ФорумОбговорення скаргЩо таке порядок дій, коли постачальник на 100% винен?

Що таке порядок дій, коли постачальник на 100% винен?

1 рік тому від moneymonsta73
|
1445 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

З тих пір як я почав грати в азартні ігри в Інтернеті в 2014 році, все здавалося менш напруженим, більше виграшів і майже жодних суперечок щодо зняття грошей.

Але в міру того, як індустрія розвивалася, і щодня з’являлося все більше і більше платформ, я відчуваю, що ті веселощі та азарт, які були тут раніше, зникли.

З 2018 року я отримав 4 виграші на суму понад 10 000 доларів США (я знаю, що це не змінило життя, але все ж змінило деякі речі), і мені довелося боротися за 3 з 4 вилучень. 1 було виправдано, 1 ні, а мій поточний ще не вирішено.

Але що робити гравцеві, коли постачальник намагається навмисно надати неправдиву інформацію як KGC, так і Ecogra??

Що тоді відбувається?

Продавець знає цей процес зсередини та зовні. Пройшовши перевірку обох регуляторів кілька разів, мені здається, що постачальник може просто розповісти свою версію історії, і вона сприймається так, як вони це висловлюють, незалежно від того, які докази чи документи може мати гравець у 100% дійсному позов.

Наскільки справедливим і лаконічним може бути цей процес, коли як гравець ви повинні вказати кожну дрібницю, щоб успішно мати шанс отримати свої чесно виграні гроші.

Але як продавець, ви просто повинні сказати їм щось зовсім інше, оскільки це сприймається як слово Боже. Без можливості того, щоб цей або будь-який інший постачальник навмисно «скеровував гравця в неправильному напрямку» або давав їм заплутані чи незрозумілі інструкції, щоб постачальник міг дискредитувати гравця, винайти якусь помилкову причину, яка вводить в оману, відволікає і врешті-решт отримує будинок результат, який вони хочуть, і позбавляє їх від виплати жодної копійки.

Усі постачальники знають цей процес і також розраховують на звичайний чи наступний крок, який зробить регулятор.

Дозвольте запитати вас, чи траплялося на вашому столі будь-яке зняття коштів, яке ви вважали хорошим стеком, як постачальник, і чи знали ви, що навіть невелику роль відіграли в тому, що гравець НЕ отримав своїх грошей, якщо відхилення в тиждень (дайте або чи не введете ви в оману, знаючи, що їхніми наступними діями буде негайно відмінити заяву гравців як недійсну?

Щоб звільнити себе від будь-яких неправомірних дій І разом уникнути виплати гравцеві? Ти блін права.

Давайте будемо реалістами, не називаючи ЖОДНОГО з цих постачальників, які все одно захопили левову частку канадського ринку, я багато разів мав справу з їхнім SupportCenter, і їм ЛЮБИТЬ бути вирішальним чи більшим голосом у тому, чи дозволять вони гравцеві насолоджуватися своїми виграшами. або абсолютно просто розтоптати свої повні надії мрії та думки про те, щоб заплатити за свою машину чи що завгодно, і нічого про це не думати. Я впевнений, що вони всі сидять, посміхаються і йдуть обідати.


УСІ ПРОДАВЦІ не є символом чесного, справедливого та неупередженого вирішення суперечок. Незалежно від їхнього «статусу» тут або на будь-якій іншій ігровій платформі чи форумі.


Але що ви скажете... У вас є датовані та зафіксовані часи кожної транзакції запиту на зняття коштів, записаних чатів і організованих сповіщень електронною поштою та запитів на підтвердження, що безсумнівно доводить, що цей постачальник діяв зловмисно, неетично та непрофесійно?

Так! Так!! 🙂

Ну, це дуже погано, тому що вони розповіли нам свою сторону, і цього достатньо для нас. Тому ми повинні відхилити Вашу претензію як необґрунтовану.


Тепер скажіть мені, чи це чесний, справедливий і етичний процес вирішення суперечок?? Як на мене, навіть близько.


якби це було справедливим (або ближче до більш справедливого, я повинен сказати), це було б якомога ближче до справжнього суду. Або, принаймні, думка: «Це не те, що ви можете сказати або що ви чули, ЦЕ ТЕ, ЩО ВИ МОЖЕТЕ ДОВЕСТИ!»


PS.. Я не зовсім впевнений, що цей пост буде схвалено, але я сподіваюся, що так, тому що це обговорення X, якого ніде немає. Так має бути, тому що стає все гірше і гірше.


«Тим, хто ЗНАЄ, байдуже...

А ті, кому не байдуже, не знають...».


До речі, хто з вас знає РЕАЛЬНІ переваги досягнення рівня «Діамантовий статус» у CR Rewards?

Ви б повірили мені, якби я сказав вам, що лише тому, що ви досягаєте цього рівня і, безперечно, отримуєте сотню VIP-очок CPL, але справді чудові речі, які вони перераховують у розділі поширених запитань, менше 2% усіх гравців, які досягають цього рівня, насправді отримувати ці переваги....І ви ніколи не здогадаєтесь, ЯК вони вирішують, хто їх отримує, а хто ні.......

Автоматичний переклад.
moneymonsta73
1 рік тому

Привіт,

дякую за ваш підсумковий пост. Я бачу, що ви вже подали скаргу . Чи правильно я розумію, що цей досвід стосується казино Zodiac ? Крім того, як ви сказали у своїй скарзі:

,,Я можу це довести та довести, що Zodiac вжив дії, які відповідають процесу запиту на зняття коштів. Я можу це все довести, але Екогра чи КГК повторно відкриють мій позов..."

Чому ви думаєте, що вони збрехали? Чи правда, що ви можете довести, що вони брехали? Якщо так, будь ласка, надайте Томасу всі відповідні докази, бажано шляхом скарги .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, так, це Zodiac, і це речення насправді мало сказати: "...Зодіак вжив дії, які НЕ відповідають процесу запиту на зняття."

І так, звичайно, я можу це довести. Відповіддю KGC, а потім швидким дзвінком Ecogra, щоб позначити мою претензію як недійсну. Не минуло й години після того, як мені надіслали повідомлення, що всі документи подано, і тепер матеріали справи готові. Обидві їхні відповіді мені, коли вони припиняють або відхиляють мою претензію, на 100% базувалися на тому, що їм сказав Зодіак. KGC фактично вникає в деталі того, що їм сказав Zodiac, і жодна частина цього не відповідає дійсності. Що я також можу підтвердити електронними листами з датою та міткою часу, стенограмами чату служби підтримки та створеною мною інфографікою «Mindmap», яка показує, що саме відбулося, що було сказано та які дії були чи ні. Все в хронологічному порядку.

Але добре, я негайно перешлю все це Томасу. Дякую. І дякую команді редагування за схвалення моєї публікації на форумі. Я не був впевнений, чи це було занадто відвертим чи сміливим. Але треба було сказати....

Автоматичний переклад.
moneymonsta73
1 рік тому

привіт

Тепер я відчуваю, що краще розумію вашу думку. Отже, йдеться скоріше про те, що влада діє лише на користь казино. На мій погляд, ви сумніваєтеся в підході влади, оскільки лише казино надало докази, я близько?

Ви також поділилися всіма цими електронними листами та іншими записами з владою? Не кажучи, що це змінить результат, просто хочу знати, чи пробували ви.

Немає проблем із затвердженням публікації, ми цінуємо досвід і думки гравців.

Успіхів зі скаргою! 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну не зовсім так. Насправді мова йде про ADR і регуляторів, яким поставлено завдання розібратися в цих речах. Чесно, без упередженості чи переваг, виключно на основі фактів. Подивіться на це так. Отримаю я свої 25 тисяч доларів чи ні. Я знаю, без тіні сумніву, що я НІЧОГО не зробив поганого чи порушував правила чи політику.

Для того, щоб навіть мати шанс справедливо розв’язати це питання, я мав зібрати всі докази (електронні листи, стенограми, знімки екрана, записи екрана та сповіщення), а потім об’єднати їх у гарний, упорядкований та стислий спосіб, щоб переконатися, що я можу передавати серію подій або дій, які мали місце. Ким і коли вони відбулися. Ви повинні побачити створену мною «розумну карту», яка точно показує, коли було виконано певні електронні листи та дії, аж до 7 квитанцій про транзакцію, які ви отримуєте після кожного запиту на зняття коштів. Це вимагає багато часу та емоційної енергії, яку потрібно витратити позитивно та захоплююче.

Я не знаю про вас, але 25 тисяч доларів дуже допомогли б мені та моїй родині прямо зараз, і якщо б їх забрали або сказали без вагомої причини, що ви зараз не можете їх мати, і щоб у вас був хоч якийсь шанс їх отримати, то тепер вам доведеться боротися ще трохи, і чекай, чекай і чекай, навіть не знаючи результату або коли ти отримаєш результат/рішення/результати. Гравець обтяжується багатьма рівнями, але для постачальника(ів) я б тримався об заклад, що жоден із гравців, будь-які обставини чи будь-які недійсні претензії на зняття коштів (які вони вважають недійсними) не замислюються й не продовжують їхній день без жодної турботи у світі.

Я радий, що ця послуга існує. Я справді так і дякую вам, хлопці, за те, що надаєте цю послугу гравцям, у яких вкрали законні виграші/депозити. Але весь процес також на 100% сприяє дому. З самого початку ви повинні пройти процедуру постачальників і дати їм 2 тижні, щоб відповісти. Тоді, якщо це ні до чого не приведе, ви йдете до регулятора та подаєте свою претензію, і ЯКЩО вони визнають її дійсною, тоді вам доведеться чекати 1 тиждень, іноді ще 2 тижні, поки постачальник відповість. Потім, навіть якщо вони не дадуть відповіді, ви отримаєте інший електронний лист із повідомленням, що це може зайняти 90 днів, а іноді навіть більше.

А тепер скажіть мені, що це не надто надмірна кількість часу. Чому постачальнику потрібно стільки часу, щоб відповісти? Постачальник із повагою має спеціальну команду, яка займається виключно оплатою та обробкою платежів. Тож чому їм потрібно так багато часу або отримують стільки відведеного часу, щоб відповісти? Тим часом гравець, який, за моєю оцінкою, становить принаймні 1/2 або більше від усіх щорічних запитів на зняття коштів, або чекає на свої гроші, або вже домовився з кредиторами, або прострочений рахунок і час є дуже важливими. Але для постачальника єдиний момент, який для них має значення будь-яким способом, — це дата та час закінчення терміну дії бонусних пропозицій. Їм було б байдуже, якби вони прискорили свою відповідь, щоб зменшити час очікування для гравця.

Є багато інших моментів, які я міг би продовжувати, але наразі це те, що є. Я просто відчуваю, що постачальникам надається велика свобода дій, коли справа доходить до альтернативного вирішення спорів і його процесу.

Проте один регулятор, на мій погляд, є більш справедливо дослідженим процесом, і це IBAS.

На жаль для будь-кого в США чи Канаді, ми не можемо використовувати їх як регулятор, оскільки вони обслуговують лише Великобританію та цей регіон. Але IBAS розглядає все, аж до причин, чому чи ні, дій було чи не вжито, а свої рішення (залежно від претензії) ґрунтуються, часом, на тому, що правильно. Або хто діяв зловмисно або порушив правила і чому. Я вважаю, що це процес запиту, який мені потрібен щодо цієї претензії, тому що наразі це мало бути легко. Докази, які я надав, переконливі на мою користь, але я тут, сумніваючись, що отримаю щось із них. І це відстій.

Zodiac відверто й навмисно сказав Ecogra, що KGC продовжить розслідування, оскільки адміністратор/управління ризиками Zodiac знають, що наступний крок Ecogra завжди однаковий. Це призводить до того, що заява гравців позначається як недійсна, і на цьому все закінчується. Виключно на основі того, що Зодіак ЇМ СКАЗАВ. Без доказів чи будь-чого іншого, лише їхні слова закінчили мою претензію.

Ну, якщо це все, що потрібно з їхнього боку, і мої справжні електронні листи та фактичні стенограми розповідають зовсім іншу історію, і я все одно програв, тоді як це справедливо чи рівноправно?

Я закінчую свою справу... поки що. 😉


Автоматичний переклад.
moneymonsta73
1 рік тому

Досить справедливо! Раніше я був трохи втрачений, але тепер, здається, я бачу повну картину. Намагаючись знайти щось позитивне, що можна додати на цьому етапі, це не дуже добре працює. 🙁.

Багато гравців вважають, що певні постачальники ліцензій просто вдають, що досліджують їхні проблеми, і це також не має значення, наскільки вагомими здаються аргументи - врешті-решт. Проблема в тому, що в таких конкретних випадках інших варіантів не залишається. Найняти хорошого адвоката – це ще один емоційний стрес. Взятися за слухання підходить не всім.

Я просто хотів би, щоб ми досягли справедливого результату.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гм, теж не моя точка зору. І я не відчуваю, що постачальники ліцензій «вдавали», що щось роблять. Насправді я не звинувачую постачальників ліцензії, я кажу, що одержувач/постачальник ліцензії, у цьому випадку казино Zodiac, навмисно БРЕХАВ постачальникам ліцензії, щоб отримати заздалегідь продуманий і задокументований результат.

Zodiac знав, що, повідомивши Ecogra, що розслідування ігрової комісії Kahnawake все ще триває, Ecogra дотримуватиметься їхньої політики, яка полягає в припиненні всіх розслідувальних дій і класифікації заяв гравців як НЕДІЙСНИХ.

Що саме вони й зробили, і добилися свого. Тепер, згідно з вашим коментарем, я припускаю, що ви НЕ можете звернути увагу Ecogras на це від мого імені або поговорити з кимось із Zodiac??


Ви мені говорите про те, що казино, як-от Zodiac, мають доволі хорошу репутацію та мають певний статус надійного.

Але це разом із усіма наданими мною доказами, які, безсумнівно, свідчать про спотворення, оманливі розмови служби підтримки в чаті та оманливі повідомлення про обробку коштів, відверту БРЕХНІ та дії, вжиті RiskManagement, щоб навмисно відвернути увагу від мого виведення коштів і перетворити їх на Проблема ResponsibleGaming, а потім відверта БРЕХНЯ не одному, а двом регуляторам і платформам ADR, і ви говорите мені, що іноді доведення фактів не має значення, тому що, незважаючи на те, що ви читаєте та чуєте про цю галузь,

що коли справа доходить до справи, зрештою, як ти кажеш,

гравцям, яких постачальник чи хтось там працює погано вчинив, просто мали поганий день або будь-яке їхнє виправдання, що для гравців це в основному дуже погано?


Ну, можливо, це те, що ваша роль дозволяє вам робити, але я один досяг більшого прогресу та отримав більше інформації самостійно. Хтось із Casino Guru намагався зв’язатися з каналами, які я запропонував вище??

Отже, якщо це так, з вашої точки зору, то це ще більше посилює мій допис на форумі та думку про те, що існує величезна потреба в тому, щоб процес ADR і поточна система були переглянуті та перероблені, а політика потребує коригування та 100 % необхідно створити абсолютно окрему юридичну особу та надати їй прямі повноваження та управління, щоб захистити гравців, які мають і доводять свою правоту, від несправедливих, необґрунтованих і безадресних незаконних постачальників, таких як Zodiac і Casino Rewards Group.

Дозволити цьому, а я не отримати від цього абсолютно нічого, мене нудить за межі того, що можна пояснити словами.

І я знаю, що є маса інших гравців, які боролися або зараз борються за свої виграші, які були забрані або не виплачені. Люди вкладають свою довіру та тяжко зароблені гроші, щоб отримати шанс отримати велику зарплату, а коли це трапляється, ці постачальники POS просто беруть від вас усе, що хочуть, і ніколи за це не несуть відповідальності.

Якби ця справа почалася в реальному середовищі зали суду, вона була б завершена й винесено рішення після мого першого подання більше місяця тому. Докази, які я надав, переконливі. Які докази надав Зодіак?? нічого Жодного задокументованого доказу, все, що їм потрібно, це їх усне слово, якого було достатньо для обох регуляторів, які навіть не дали мені шансу відповісти.

Це далеко не ЧЕСНО, ЛАКОНІЧНО чи НЕУПЕРЕДЖЕНО! Це протилежність усім цим показникам!

Але моя остання скарга, яку я тут подала, теж закінчилася тим же. Лише ви насмішили мене в розділі, сказавши, що я порушив політику депозиту третьої сторони та що мої дати подання не додали вам, хлопці, тому ви також відхилили мою претензію.

Проте я продовжував. Без допомоги Casino Guru чи будь-якої іншої платформи ADR. Фактично, кожен також став на бік постачальника. Але здогадайтеся, що... незважаючи на те, що я порушив політику депозитів третьої сторони, я все одно виграв і зрештою отримав свій виграш. А ви знаєте чому? Це було тому, що я зміг показати та довести, що постачальник вчинив дії не по порядку та навмисно, щоб уникнути оплати, як і цей постачальник.

ТОЖ чому той самий процес притягнення постачальників до відповідальності за їхні дії не відповідає дійсності в цьому випадку?

Чому і як вагомі та фактичні докази проти будь-якої сторони НЕ є правильним або правильним рішенням?

Чи було переписано етику справедливого, неупередженого та рівноправного вирішення суперечок чи було впроваджено зовсім нове значення? Якщо так, то для мене це новина, і я боюся за майбутнє, якщо це те, на чому будується основа ADR...

Найближчим часом я повідомлю вас, коли я отримаю гроші......

PS Лише примітка... це я чи ви не зрозуміли мою думку щодо будь-якої з моїх публікацій чи коментарів? Здається, що ваші відповіді та коментарі зовсім не збігаються з тим, що я висловив, або з наміченим повідомленням у них. Ніби ви здогадувалися, що насправді означають мої точні слова, або я навмисно писав у зашифрованих/закодованих прихованих повідомленнях і значеннях.

Знову ж таки, можливо, це лише я.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А ще одне слухання я міг би робити цілий день. Я зовсім не новачок у онлайн-баталіях вирішення спорів.

І це не кінець. Якщо Zodiac не виплатить мені мої гроші безпосередньо, то зрештою вони заплатять навіть більше, ніж те, що вони в мене вкрали. Іншими, більш засудливими й визначальними способами... Ви побачите.

Автоматичний переклад.
moneymonsta73
1 рік тому

Добре, урок вивчено.

У будь-якому випадку, це не моя справа робити заяви, хоча я ціную ваші зусилля, представлені широким поглядом на справу. Тримайте нас у курсі, це точно буде доповненням до форуму! 🙌


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого