ФорумОбговорення скаргПроблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino

Проблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino (Сторінка 2)

2 р. тому від quartasalvatore748
|
7609 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
12 міс. тому

Привіт,


Я подав запит на зняття коштів із National Casino у вівторок і ще не отримав його. Я спочатку отримав інформацію, яка досі є у фінансовому відділі. Сьогодні ми отримали інформацію, що у фінансовому департаменті проблеми. Мені не можна було сказати, що це таке. Хтось має досвід?

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Привіт! У цьому випадку я б порекомендував набратися деякого терпіння, якщо казино повідомило вам, що у них є проблема, тому вони, ймовірно, намагаються її вирішити. Якщо вони інформують вас про ситуацію, я вважаю це плюсом. Якби вони припинили це робити і казино не відповідало протягом тривалого періоду часу, я б більше нервував. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

Однак чи ви вперше знімаєте гроші в казино? Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Якщо ви запитуєте, ви завжди отримуєте ту саму відповідь:


Шановний гравець,


На жаль, ваш запит на зняття ще перевіряється фінансовим відділом.


Просимо вас терпіння.


Після завершення всіх перевірок ми негайно зв’яжемося з вами. Дякуємо за розуміння.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки казино


Перевірка зняття коштів здійснюється протягом 8 днів. Сумніваюся, що гроші прийдуть.

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Я знаю, що коли мова заходить про гроші, гравець завжди нервує, якщо вони не надходять у розумний час. Але якщо казино спілкується з вами і намагається вирішити проблеми, я б не був налаштований скептично. Мені неприємно це говорити, але спробуйте набратися терпіння і подивитися, що буде далі. Якщо вам не вдасться зняти гроші протягом згаданих мною 14 днів, ми спробуємо вам допомогти. Чи це можливо?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, я ще почекаю. Сьогодні тільки 9 день. Сподіваюся, вони все ж виплатять.

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Привіт! Я хотів би вас запевнити, що це звичайний чек, але, чесно кажучи, мені це не здається дуже звичайним. Я маю на увазі, що такі перевірки мають бути швидше, якщо ви запитаєте мене. З іншого боку, я помітив проблеми, які були/є у фінансової команди. Я намагаюся сказати, що треба чекати результату, а не чекати гіршого. 🙏

Звичайно, ми будемо тут для висновку!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добре, я буду тримати вас в курсі. Перш за все, дякую 🙂

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Будь ласка, тримаємо пальці за те, щоб якнайшвидше отримати гроші, щоб насолоджуватися цим. Коли ви це зробите, не соромтеся поділитися цим з нами. Удачі. ☘️👍

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт, я думаю, що я не побачу своїх грошей. Мене завжди стримують. Запитуються документи, які подавали вже 4 рази і теж погоджували. Якщо ви запитуєте в чаті, ви завжди отримуєте те саме повідомлення, що це займе деякий час, тому що за виплату відповідають кілька відділів. Неможливо вказати час. Минуло 12 днів. Казино треба закрити.

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Я розумію і співчуваю вам, якщо ви нікуди не дійшли і продовжуєте отримувати ту саму відповідь. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів і підтвердити обліковий запис, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням . Наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що зрештою ви підтвердите, і ваші гроші будуть зараховані на ваш рахунок.

Якщо ви почуєте щось нове, дайте мені знати. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Добре, завтра 14 днів закінчаться. Якщо до завтра нічого не станеться, я буду подавати скаргу.

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Очевидно, я вважаю, що це правильно, тому що якщо казино не зможе вирішити цей процес за 14 днів, я не вважаю, що це добре. Тож ми побачимо, куди ви потрапите.

Якщо у вас є якась нова інформація, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Після цього здійснюється перевірка та оплата. Це зайняло багато часу.

Автоматичний переклад.
Molinari
11 міс. тому

Чи означає це, що вам вдалося успішно пройти верифікацію і врешті-решт отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого