ГоловнаФорумОбговорення скаргШахрайство LEGIAN CASINO

Шахрайство LEGIAN CASINO (Сторінка 3)

 від francescoterroni05
|
3 199 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4

Ні нічого. Тут та сама історія

Автоматичний переклад.

Привіт, ти намагався зв’язатися з ними електронною поштою?

Автоматичний переклад.

Спробувати?!

Я надіслав сотні листів і жодної відповіді?

Автоматичний переклад.
Ed1830

Ой, мені прикро це чути.

Я дуже сподіваюся, що ваша ситуація зрештою вирішиться.

Думаю, мені краще триматися подалі від цього казино 😑

Автоматичний переклад.
Caporegime98

Уникай, як чуми, дорогий

Автоматичний переклад.

тут єдине, що потрібно поговорити з казино, оскільки вони не відповідають на електронні листи, і я починаю втрачати надію, якщо вони також змінили умови, ви нічого не можете з цим зробити, просто подивіться на цей чат, який, м’яко кажучи, скандальний file для затятого гравця, який самостійно виключає та закриває обліковий запис, тепер для нього достатньо простого запитання, навіть якщо це від людини, яка страждає від пристрасної азартної гри, щоб знову відкрити рахунок... з новими умовами

Автоматичний переклад.

Я прочитав це, і найкраще, що можна зробити, це зв’язатися з казино. Сподіваюся, це дійде до цього моменту протягом наступних кількох днів, і все якось владнається. Я думаю, що казино, ймовірно, продовжить писати вам подібні речі, тому ви, ймовірно, не підете звідти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, навіть якщо написане є справді скандальним, навіть у таємних гральних притонах вони настільки безжальні 🙃

Автоматичний переклад.
francescoterroni05

Я розумію вашу позицію, але нам доведеться почекати і подивитися, як вона розвиватиметься. Я поки що не можу придумати кращого сценарію.😕

Автоматичний переклад.
Jaro

Звичайно, я схрещую пальці, якщо вони серйозні як онлайн-казино

Автоматичний переклад.
francescoterroni05

Зважаючи на те, що вони схильні досить часто реагувати на скарги, я теж на це сподіваюся. Подивимося, як поведе себе казино.

Автоматичний переклад.
Jaro

Можливо, вони ніколи не відповідають мені, окрім як через живий чат,

Автоматичний переклад.
francescoterroni05

Поки що з нашого боку не було зв’язку з казино, тож коли це станеться, ми побачимо. Наскільки я сказав, вони чуйні. Сподіваюся, так і залишиться.

Автоматичний переклад.
Jaro

Добре, сподіваймося, що принаймні вони тобі дадуть відповідь, оскільки я виклав докази того, що сталося, наочно

Автоматичний переклад.
francescoterroni05

Звичайно, я також сподіваюся, що це матиме справедливий кінець. Потримаймо це.

Автоматичний переклад.

Скаргу щодо недостатніх доказів закрито, навіть не спитавши в казино, яке все дуже добре знає!

Автоматичний переклад.
francescoterroni05

На жаль, Домініка пояснила, чому так сталося, і мені дуже прикро. Самовиключення — це одна з найважливіших речей, яку має враховувати казино, і гравець повинен завжди чітко підтверджувати, що це так, щоб подібна ситуація не сталася.

Я сподіваюся, що це не повториться в майбутньому.🙁😥

Автоматичний переклад.

Почекай, що сталося.

Автоматичний переклад.
Ed1830

Вибачте, але що ви маєте на увазі? 🤔

Автоматичний переклад.

На жаль, Домініка пояснила, чому так сталося, і мені дуже прикро. Самовиключення — це одна з найважливіших речей, яку має враховувати казино, і гравець повинен завжди чітко підтверджувати, що це так, щоб подібна ситуація не сталася.

Я сподіваюся, що це не повториться в майбутньому.🙁😥

Автоматичний переклад.

Наприкінці вони запропонували мені повернути гроші

Я не можу викласти тут фото.. file

Змінено
Автоматичний переклад.
francescoterroni05

Отже, це принаймні щось. правильно?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого