ФорумОбговорення скаргПроблеми зняття коштів - BetOnUSA/Oddsmaker

Проблеми зняття коштів - BetOnUSA/Oddsmaker

1 тиждень тому від BlindedFairy
|
259 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 тиждень тому

Будь-яка допомога чи вказівки будуть дуже вдячні, оскільки це був жахливий досвід.


Місяць тому я подав запит на зняття 3 тисяч доларів із BetOnUSA. Вони рекламують, що час обробки біткойнів становить 3-5 днів, а в їхніх положеннях та умовах зазначено, що гроші повинні бути надіслані гравцеві протягом 7 днів. Немає причин, щоб це відкладалося; Я надіслав їм усі документи, які вони вимагали, коли я вперше подав запит на зняття коштів. У цей момент я звертаюся кілька разів на день і отримую лише короткі або стандартні відповіді (тобто наш процесор ще не надав нам оновлення). Я вкрай потребую отримати ці кошти. Будь-який план дій, який хтось міг би запропонувати? Інші книги, в які я грав, приносять мені гроші протягом одного-двох днів. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
BlindedFairy
1 тиждень тому

Привіт, я не знайшов цього казино в нашій системі, не могли б ви поділитися URL-адресою? Коли ви надсилали їм документи, ви також успішно перевірилися чи ще ні? Я бачу, що вони постійно дають вам ту саму відповідь, але якщо у них немає оновлення, їм, очевидно, нема чого вам сказати.

Але чекати місяць було б занадто для мене. Я не знаю, чи можна щось зробити, але я б точно спробував подати скаргу за цими посиланнями, якби це були спортивні ставки, як я вважаю.

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Дайте мені знати, якщо вам вдасться отримати гроші або як склалася ситуація.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

дякую Веб-сайт — Betonusa.ag, і я вважаю, що вони належать Oddsmaker.


Так, вони підтвердили, що отримали документи, і тепер просто кажуть, що зняття коштів має бути оброблено процесором. Вони кажуть, що продовжують перевіряти процесор, але ще не мають оновлення від них. Гроші вигравали в основному через казино.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
BlindedFairy
1 тиждень тому

Чудово, наша команда перевірить, оскільки я передав їм казино.

Я помітив, що ви сказали, що вигравали переважно в казино, тому, якщо ваші гроші не надійдуть протягом 14 днів, які ми надаємо казино для вирішення проблеми, ви можете подати нам скаргу, і ми спробуємо її розглянути.

Тож подивимося, що буде далі, і якщо ви щось почуєте, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Добре, дякую, я повідомлю вас, якщо не отримаю його протягом наступних 14 днів.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого