електронної пошти/постачальників послуг електронної пошти.


Що стосується повторного відкриття, ми більше року листувалися електронною поштою з місіс Дроммонд і маємо багато інформації. Ми все ще не згодні з розрахунком в останній день. Ми подали заявку на повторне відкриття, але досі не отримали від вас жодного відгуку.

1bet відмовився публікувати додаткові подробиці про Casino Guru, оскільки ми спілкувалися з командою пані Дроммонд / Casino Complaint. Більш ніж через рік було виявлено, що пані Дроммонд не є ліцензійним органом. Пані Дроммонд сказала, що ви не є офіційним органом ліцензування, а радше надаєте послуги з дотримання вимог для 1bet. Якщо ми не згодні з рішенням Дроммонда, ми маємо знову звернутися до органу ліцензування. Тому прошу відновити справу.


Повернення писаря з місіс Дроммонд — це лише тактика зволікання та спосіб скорегувати частини T&C під час листування. Пані Дроммонд однозначно підтримує лише казино. Оскільки ми не згодні з пані Дроммонд, я хотів би, щоб Casino Guru знову відкрив справу та попросив 1bet пояснити нам, чому застосування лімітів виграшів не проводилося щодня і чому суми були списані з мого рахунку в останній день. Програш дозволений, але перемога ні. Подальший розрахунок 1bet неприйнятний, оскільки я не отримую жодного цента або мій рахунок виправляється до нуля євро.


(Мені шкода, що я пишу про це тут, але на даний момент у мене немає іншого виходу. Я прошу вашої підтримки, я погоджуюся з будь-якою пропозицією оплати, але не з нулем євро, із балансом на рахунку 433 тис. євро - принаймні 100 тисяч євро має бути можливо)


В принципі, 1bet збрехав, тому що ми спілкувалися не з органом ліцензування, а з командою відповідності 1bet. Що насправді можна порівняти з власниками казино.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
srkngrms61
5 міс. тому

Я розумію вашу ситуацію і те, що ви описали. Отже, якщо ви хочете повторно відкрити свою скаргу, ви повинні запитати про це в скаргах. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,


Було подано запит на повторне відкриття, але відповіді не надійшло. Ви повинні бачити це, я не можу подати іншу заявку на повторне відкриття. Оскільки поточний запит на повторне відкриття все ще відкритий.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний Серкане,

Мені довелося переглянути всю ситуацію, оскільки скарга була подана понад півтора роки тому. Давайте підсумуємо факти. Що стосується виграшу, ми на 100% на вашому боці. Застосування ліміту максимального денного виграшу в казино було далеко не справедливим і не логічним. Однак ми нічим не можемо вам допомогти. Ми кілька разів намагалися обговорити це питання з казино, але воно висловлювало свою позицію і перестало відповідати. Окрім ланцюжка скарг, ми зв’язалися з ними електронною поштою та Skype і навіть зустрілися з ними особисто на конференції. На жаль, нам не вдалося вирішити проблему. Щодо місіс Дроммонд, якщо ви подивитеся на електронні листи, якими ми обмінювалися, я сказав вам із самого початку, що я не думав, що ця жінка працює в Gaming Authority. Я навіть сам надіслав електронний лист до Gaming Authority, але нічого від них не отримав. Причиною цього може бути те, що казино, ймовірно, втратило ліцензію. Ми не хочемо повторно розглядати скаргу, оскільки це призведе до підвищення рейтингу казино, але ми хочемо залишити його таким, як є (наразі 0). Я чудово розумію ваше розчарування, але ми зробили все, що могли, і більше нічого не можемо спробувати. Ми залишимо скаргу закритою з повним штрафом, щоб інші гравці не могли відвідувати це казино. Якщо казино само вирішить відповісти на наші повідомлення та/або змінить свою позицію, ми негайно повідомимо вас про це. Я хотів би зробити більше, щоб допомогти тобі.

З найкращими побажаннями,

Петро

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Петро,


Щиро дякую за детальний відгук, чи немає можливості подати позов до суду на державний рівень проти казино? Особливо, якщо ліцензуючий орган не є надійним. Ви можете подати до суду на орган ліцензування Antillephone NV або на казино.


Я вдячний за будь-які подальші поради.


«1BET належить і управляється Bellona NV («компанія»), компанією, зареєстрованою та заснованою відповідно до законодавства Кюрасао, з реєстраційним номером 120860 і юридичною адресою: Heelsumstraat 51, E-commerce park, Curacao. Bellona NV має ліцензію та регулюється Antillephone NV згідно з ліцензією № 8048/JAZ2010-010. У деяких юрисдикціях Bellona NV використовує Arzella Limited (компанію, зареєстровану згідно із законодавством Кіпру з реєстраційним номером HE418686 і зареєстрованою адресою: Chytron 30, 2-й поверх, офіс A22, 1075 Нікосія, Кіпр) як *платіжний агент».


Можливо, ви могли б спробувати ще раз? info@gaminglicenses.com або certria@gaminglicenses.com досягати. Я бачу, що в них інший постачальник електронної пошти. Минулого тижня поштовий сервер @gaminglicenses.com повністю вийшов з ладу (немає записів MX), схоже, тепер у них є новий поштовий сервер, і він має бути доступним електронною поштою.


Ви також можете зателефонувати в E-Commerce Park на Кюрасао по телефону, але вони постійно радять вам написати їм, а не телефонувати.


Я думаю, що 1bet ліцензовано Antillephone, тому що це те, що там сказано.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Серкан,

На жаль, з нашого боку нічого не можна зробити. Я розумію, що це велика сума грошей, і це, мабуть, дуже засмучує, однак ми зробили все можливе, щоб допомогти вам. На вашому місці я б обговорив варіанти (якщо такі є) з вашим адвокатом. Але я боюся, що ймовірність отримання грошей від казино близька до нуля.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, з сьогоднішнього дня у мене проблеми з 1Bet Casino.

Кілька днів тому я отримав виплату в розмірі 1500 євро. Зараз у мене ще є відкрита 1000 євро, яку я також хочу виплатити. Вони очікували на обробку. Раптом я отримую електронний лист із повідомленням, що 8% буде утримано, оскільки вони будуть виплачені протягом кількох днів. Добре, тоді виплата 920 євро.

На сьогодні я більше не можу отримати доступ до системи. Доступ заборонено. Я навіть більше не бачу сторінку. Ані з мобільним телефоном, ноутбуком чи iPad.

Більше немає контакту електронної пошти. Ви не відповідаєте.

У когось була така проблема. До речі, на моєму ігровому рахунку все ще є 100 євро.

Л. Г. Аня

Автоматичний переклад.
Anja1967
3 міс. тому

Скажіть, будь ласка, що ви не маєте на увазі цю сторінку шахраїв 👈

Без усяких медових слів, таких сайтів потрібно уникати. Чесно кажучи, я був би здивований, якби таке «казино» розглядало скарги гравців, але це безкоштовний варіант, який ви можете спробувати.

Дізнайтеся більше прямо тут 👈

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого