ФорумОбговорення скаргРахунок UNIBET PA закрито

Рахунок UNIBET PA закрито

12 міс. тому від natashamscott22
|
1666 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
12 міс. тому

Так, я створив обліковий запис у казино UNIBET Pa минулого року, у 2022 році, і після цього спробував зробити депозит за допомогою власної дебетової картки, але це не спрацювало, тож я подумав (на той час я не знав багато про казино), що зможу зробити депозит з моєю карткою друзів, оскільки моя не працювала. Що ж, це, очевидно, також не спрацювало, і вони закрили мій обліковий запис, і я збираюся надати скріншоти електронних листів і розмов, які я мав, намагаючись знову відкрити свій обліковий запис. Тож лише на їхніх умовах, щоб відкрити її знову, потрібно надіслати зображення передньої/зворотної сторони картки, якою були мої друзі, яких я звик до них, і все. Але, на жаль, минуло рік, і мій друг більше не має цієї картки, і він уже зв’язався з банком, щоб дізнатися, чи може він отримати виписку з дебетової картки, яка показує кінцеві номери 8126, і банк відповів, що вони не можуть надати це для попередній рахунок filefile тримачі, і вони нічого не могли зробити. Тож я намагався перевірити, чи прийме UNIBET мій ідентифікатор водійського посвідчення (передня/задня сторона), виписку з комунальних послуг/банк поточної картки. Знову отримати доступ до свого облікового запису, і це ні. У якому я не розумію, чому це абсолютно необхідно, щоб вони ПОВИННІ мати фотографію картки, яку я раніше пробував і не вдався??? Будь-яке інше казино Пенсільванії не діяло б так з однією карткою. Я просто хочу мати доступ до свого облікового запису, а вони ускладнюють це, вимагаючи, щоб це був єдиний спосіб. Чи може хтось спробувати мені допомогти вирішити цю проблему? Я можу надати всі документи, які вони запитували в електронному листі, але не картку, яка закінчується цифрами 8126, або виписки з кредитної картки.

Автоматичний переклад.
natashamscott22
12 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
natashamscott22
11 міс. тому

Привіт.

Я ніколи раніше не чув про таку процедуру. Але я припускаю, що причини більш-менш пов’язані з безпекою облікового запису. Можливо, варто було б подати безкоштовну скаргу. Втрачати нема чого, навпаки. Можливо, наші фахівці допоможуть вам розібратися. Будь ласка, скористайтеся цим посиланням, щоб надіслати форму: https://casino.guru/complaints/create

Як ви ставитеся до цього кроку? Якщо вам усе ще цікаво, перегляньте цей посібник . 😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого