ФорумОбговорення скаргReady Casino не виплатило мої виграші

Ready Casino не виплатило мої виграші

7 міс. тому від NunhezLeticia
|
3008 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

Десять днів чекаю на зняття коштів у Ready. Запити на зняття коштів надійшли після завершення перевірки облікового запису та підтвердження в чаті. Однак, після незліченних спроб вирішити це, відповідь завжди одна і та ж «чекати випуску». На сторінці казино вказано НЕГАЙНИЙ платіж через pix або до трьох днів для переказу, і я запитував через pix.

Гірше, ніж це, те приниження, якому я зазнаю в казино, двічі вони просили мене надіслати селфі з аркушем паперу з надписом «привіт, готове казино» та поточною датою разом із документом. Я надіслав його та зателефонував у чат через кілька днів, оскільки вони не підтвердили цю фотографію, агент повідомив мене, що обліковий запис повністю підтверджено, у мене є підтвердження цього. Я навіть отримав електронний лист із підтвердженням. Я подав запит на відкликання, але мені було відмовлено, на моє обурення, вони подали запит ще раз. Те саме селфі. На документі знову написаний папір, і я, все ще кліпаючи правим оком, пішов, щоб знову піддатися цьому. Після цього мій обліковий запис знову підтвердили, і досі жодних платежів. Занадто безбідне казино. У чаті нічого не вирішували 10 днів.

Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
7 міс. тому

Привіт, мені прикро чути, що нічого не змінилося. Отже, ви хочете сказати, що у вас є підтверджений обліковий запис, так? Але коли ви знімаєте кошти, яка проблема, якщо вони не хочуть вам їх віддавати або ще не надіслали? Ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, але я помітив, що ви вже подали скаргу.

Чи можете ви відповісти на запитання Томаша?

Просто натисніть тут . ⬅️

Я сподіваюся, що це незабаром буде вирішено, і ви отримаєте свої гроші назад. Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Так, у мене є тричі підтверджений обліковий запис. Іншими словами, отримавши підтвердження верифікації, я подав запит на зняття коштів, і вони попросили ще одну ідентичну фотографію зі словами, що я не верифікований. Я навіть отримав електронні листи та маю роздруківку чату, що підтверджує перевірки.

Зняття залишаються в очікуванні протягом нескінченного часу. Перший звернувся 05.04.2024. Я змінив банк і запитав інші 13 квітня, оскільки вони все ще очікували. Учора я подав запит, оскільки вчора помилково скасував його.

11 днів без оплати і все перевірено. Потрібна допомога

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт,


Мені дуже прикро чути про неприємності, які ви зазнали. Не могли б ви надіслати мені електронну адресу, яку ви зареєстрували, щоб я міг зрозуміти, чому служба підтримки відклала це.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Так, у мене є тричі підтверджений обліковий запис. Іншими словами, отримавши підтвердження верифікації, я подав запит на зняття коштів, і вони попросили ще одну ідентичну фотографію зі словами, що я не верифікований. Я навіть отримав електронні листи та маю роздруківку чату, що підтверджує перевірки.

Зняття залишаються в очікуванні протягом нескінченного часу. Перший звернувся 05.04.2024. Я змінив банк і запитав інші 13 квітня, оскільки вони все ще очікували. Учора я подав запит, оскільки вчора помилково скасував його.

11 днів без оплати і все перевірено. Потрібна допомога

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я розумію вашу ситуацію, і це, звичайно, неприємне очікування. Оскільки у вас є скарга, наша команда обов’язково спробує допомогти. Однак я бачив в офіційній темі казино, що вони написали: «Також я розумію, що виплати почали надходити вам»

Тож я вважаю, що ви отримаєте свої гроші лише питанням часу. Якщо ні, як я вже сказав, у вас є відкрита скарга, і ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
ReadyCasino
7 міс. тому

Привіт!


зареєстрована електронна адреса N unhezleticia@gmail.com . Дякуємо за перевірку.


За потреби я можу надіслати всі отримані електронною поштою підтвердження про верифікацію облікового запису, а також нові запити на повторні селфі після повної верифікації.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт!

Дякую за ваші зусилля, щоб допомогти мені вирішити цю неприємну ситуацію.

З самого початку я співпрацюю з усіма запитами, навіть повторними. Сьогодні вони знову попросили нове селфі, і я знову його надіслав. Сподіваюся отримати його найближчим часом, оскільки чекали більше десяти днів.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Дякую за ваші зусилля, щоб допомогти мені вирішити цю неприємну ситуацію.

З самого початку я співпрацюю з усіма запитами, навіть повторними. Сьогодні вони знову попросили нове селфі, і я знову його надіслав. Сподіваюся отримати його найближчим часом, оскільки чекали більше десяти днів.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо вам доведеться надсилати його кілька разів, ви запитували, у чому проблема? Мені здається зовсім нелогічним, якщо його не було, тільки казино потребує одного і того ж документа знову і знову. Але ви, звичайно, повинні мати від них причину.

У будь-якому випадку, будь ласка, і я сподіваюся, що ви зможете вирішити це якнайшвидше, оскільки я бачу, що ви співпрацюєте. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому
Опубліковано angelamax592 видалено адміністратором Jaro
Причина: Реклама
7 міс. тому

О, це багато грошей, які ви вклали в казино. Я не думаю, що такі речі є гарною ідеєю, особливо коли це такі великі гроші. Ніколи не грайте більше, ніж можете собі дозволити, тому що це може призвести до зворотного ефекту.

У всякому разі, якщо ви говорите про якусь допомогу, як вам вдалося отримати кошти? 🤔

Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
7 міс. тому

Знову привіт! Я спілкувався з компанією Dama, яка займається боротьбою з шахрайством, і вони сказали мені, що причина, чому ваші селфі постійно відхиляються, полягає в тому, що селфі не відповідають їхнім правилам, екс. був один, де ви написали неправильну дату, не записку, один, де одне око закрите тощо. останній через лікоть не видно. Я знаю, що це дуже засмучує та дратує, але навіть ми з нашого боку сказали, що вони можуть виділити гроші, вони сказали нам, що їм потрібно зробити ці перевірки, щоб відповідати вимогам.

Автоматичний переклад.
angelamax592
7 міс. тому

Привіт, ви ніколи не грали в нашому казино, ми не приймаємо гравців з Великобританії, і у нас немає гравців, які внесли 200 000. Я розумію, що ви хочете, щоб люди писали вам на вашу електронну адресу, але адміністратор не повинен дозволити цього.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Документи неодноразово отримували відмову через:


неправильна дата на рукописній записці

Одне око закрите

Не видно ліктя


Я розумію, для користувачів і гравців, я розумію, що це надзвичайно дратує, і здається безглуздим робити це, але ми не дотримуємося правил відповідності та KYC, і, як ви знаєте, ми можемо бути досить суттєво покарані, якщо це не буде дотримано. Однак на сайті нашого казино ми попросили Dama пришвидшити без затримок.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, ви ніколи не грали в нашому казино, ми не приймаємо гравців з Великобританії, і у нас немає гравців, які внесли 200 000. Я розумію, що ви хочете, щоб люди писали вам на вашу електронну адресу, але адміністратор не повинен дозволити цього.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт. Дякую за роз'яснення. На жаль, ніщо в дописі гравців не суперечить нашим правилам, і тому у нас немає причин видаляти чи видаляти допис гравців. Сподіваюся, усі прочитають вашу інформацію про те, що він/вона не є вашим гравцем, або навіть angelamax592 може виступити з деяким поясненням.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Документи неодноразово отримували відмову через:


неправильна дата на рукописній записці

Одне око закрите

Не видно ліктя


Я розумію, для користувачів і гравців, я розумію, що це надзвичайно дратує, і здається безглуздим робити це, але ми не дотримуємося правил відповідності та KYC, і, як ви знаєте, ми можемо бути досить суттєво покарані, якщо це не буде дотримано. Однак на сайті нашого казино ми попросили Dama пришвидшити без затримок.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякуємо за ваше нутро, ми щиро це цінуємо. Сподіваюся, у вас буде можливість пояснити все в скарзі гравців. Або спробуйте зв’язатися з Томасом, нашим спеціалістом із розгляду скарг, щодо цієї справи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Знову привіт! Я спілкувався з компанією Dama, яка займається боротьбою з шахрайством, і вони сказали мені, що причина, чому ваші селфі постійно відхиляються, полягає в тому, що селфі не відповідають їхнім правилам, екс. був один, де ви написали неправильну дату, не записку, один, де одне око закрите тощо. останній через лікоть не видно. Я знаю, що це дуже засмучує та дратує, але навіть ми з нашого боку сказали, що вони можуть виділити гроші, вони сказали нам, що їм потрібно зробити ці перевірки, щоб відповідати вимогам.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт! Усі селфі були прийняті, і після кожного надсилання я отримував підтвердження підтвердження облікового запису. У чаті надійшов запит на селфі з підморгуючим оком, і я маю скріншот цього запиту.

Отже, я не вірю, що це було так, оскільки якби це не відповідало вказівкам казино, жодна перевірка не була б завершена.

Автоматичний переклад.
NunhezLeticia
6 міс. тому

Знову привіт! Цілком зрозуміло, що спілкування навколо вашої справи було в кращому випадку брудним, і мені дуже шкода за це, особисто мене це дуже засмучує, і я прошу команду зустрітися, коли вони повернуться, щоб ми могли Переконайтеся, що ці речі більше не повторюються з жодним гравцем, я ціную ваше терпіння, пояснюючи мені, коли я повернуся та мій комп’ютер, я додам кілька безкоштовних обертань до вашого облікового запису, а також просто щоб бути 100% зрозумілим, чи отримали ви всі свої виграш? оскільки мене сповістили минулого тижня, це було надано вам.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Те саме для мене.....

Автоматичний переклад.
daisim64
3 міс. тому

Привіт, що ти маєш на увазі, з тобою трапилося те саме, що з попереднім гравцем, чи це щось інше? Не могли б ви пояснити ситуацію, в яку ви потрапили?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Стільки часу знадобилося і для моєї перевірки. Те саме запитували на мою банківську картку знову і знову....Через кілька днів вони погодили той самий документ! Тоді виведення коштів проводилося так само швидко! Але зараз я три дні чекаю виведення 200 євро і нічого не відбувається. Я звернувся до служби підтримки електронною поштою, але відповіді немає! Це дуже дивне казино, немає зв'язку, і їм важко довіряти!

Автоматичний переклад.
daisim64
3 міс. тому

Спілкування також було б для мене важливим, але оскільки ви вже встигли вивести звідси гроші, я б не був таким скептичним. Наберіться трохи терпіння, оскільки ви перевірені, це не займе багато часу. Якщо це не так, ви можете повідомити нам, і ми спробуємо допомогти, але поки що я зберігаю холоднокровність.

Звичайно, якщо вам вдасться отримати гроші, ви можете самі вирішити, чи хочете ви більше бути тут чи ні. Думаю, ви вже маєте уявлення про те, як працює це казино.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого