ФорумОбговорення скаргРоллетто не грає в м'яч

Роллетто не грає в м'яч

1 місяць тому від Joet9898
|
1048 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт, потрібна порада, якщо можливо

Я відкрив рахунок Rolletto 2 тижні тому. Того ж дня я підтвердив свою особу та підтвердив свою картку, за допомогою якої я зробив депозит, усе було добре, тож почав грати на сайті, ставки на коней і собак йшли добре, а потім вночі почали грати в автомати зробив дуже добре, потім спробував зняти 2000 фунтів стерлінгів, мені двічі відмовили, вони надіслали мені електронний лист зі словами, що хочуть відео, що підтверджує особу, я тримаю свій паспорт і листок із переліком сайту, моє ім’я та дату тощо, що я надіслав їм це двічі, здається дивним, враховуючи мій обліковий запис повністю підтверджено, тепер ніхто не відповів, щоб сказати, що все зроблено, тому я продовжував грати на сайті, і все було дуже добре, я вигравав ставки на футбол і теніс і більше вигравав на автоматах, тепер я надсилав їм електронні листи кілька разів, усі вони скажи, що мені потрібно зачекати, відео перевіряється, але це було 2 тижні тому, і вони продовжують відповідати тією ж відповіддю, тепер у мене на рахунку be 7000 євро, здається, вони намагаються зробити все, щоб не платити мені, я не заплатив скористався будь-яким із їхніх бонусів c, тому я не прив’язаний ні до чого подібного будь-які поради щодо того, що мені робити далі, і чи хвилююсь я, думаючи, що не отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Привіт, хтось має якусь пораду чи був у такій ситуації раніше, велике спасибі

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Чесно кажучи, немає нічого незвичайного в тому, що казино запитує додаткову інформацію.

Я розумію, що вам здається, що вони намагаються уникнути виплати, але я сподіваюся, що вони схвалять надане вами відео, і ви заберете свій виграш.

У вас є якісь новини з цього приводу?

Я бачив, що ви подали скаргу , і наша команда вже почала над нею працювати, тож ви точно в надійних руках. Наберіться трохи терпіння, і, сподіваюся, скоро ми зможемо рухатися вперед.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я знову надіслав їм електронний лист 3 дні тому, але досі немає відповіді. Я розумію про перевірку, і вони повинні це зробити, але коли я відкрив обліковий запис, усе було підтверджено, тоді вони запитали відео, і це добре, але минуло 2 тижні, коли вони отримали відео, і все ще нічого не зроблено. Зараз я не мав зв’язку з ними, звичайно, це надто довго

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Це справді досить довго, ви маєте рацію. Я просто сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе зв’язатися з казино, щоб вони змогли пояснити всю цю затримку.

Наберіться терпіння, будь ласка, навіть якщо я знаю, що це нелегко, і ви розчаровані тим, що у вас немає відповідей.

Я тримаю за вас кулаки та чекаю оновлень щодо вашої справи.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, сьогодні вранці я нарешті отримав від них електронний лист із повідомленням, що моє відео нарешті перевірено. Я подав запит на зняття коштів, сподіваюся, це пройде без проблем. Я оновлю інформацію тут, коли отримаю його

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Чудово, що вони це схвалили. Скільки саме часу їм знадобилося?

Будь ласка, інформуйте нас щоразу, коли отримаєте гроші; так, будемо чекати хороших новин тут.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Джо, у мене та ж проблема, ти мав говорити на своєму відео?

Автоматичний переклад.
Lottiepat19
1 місяць тому

Вибачте за проблему, яка виникла. Вам вдалося підтвердити свій обліковий запис?

Крім того, щоразу, коли відповідаєте іншому користувачеві, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», і цей користувач отримає сповіщення про вашу публікацію.😉

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Очевидно, мене перевірили, але тепер вони попросили відео, і здається, що я стрибаю через обручі. Я дуже сильно страждаю від тривоги, і це дійсно викликає її.

Автоматичний переклад.
Lottiepat19
1 місяць тому

Привіт, так, мені довелося поговорити і сказати, що було на папері, який ви підносите до камери. Я хвилювався, тому що мій обліковий запис уже підтверджено, а також я виграв багато, але вони нарешті підтвердили відео через 2 тижні, і вчора вони надіслав мені електронний лист, щоб повідомити, що відео в порядку, і тепер я можу надіслати запит на зняття, що я зробив учора через sepa, а сьогодні вранці він був на моєму банківському рахунку, тому я знову переживаю, але якщо ви надасте їм те, що вони просять, тоді, сподіваюся, це повинно бути добре

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

У мене 6000, я вклав більше 3 тисяч і хвилююся. Я повністю підтвердив і надіслав відео сьогодні вранці. Ви надсилали відео більше одного разу, і я радий, що ви отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Лише оновлення до моєї публікації. Для підтвердження відео знадобилося 2 тижні. Я подав запит на зняття коштів учора, і сьогодні вранці він надійшов на мій банківський рахунок, тож тепер усе гаразд. Я щойно подав запит на ще одне зняття коштів, тож, сподіваюся, це вразить мій банк завтра, так, так пройшло багато часу, але зрештою все вирішилося

Автоматичний переклад.
Lottiepat19
1 місяць тому

У мене було 8000, і я був таким же, як і ти, дуже хвилювався. Я був повністю підтверджений, а потім, коли я намагався зняти гроші, вони продовжували відхиляти його, потім запитували відео й не отримували відповіді кілька днів, тож моє хвилювання пішло через дах, тому я зв’язувався тут. Я кілька разів надсилав їм електронні листи, щоб отримати оновлення, і вони продовжували казати, що працюють над цим. Я надсилав відео двічі, щоб вони на 1000% отримали відео, тому чекав 2 тижні, поки вони нарешті не відповіли протягом 2 тижнів, які я все ще грав на сайті, я впевнений, що з вами все вийде, просто перевірка відео займає дуже багато часу, враховуючи, що під час першої перевірки облікового запису, як ви знаєте, потрібно кілька хвилин

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Я не хочу робити парі зараз, якщо виграю.

Автоматичний переклад.
Lottiepat19
1 місяць тому

Так, це зрозуміло, коли ви надіслали відео та чи надіслали ви його на kyc@Rolletto, можливо, надіслали його знову, очевидно, із сьогоднішньою датою на папері, просто щоб бути в безпеці, і запитайте, чи можна цей процес зробити якнайшвидше, будь ласка, як я сказав, був у тому ж човні, що і ти, і дуже хвилювався, але коли сьогодні вранці на мій рахунок надійшли гроші, я був так пережитий знову, просто намагайся не хвилюватися, і, сподіваюся, у тебе все швидко вирішиться

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Також щодо собак і коней виникає мінімальна кількість 3, що означає, що я надто поставив потрійні, не можу одинарно або подвійно

Автоматичний переклад.
Joet9898
1 місяць тому

Ви все ще робите з ними ставки?

Автоматичний переклад.
Lottiepat19
1 місяць тому

Я не впевнений у цьому

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Очевидно, мене перевірили, але тепер вони попросили відео, і здається, що я стрибаю через обручі. Я дуже сильно страждаю від тривоги, і це дійсно викликає її.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Насправді це додаткова перевірка, як ми її називаємо, і співпрацювати з казино завжди на користь.

У вас є якісь оновлення для нас зараз?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого