2 р. тому
Тут ви можете обговорити Raging Bull Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім, я хотів би попередити гравців цього казино наступним прикладом. Я зареєструвався на сайті та отримав вітальний бонус, я поставив бонус відповідно до умов і виграв 100 доларів США, казино попросило підтвердити мій обліковий запис, що я і зробив. Після численних запитів нічого не було почуто. Минуло більше місяця, а я не отримав жодної відповіді на свої запити, чат служби підтримки закрито, а всі мої виграші не затребувані, оскільки мій обліковий запис не підтверджено. Тому я б закликав вас подумати, чи варто взагалі грати в такому казино. Я думаю, що вони злодії.
Hello everyone, I would like to warn the players of this Casino with the following example. I registered on the site and claimed the welcome bonus, I wagered the bonus according to the terms and won $100, the casino asked to verify my account which I did. Nothing was heard after numerous inquiries. More than a month has passed and I haven't received any answers to my inquiries, the customer service chat is closed and all my winnings are unclaimed because my account is not confirmed. That I would urge you to think about whether it is worth playing at such a Casino at all. I think they are thieves.
Привіт,
Мені шкода, що ви зіткнулися з такою проблемою. Можу тільки сказати, що в такій ситуації бути ігнорованим дуже незручно. Будь ласка, ви впевнені, що не пропустили жодного електронного листа щодо перевірки?
Я б почав із цієї адреси: support@ragingbullslots.com
Hello,
I'm sorry you face such an issue. I can only tell that it is very uncomfortable to be ignored in such a situation. Are you sure you have not missed any email concerning the verification, please?
I would start with this address: support@ragingbullslots.com
Привіт, я звернувся в службу підтримки, і все трохи просунулося, вони вже попросили мене підтвердити мій обліковий запис, можливо, після місяця очікування все вийде добре.
Hi, I have contacted support and things have progressed a bit, they have already asked me to confirm my account, maybe everything will turn out well after a month of waiting.
Привіт,
Це було б цілком задовільно! Тримайте нас в курсі та тримайте пальці 🙂 🤞
Hello,
That would be quite satisfactory! Keep us updated and fingers crossed 🙂 🤞
Я створив обліковий запис, щоб, сподіваюся, привернути до цього увагу адміністратора/моду. Це казино не лише має високу оцінку, але Casino.Guru активно рекомендує його гравцям за допомогою функції «рекомендувати казино». Зараз або між casino.guru і raging bull casino відбуваються тіньові відносини, або це величезний недогляд...
Ragingbull, безсумнівно, є проблематичним казино.... Кожна окрема скарга - це люди, які скаржаться на проблеми з виведенням коштів, одна за одною, одна за одною, починаючи з тижня і повертаючи кілька років тому.. Існує жодного навіть посереднього огляду.... Скарги навіть бідні в розділ обговорення...
Як казино так відверто краде та користується перевагами їх бази гравців, і все ж має надзвичайно завищений рейтинг від Casino.guru І цей сайт навіть рекламує їх за допомогою рекомендованої функції казино...
Я тут зовсім новачок... але це МАСОВО тіньові речі... ЯКЩО... це якось просто і недогляд, мій боже, це ГІГАНТСЬКЕ недогляд...
Хтось хоче прокоментувати, що тут відбувається?
I made an account to hopefully get some admin/mod attention to this.. This Casino is not only highly rated, but Casino.Guru is proactively recommending it to players via their "recommend a casino" feature. Now either there's some shady dealings going on between casino.guru and raging bull casino or this is a massive oversight...
Ragingbull is clearly without a doubt a problematic casino.... Every single complaint is people complaining about withdrawal issues, one right after the other back to back to back, from as recently as a week go going back a few years.. There is not a single even mediocre review.... The complaints even poor over into the discussion section...
How is a casino so blatently stealing from and taking advantage of their player base, and yet has the massively over inflated Rating from Casino.guru AND this site is even promoting them via the recommended casino feature...
I am pretty new here... but This is hands down some MASSIVELY Shady stuff... IF... this is somehow just and oversight, my goodness this is a GIGANTIC oversite...
Anyone care to comment on what on earth is going on here?
Привіт,
Хочу зауважити, що функція рекомендацій базується на рейтингу казино – це алгоритм.
Я вважаю, що зараз саме час подати скаргу, інакше ваша заява не матиме жодної цінності, чи не так?
Ви можете подати скаргу прямо тут , не соромтеся заповнити її всіма підтверджуючими доказами, які у вас є, будь ласка.
Або зв’яжіться з нашою групою даних за адресою: data@casino.guru
Ви помітили, що ми також заохочуємо гравців ділитися з нами своїми проблемами?
Тому я прошу вас зв’язатися з нами та надати докази. Якщо казино дійсно займається чимось тіньовим і проти чесних азартних ігор, ми переглянемо його рейтинг після відповідного розгляду.
Дякую за співпрацю.
Hello,
I'd like to point out that the recommendation feature is based on the casino's rating - it's an algorithm.
I feel that now is the right time to submit a complaint otherwise your statement has no value, don't you think?
You can submit the complaint right here, do not hesitate to fill it in with all the supportive evidence you have, please.
Alternatively contact our data team at: data@casino.guru
Have you noticed that we also encourage players to share their concerns with us?
So I kindly ask you to reach out to us and provide some proof. If the casino truly engaged in anything shady and against fair gambling, we will reconsider its rating, after the proper review.
Thank you for your cooperation.
Ragingbullslots був залучений до незаконних азартних ігор, і вони більше навіть не є ліцензованим казино, остерігайтеся їх. Я виграв джекпот у розмірі 22 000 на Різдво, і вони відмовилися виплачувати мені гроші, тоді я розслідував і дізнався це!!! Вони шахраї, не грайте з ними в азартні ігри, інакше ви втратите свої гроші!
Ragingbullslots has been involved in illegal Gambling and they no longer even are a licensed casino beware of them I won a jackpot of 22,000 on Christmas and they refused to pay me out then I investigated and found this out!!! They are scam artist do not gamble with them or you will lose your money!
Привіт, дякую за це оновлення.
Насправді на екрані сказано, що казино не повинно приймати австралійських гравців, оскільки воно не має належної ліцензії.
Я перевірив вашу скаргу, щоб побачити, що:
« Казино використовує не те, що у вас немає ліцензії, щоб не виплачувати ваші виграші, а те, що ви використали 2 послідовні бездепозитні бонуси ».
Я вважаю, що було б добре відповісти на надану відповідь. Також перевірте свою скаргу тут .
Ви можете це зробити, будь ласка?
Hello, thank you for this update.
Actually, the print screen says that the casino should not accept Aussie players, because it does not have the proper license.
I checked your complaint, to see that:
"The casino doesn't use the argument of not being licensed to not pay you your winnings, but that you used 2 consecutive no-deposit bonuses."
I feel it would be good to answer the given answer though. Please check your complaint as well, right here.
Can you do that, please?
Ну, це перше виправдання, чому вони забрали в мене виграш, але якщо ви подивіться на купон, що там написано, це «100$ безкоштовних фішок повністю на будинок, вдарте по-великому та отримайте свій виграш сьогодні». Тепер ви можете сказати мені, що це означає для вас? Інша справа: на Різдво ви надішлете комусь такий код, щоб він використав його на свято, щоб потенційно виграти великі гроші, знаючи, що ви не дозволите їм отримати його? Мені здається великою грою розуму. Тому що, якби це був я, не мало б значення, якби хтось використав три бездепозитні бонусні коди поспіль, враховуючи, що сьогодні Різдво! Я був би радий за цю людину, тому що Різдво — це те, що спостерігає, як люди радіють різдвяному настрою. Але замість цього казино хоче зіграти в Грінча і вкрало моє Різдво! Я маю на увазі, що вони буквально показали, що ні до чого
Різдво або навіть я як гравець, який виграв джекпот на Різдво. Той, хто коли-небудь керував цим казино, ким би він не був, очевидно, є егоїстичними лайном з низьким життям, яким, напевно, сидить там і дивиться на себе в дзеркало цілий день, бо це єдине, що їх хвилює, це вони самі. Але здогадайтеся, що вони добре провели Різдво та щасливі свята, так?
Well that's the first excuss of why they took the winnings from me, but if you look at the coupon what it says it's "100$ free chip completely on the house, hit big and collect your winnings today". Now can you tell me what that means to you? Another thing on Christmas would you send a code like that to someone for them to use for the holiday to potentially win big knowing that you wouldn't let them claim it? Seems like a big mind game to me. Cause if that was me, it wouldnt matter if someone used three no deposit bonus codes in a row taking in consideration that it is Christmas! I would just be happy for the person cause that's what chrismas is all about watching people be happy with the Christmas spirit. But instead the casino wants to play the Grinch and stole my Christmas! I mean they have literally showed no give a fuck about
Christmas or even me as a player that hit a jackpot on Christmas. Who ever is in charge of running that casino whoever they might be are obviously low life selfish pieces of shit, who probley sit there and look at them selfs in the mirror all day cause that's the only thing they even care about is them selfs... But guess what I bet they had a good Christmas and happy holiday huh?
Привіт,
Я не знаю жодних деталей чи правил, пов’язаних із кодом, який ви взяли та виявили, що проблема не в ліцензії, а в тому, що казино стверджує, що ви взяли два бездепозитні бонуси. Не мені вирішувати, чи це дійсно відбувається, але в більшості казино це суперечить правилам. Дотримуйтеся скарги та дайте відповідь на запитання Томи, будь ласка. Він чекає на вас.
«Будь ласка, прочитайте моє останнє запитання та спробуйте допомогти. Чи не могли б ви вказати, коли саме був зроблений ваш депозит до використання купона XMASGIFT2022?»
Hello,
I do not know any details or rules associated with the code you took and found that the problem is not the license, but the fact that the casino claims that you've taken two no-deposit bonuses. It's not up to me to decide whether it actually happens, but in most casinos, this is against the rules. Stick to the complaint, and answer Thoma's question, please. He's waiting for you.
"Please read my last question and try to assist. Could you please indicate when exactly was your deposit made prior to redeeming the XMASGIFT2022 coupon?"
Я НЕ скаржуся на казино, RagingBull slots є законним казино, наскільки мені відомо, цього разу я не вибрав жодного купона, і я просто намагаюся отримати допомогу щодо виведення коштів за допомогою coindraw, будь ласка! Дякую, Дойле
I am NOT complaining about the Casino, RagingBull slots is a legit casino to my knowledge, I did not choose any coupon this time, and I'm just trying to get some help on how to withdraw with coindraw, please! Thank you,.Doyle
Я не знаю, що відбувається, але казино raging bull відмовило мені в здійсненні депозиту та грі в цьому казино рік тому. За останні кілька днів я отримаю чудові бонуси без правил від них і всіх інших казино, пов’язаних з ними, і кількох не пов’язаних з ними. Приблизно 10 або більше.
Вони потребують бізнесу? У половині з них я ніколи не був членом. Я ще ні в одну не грав.
Candyland, New Fun club, Captain Jack, Planet 7, Slot Madness, Club Player, Raging Bull Slots, Ruby Slots, Cool cat,
Королівський туз. Це дійсно дивно.
I don't know what's going on but raging bull casino rejected me from depositing and playing at this casino a year ago. Over the last few days I'll be getting great no rules bonuses from them and all other casinos related to them and a few not related to them Roughly 10 or more.
Are they in need of business? Half of them I was never a member. I haven't played at any yet.
Candyland, New Fun club, Captain Jack, Planet 7, Slot Madness, Club Player, Raging Bull Slots, Ruby Slots, Cool cat,
Royal Ace. This is really strange.
Ні, подивимося, що буде, коли ці святкові вихідні закінчаться.
Я переглянув усі відгуки користувачів про кожне з цих казино, які варіювалися від поганих до жахливих. Як на мене, ці чудові бонуси нікуди вас не приведуть.🙃
No, Let's see what happens when this holiday weekend is over.
I looked at all the user reviews of every one of those casinos which ranged from bad to terrible. To me those great bonuses won't get you anywhere.🙃
Привіт. Мене звуть Рейн Дадлі, я відкрив свій рахунок 4 травня 2023 року. Я зробив депозит у розмірі 200–250 доларів США на свій рахунок і отримав один із їхніх дурних бонусів. Я перевищив необхідні ліміти, щоб зняти свої гроші. Мій рахунок становить приблизно 1400,00 доларів США. Казино без проблем забирало гроші з картки, на яку я робив депозит, але коли справа доходить до зняття моїх грошей з мого рахунку, мене навіть не хвилює. Вони встановлюють свої власні правила, які, ймовірно, можуть бути змінені в будь-який день, щоб вони могли виправдати відібрання мого рахунку та грошей. Кожного разу, коли я намагаюся ввійти до свого облікового запису, я отримую повідомлення про помилку "на жаль, трапилося щось погане". УПС?!?! ВИ ЖУТКУЄТЕ. Ой. ВИРОСТИ НА ХОРЯ І СПЛАТИ ГРОШІ, ЯКІ ВИ ВИННІ НЕ ЛИШЕ МЕНІ, МОЖЛИВО, І НА БАГАТО ІНШИХ РАХУНКІВ.
Hello. My name is Reign Dudley and opened my account May 4, 2023. I made a $200-$250 deposit into my account, claimed one of their bullshit bonuses. I've played well over the required limits in order to withdraw my money. My account is right around $1,400.00. The casino had no problem taking the money from the card I used to deposit with, however when it comes to withdrawing my money from my account, I don't even get the run-around. They install their own rules which are likely subject to change any day so they can justify taking my account and money away from me. Everytime I try to login to my account I get an error message, "oops something bad happened". OOPS?!?! ARE YOU FUCKING KIDDING. OOPS. GROW THE FUCK UP, AND PAY THE MONEY YOU OWE NOT ONLY TO ME, PROBABLY TO MANY OTHER ACCOUNTS AS WELL.
Привіт усім, я хотів би попередити гравців цього казино наступним прикладом. Я зареєструвався на сайті та отримав вітальний бонус, я поставив бонус відповідно до умов і виграв 100 доларів США, казино попросило підтвердити мій обліковий запис, що я і зробив. Після численних запитів нічого не було почуто. Минуло більше місяця, а я не отримав жодної відповіді на свої запити, чат служби підтримки закрито, а всі мої виграші не затребувані, оскільки мій обліковий запис не підтверджено. Тому я б закликав вас подумати, чи варто взагалі грати в такому казино. Я думаю, що вони злодії.
Hello everyone, I would like to warn the players of this Casino with the following example. I registered on the site and claimed the welcome bonus, I wagered the bonus according to the terms and won $100, the casino asked to verify my account which I did. Nothing was heard after numerous inquiries. More than a month has passed and I haven't received any answers to my inquiries, the customer service chat is closed and all my winnings are unclaimed because my account is not confirmed. That I would urge you to think about whether it is worth playing at such a Casino at all. I think they are thieves.
У мене схожа історія. Відразу попереджаю тих, хто хоче звернутися в цю компанію:
- онлайн чату підтримки немає, хоча б зробили якогось бота, для вигляду))
- служба підтримки електронною поштою не відповідає
- неможливо зняти кошти
I have a similar story. I immediately warn those who want to contact this company:
- there is no online support chat, at least they made some kind of bot, for the sake of appearance))
- email support not responding
- it is impossible to withdraw funds
У меня похожая история. Сразу предупреждаю желающих связаться с этой компанией:
- нет онлайн чата поддержки, хоть бы бота какого-нибудь сделали, для вида))
- поддержка по электронной почте не отвечает
- невозможно вывести средства
Беруть, беруть і беруть. Однак вони ніколи не хочуть платити, коли приходить час платити. Якби існувало лише одне непорушне онлайн-казино, воно було б чистим. Raging Bull — не що інше, як злодії. Я б зробив усе, щоб їх закрили. Продовжуйте публікувати, сподіваюся, хтось почує
They take, take and take. However they never want to pay when it comes time to pay. If there was just one non crooked online casino, it would cleanup. Raging Bull are nothing but thieves. I would do anything for them to be shut down. Keep posting, hopefully someone is listening
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.