1 місяць тому
Привіт, ти намагався зв’язатися з ними електронною поштою?
Hei, did you try to contact them via email?
Спробувати?!
Я надіслав сотні листів і жодної відповіді?
Try ?!
I sent hundreds of mails and not one one single response ?
Ой, мені прикро це чути.
Я дуже сподіваюся, що ваша ситуація зрештою вирішиться.
Думаю, мені краще триматися подалі від цього казино 😑
Ohh, I am sorry to hear that.
I really hope you situation will be resolved in the end.
I guess I better stay away from this casino 😑
Уникай, як чуми, дорогий
Avoid like the plague dear
Da evitare come la peste caro
тут єдине, що потрібно поговорити з казино, оскільки вони не відповідають на електронні листи, і я починаю втрачати надію, якщо вони також змінили умови, ви нічого не можете з цим зробити, просто подивіться на цей чат, який, м’яко кажучи, скандальний для затятого гравця, який самостійно виключає та закриває обліковий запис, тепер для нього достатньо простого запитання, навіть якщо це від людини, яка страждає від пристрасної азартної гри, щоб знову відкрити рахунок... з новими умовами
here the only thing is to talk to the casino since they don't respond to emails and I'm starting to lose hope if they also changed the terms there's nothing you can do about it just look at this chat which is scandalous to say the least for a compulsive gambler who self-excludes and closes the account now for them a simple question is enough even if it is from someone who suffers from compulsive gambling to reopen the account... with the new terms
qui l’unica è parlare con il casinó visto che non risponde al email e io inizio a perderci le speranze se poi hanno anche cambiato i termini non ci si può fare più niente basta guardare questa chat che è scandalosa a dir poco per un ludopatico che si autoesclude e chiude il conto ora per loro basta una semplice domanda anche se di uno che soffre di ludopatia per riaprire il conto.. con i nuovi termini
Я прочитав це, і найкраще, що можна зробити, це зв’язатися з казино. Сподіваюся, це дійде до цього моменту протягом наступних кількох днів, і все якось владнається. Я думаю, що казино, ймовірно, продовжить писати вам подібні речі, тому ви, ймовірно, не підете звідти.
I've read it and the best thing to do is to contact the casino. Hopefully it will get to that point sometime in the next few days and things will be sorted out somehow. I think the casino will probably continue to write you similar things so you probably won't move on from there.
Так, навіть якщо написане є справді скандальним, навіть у таємних гральних притонах вони настільки безжальні 🙃
Yes exactly even if the things written are truly scandalous not even in the clandestine gambling dens are they so ruthless 🙃
Già esattamente anche se le cose scritte sono veramente scandalose neanche nelle bische clandestine sono così spietati 🙃
Я розумію вашу позицію, але нам доведеться почекати і подивитися, як вона розвиватиметься. Я поки що не можу придумати кращого сценарію.😕
I understand your position, but we will have to wait and see how it develops. I can't think of a better scenario yet.😕
Звичайно, я схрещую пальці, якщо вони серйозні як онлайн-казино
Of course it's the only one I cross my fingers if they have some seriousness as an online casino
Certo è l unica incrocio le dita se hanno un po di serietà come casinò online
Зважаючи на те, що вони схильні досить часто реагувати на скарги, я теж на це сподіваюся. Подивимося, як поведе себе казино.
By the fact that they tend to respond to complaints quite often, I hope so too. Let's see how the casino will behave.
Можливо, вони ніколи не відповідають мені, окрім як через живий чат,
Maybe they never answer me except through live chat,
Magari a me non rispondono mai se non per live chat,,
Поки що з нашого боку не було зв’язку з казино, тож коли це станеться, ми побачимо. Наскільки я сказав, вони чуйні. Сподіваюся, так і залишиться.
So far the casino hasn't been contacted from our side so when it happens, then we'll see. So far as I said they are responsive. I hope it will stay that way.
Добре, сподіваймося, що принаймні вони тобі дадуть відповідь, оскільки я виклав докази того, що сталося, наочно
Oh ok let's hope that at least they answer you since I have put the evidence of what happened in plain sight
Ah ok speriamo che almeno a voi rispondano visto che le prove le ho messe in bella vista del accaduto
Звичайно, я також сподіваюся, що це матиме справедливий кінець. Потримаймо це.
Sure, I hope so as well, that it will have a fair ending. Let's hold out for it.
Скаргу щодо недостатніх доказів закрито, навіть не спитавши в казино, яке все дуже добре знає!
Insufficient evidence complaint closed without even asking the casino who knows everything very well!
Insufficienza di prove reclamo chiuso senza neanche chiedere al casinò che sanno tutto più che bene!
На жаль, Домініка пояснила, чому так сталося, і мені дуже прикро. Самовиключення — це одна з найважливіших речей, яку має враховувати казино, і гравець повинен завжди чітко підтверджувати, що це так, щоб подібна ситуація не сталася.
Я сподіваюся, що це не повториться в майбутньому.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Вибачте, але що ви маєте на увазі? 🤔
Sorry, but what do you refer to, please? 🤔
На жаль, Домініка пояснила, чому так сталося, і мені дуже прикро. Самовиключення — це одна з найважливіших речей, яку має враховувати казино, і гравець повинен завжди чітко підтверджувати, що це так, щоб подібна ситуація не сталася.
Я сподіваюся, що це не повториться в майбутньому.🙁😥
Unfortunately, Dominika explained why this happened and I am very sorry myself. Self-exclusion is one of the most important things a casino should take into consideration and where the player must always clearly confirm that this is the case, so that a similar situation doesn't happen.
I hope this will not occur again in the future.🙁😥
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.