ФорумОбговорення скаргСамовиключення в ліцензованому казино і все ще внесення депозитів

Самовиключення в ліцензованому казино і все ще внесення депозитів

2 р. тому від concorde
|
4140 переглядів 11 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, дорогі, я сам виключився з chips.gg, але все одно зміг продовжити гру. Самовиключення було розраховане на 30 днів, але насправді воно було активним максимум 2 дні, після чого (казино запустило оновлення) якось скинулося з оновленням. За цей час я втратив близько 18 000 доларів. Оператори кажуть мені, що я сам скасував самовиключення, але це точно не так. Як ви думаєте, що ви можете з цим зробити?


Бос і оператор казино, з яким я спілкувався безпосередньо, спочатку сказав, що самовиключення можливе лише за допомогою електронної пошти, потім я повідомив йому, що зробив це через платформу і що це має спрацювати. А потім мені оператор каже, що я цього не робив. І через 1 хвилину після того, як я сказав йому, що знаю свої права, він каже, що я сам їх забрав. Мене везуть сюди, я б також не хотів зупиняти такого клієнта, як я...

Автоматичний переклад.
concorde
2 р. тому

Привіт, конкорд,

Я вважаю, що буде найкраще, якщо ви подаєте скаргу - ви можете зробити це тут

Підготуйте свою електронну пошту, де ви просите самовиключення через залежність від азартних ігор, і бажано будь-який скріншот, який у вас є, що стосується вашого спілкування з казино.

Це серйозне питання, і ми повинні переглянути те, що сталося.



Автоматичний переклад.
concorde
2 р. тому

У мене була така сама проблема, я сам себе виключив 1 жовтня, і я зміг продовжити грати. Не знаю, скільки я втратив після 1 жовтня, тому що зараз вони закрили мій обліковий запис і сказали, що я уклав угоду з менеджером, щоб зберегти він відкритий, але я НІКОЛИ не розмовляв з ними по телефону, тому я запитав, де електронна пошта чи текст про те, що я уклав угоду з менеджером після того, як попросив самовиключитися, неймовірно, і вони так і не відповіли filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Я намагаюся зрозуміти, що там сталося. Ви зв’язалися з ними 1 жовтня, а менеджер відповів 25 числа? Що сталося з 1 по 25 жовтня? Ви продовжували там грати, але не намагалися знову зв’язатися з ними щодо облікового запису, який залишився відкритим?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я ненавмисно продовжив там грати, і коли я зрозумів, що сам виключив себе з них, коли я переглянув надісланий електронний лист 23 або або 24 жовтня або навіть раніше, але вони просто відповіли вчора, сказавши, що я уклав угоду, що є загальною брехня, і я попросив цю документацію, але вони так і не надали її мені та скасували мій обліковий запис. Я сказав їм, що маю проблеми з азартними іграми ще до того електронного листа 1 жовтня, і вони вмовили мене грати з чудовими бонусними пропозиціями, тому я дав їм ще один шанс Вересень, але 1 жовтня я сказав, що це все, і після цього ніколи не писав, не надсилав електронної пошти і не отримував більше інформації, і я грав кілька разів після 1 жовтня, не розуміючи, що я сам виключився, і я не знаю, скільки разів я зробив депозит між 1 жовтня і 25 жовтня через те, що вони закрили мій обліковий запис вчора, ви дивилися на гравця на ім’я Конкорд щодо скарги гуру казино, чому вони не виключили себе, коли він запитав? Вони моляться на людей із залежністю від азартних ігор. Я не прошу моїх 30 або більше депозитів до 1 жовтня і ніколи навіть не наближаюся до виграшу, оскільки я вже сказав, що це зовсім інша проблема, і я просто хочу повернути свої біткойни з 1 жовтня та перейти продовжуй своє життя і більше не грай в азартні ігри, дякую за допомогу, моя дружина в безладі

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Даніель, набагато простіше надсилати вам мої електронні листи на data@casino.guru, будь ласка, знайдіть це


Спасибі

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Я вважаю, що набагато простіше подати скаргу та вставити туди відповідну інформацію. 🙂

Ми з Деніелом не є частиною скарги чи команди даних.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не розумію, не хвилюйтеся, я йду, дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
Georgey1230
2 р. тому

Ви помітили, що Нік чекає на вашу відповідь? Логічніше було б відповісти йому в скарзі , інакше далі розвитку не буде. Сподіваюся, тепер ти розумієш.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

звичайно

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого