ФорумОбговорення скаргПроблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino

Проблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino (Сторінка 2)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
4716 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому

Привіт,


Я подав запит на зняття коштів із National Casino у вівторок і ще не отримав його. Я спочатку отримав інформацію, яка досі є у фінансовому відділі. Сьогодні ми отримали інформацію, що у фінансовому департаменті проблеми. Мені не можна було сказати, що це таке. Хтось має досвід?

Автоматичний переклад.
Molinari
5 міс. тому

Привіт! У цьому випадку я б порекомендував набратися деякого терпіння, якщо казино повідомило вам, що у них є проблема, тому вони, ймовірно, намагаються її вирішити. Якщо вони інформують вас про ситуацію, я вважаю це плюсом. Якби вони припинили це робити і казино не відповідало протягом тривалого періоду часу, я б більше нервував. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

Однак чи ви вперше знімаєте гроші в казино? Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Якщо ви запитуєте, ви завжди отримуєте ту саму відповідь:


Шановний гравець,


На жаль, ваш запит на зняття ще перевіряється фінансовим відділом.


Просимо вас терпіння.


Після завершення всіх перевірок ми негайно зв’яжемося з вами. Дякуємо за розуміння.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки казино


Перевірка зняття коштів здійснюється протягом 8 днів. Сумніваюся, що гроші прийдуть.

Автоматичний переклад.
Molinari
5 міс. тому

Я знаю, що коли мова заходить про гроші, гравець завжди нервує, якщо вони не надходять у розумний час. Але якщо казино спілкується з вами і намагається вирішити проблеми, я б не був налаштований скептично. Мені неприємно це говорити, але спробуйте набратися терпіння і подивитися, що буде далі. Якщо вам не вдасться зняти гроші протягом згаданих мною 14 днів, ми спробуємо вам допомогти. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, я ще почекаю. Сьогодні тільки 9 день. Сподіваюся, вони все ж виплатять.

Автоматичний переклад.
Molinari
5 міс. тому

Привіт! Я хотів би вас запевнити, що це звичайний чек, але, чесно кажучи, мені це не здається дуже звичайним. Я маю на увазі, що такі перевірки мають бути швидше, якщо ви запитаєте мене. З іншого боку, я помітив проблеми, які були/є у фінансової команди. Я намагаюся сказати, що треба чекати результату, а не чекати гіршого. 🙏

Звичайно, ми будемо тут для висновку!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добре, я буду тримати вас в курсі. Перш за все, дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Molinari
5 міс. тому

Будь ласка, тримаємо пальці за те, щоб якнайшвидше отримати гроші, щоб насолоджуватися цим. Коли ви це зробите, не соромтеся поділитися цим з нами. Удачі. ☘️👍

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, я думаю, що я не побачу своїх грошей. Мене завжди стримують. Запитуються документи, які подавали вже 4 рази і теж погоджували. Якщо ви запитуєте в чаті, ви завжди отримуєте те саме повідомлення, що це займе деякий час, тому що за виплату відповідають кілька відділів. Неможливо вказати час. Минуло 12 днів. Казино треба закрити.

Автоматичний переклад.
Molinari
4 міс. тому

Я розумію і співчуваю вам, якщо ви нікуди не дійшли і продовжуєте отримувати ту саму відповідь. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів і підтвердити обліковий запис, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що зрештою ви підтвердите, і ваші гроші будуть зараховані на ваш рахунок.

Якщо ви почуєте щось нове, дайте мені знати. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Добре, завтра 14 днів закінчаться. Якщо до завтра нічого не станеться, я буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
Molinari
4 міс. тому

Очевидно, я вважаю, що це правильно, тому що якщо казино не зможе вирішити цей процес за 14 днів, я не вважаю, що це добре. Тож ми побачимо, куди ви потрапите.

Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Після цього здійснюється перевірка та оплата. Це зайняло багато часу.

Автоматичний переклад.
Molinari
4 міс. тому

Чи означає це, що вам вдалося успішно пройти верифікацію і врешті-решт отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого