ФорумОбговорення скаргРабона не платить! Тактика зупинки та підтримка ШІ.

Рабона не платить! Тактика зупинки та підтримка ШІ.

3 міс. тому від Kekowitz
|
1291 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Шановні гравці,


На цьому місці я хочу сказати кілька слів про шви Рабони.


Ніколи не використовував бонус чи щось подібне.


Йдеться про суму XXX, насправді нічого, це пінац, але навіть цю суму казино, здається, не хоче платити.


Спроба виведення 1: 17.07.24


21.07.24 Виплату скасовано , відхилено без причини, чат схоже на штучний інтелект, щоразу дає однакові текстові блоки, той самий текст, що й у електронному листі, виплату скасовано.



Були дотримані всі три пункти: браузер Chrome, верифікація за профілем (у профілі написано, що він мені не потрібен, я навіть не міг його запустити сам) і той самий спосіб виведення, що й депозит.


Я все перевірив, згідно з чатом це були нібито технічні проблеми.



Спроба виведення 2: 21.07.24


22.07.24 Чат підтримки , будь ласка, запитайте, чи можна мої виплати обробити трохи швидше.


Тоді не хвилюйтеся, я отримаю свої гроші.


24.07.24 Чат служби підтримки , що відбувається з моєю виплатою.

За словами Емми з Rabona:


"Я хотів би повідомити вам, що ваш запит наразі очікує на розгляд. Виплату буде оброблено якнайшвидше. Просимо вибачення за незручності. Виплати тривають кілька днів. Будь ласка, не хвилюйтеся. Щойно її буде виплачено, ви На жаль, ми не можемо назвати конкретну дату, але відповідний відділ працює над вашим запитом. Зазвичай оплата може відбуватися протягом 3 днів Вибачте за затримку вашої виплати. Я надіслав запит на прискорення виплати коштів процедура однакова, а часові рамки однакові, незважаючи на спосіб оплати.



25.07.24 : Платіж скасовано


БЕЗ причини, без нічого, просто скасували вдруге!


Ймовірно, я більше ніколи не побачу своїх грошей, уникайте цього казино! Це, очевидно, шахрайська тактика затримки, коли ви все одно ніколи не отримаєте виплати.


Я не розумію, чому у РАБОНІ тут досі високий фактор довіри.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Відповідно до виписки скасування платежу від 25.07.24 з вини мого банку.


Дивно те, що мій банк нічого про це не знає, ані про те, що вхідні платежі заблоковано.

Ще одне виправдання від казино, воно стає дедалі смішнішим.


Я запитав у служби підтримки, чи можу я вивести кошти за допомогою криптовалюти, згідно зі службою підтримки, жодних проблем, я буду радий подати запит на виведення коштів.


25.07.24 - третя спроба виведення коштів за допомогою криптовалюти.

Це просто смішно, інші казино, навіть з ліцензією Кюрасао, виплачують криптовалюту протягом 5 хвилин. Але Rabona потрібно 4 дні для кожної виплати, перш ніж ви отримаєте скасування.



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kekowitz
3 міс. тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і не заздрю вам. Ми даємо казино 14 днів, щоб все розібратися та надіслати гравцеві гроші, тож якщо вам потрібна допомога, не соромтеся звертатися до нас, якщо вона вам потрібна.

Що стосується відмови у знятті коштів, я хотів запитати, в чому причина цього, але я бачу, що казино нічого не сказало, на жаль. Було б добре знати, навіщо це було зроблено.

Тепер я бачу, що ви запитували свої гроші через криптовалюту, тому мені цікаво, як це буде. Якщо цей варіант не підійде, повідомте мене, і я порекомендую вам подати нам скаргу, і ми спробуємо вам допомогти.

Чекаю на вашу відповідь, і впевнена, що вона буде позитивною.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні 14 день, а я досі не отримав виплату.

Виведення коштів у криптовалюті відбувається надзвичайно швидко, без будь-яких проблем, я не думаю, що я більше побачу свої гроші. На Рабоні начебто є система, я все зробив, а грошей не виходить, 230 євро. Ми не говоримо про кілька тисяч тут, і казино все одно отримало від мене достатній прибуток.

Я хотів би подати скаргу, але, на жаль, це не працює для вас. Я можу відповісти на перші два запитання, потім я вибираю «Перейти до наступного запитання», де маю лише можливість «назад». Не могли б ви відкрити скаргу, я хочу попередити інших гравців!

Автоматичний переклад.
Kekowitz
3 міс. тому

Тоді, якщо ви не можете подати скаргу, я пораджу вам, що ви можете зробити, і ми побачимо, чи це буде прийнято.

Спробуйте видалити файли cookie або скористайтеся іншим браузером чи пристроєм. Якщо це не допоможе, ви можете спробувати відкрити скаргу в анонімному/інкогніто режимі.

Якщо проблема не зникне, ми спробуємо вам допомогти.

Сподіваюся, це допомогло, і ви зможете його відкрити.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за відповідь, я щойно подав скаргу з усіма скріншотами та доказами. Я сподіваюся, що це змінить ситуацію.

Автоматичний переклад.
Kekowitz
3 міс. тому

Гаразд, я бачу, що тоді все зроблено, і нам доведеться набратися терпіння та почекати, чи зможе казино впоратися з цим і надіслати вам гроші. Якщо ні, як написала Вероніка, зв'яжемося з казино.

У будь-якому випадку, ви не чули нічого нового за кілька днів? 🤔

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У вихідні я фактично отримав ще один електронний лист про скасування, третій. Але під транзакціями було сказано, що виплата все ще обробляється. Я написав безпосередньо в службу підтримки, і вони сказали мені, що виплату не було скасовано. Потім вони хотіли побачити скріншот електронного листа, який я, звісно, одразу надіслав. Потім сказали, що це з іншої дати. Цілком зрозуміло, що електронний лист надіслано 08/02/24 20:26 CET. Тож це може бути пов’язано лише з останньою виплатою. Тоді служба підтримки на повному серйозі сказала мені, що вони зазвичай говорять лише для того, щоб заспокоїти клієнтів, оскільки немає прямого контакту з фінансовим відділом, і вони лише зовнішня підтримка. Дійсно, абсолютно дивовижно, я шкодую, що взагалі поклав туди гроші.

Автоматичний переклад.
Kekowitz
3 міс. тому

Так що це не дуже професійно, але я сподіваюся, що вся ця справа якось закінчиться щасливим кінцем і ви отримаєте гроші. Я знаю, що в цьому казино іноді зняття коштів займає невиправдано довго, і це не те, що гравець хоче відчути.

З іншого боку, ти принаймні знаєш, куди не повернешся, якщо вдасться це вирішити.

Але поки вам доведеться зберігати холоднокровність.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я щойно отримав платіж, я майже впевнений, що ця скарга побічно допомогла. Щиро дякую всім за ваші зусилля, дякую за турботу, дякую, що запропонували це тут!

Дякую Яро!! Дякую Вероніка!!

Автоматичний переклад.
Kekowitz
3 міс. тому

Чудова новина. Я знаю, що казино не найшвидше, але з часом гравці отримають гроші. Тому, мабуть, вам доведеться звикнути до довшого часу очікування. Я радий, що ти отримав свої гроші. ☘️🎉😉

У будь-якому випадку, ви думаєте, що дасте цьому казино ще один шанс чи ні?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого