ФорумОбговорення скаргПроблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino

Проблеми зі зняттям коштів у NATIONAL Casino

1 рік тому від quartasalvatore748
|
4677 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

На жаль, мій прибуток у розмірі 780 євро стримується, оскільки на скріншоті мого онлайн-банкінгу відображається лише мій Iban.

тобто

Але вони наполягають на обох іменах з iban під ними, на жаль, у моєму онлайн-банкінгу його немає.


Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Блін, таке трапляється досить часто. Казино просять гравця надати те, чого гравець не може надати, тому що цього просто не існує.

Для цього є рішення, але вам потрібно буде відвідати місцевий банк і попросити в них документ, що підтверджує наведену вище інформацію, але це надто дратує, а деякі банки навіть не надають його.

Спробуйте повідомити казино, що вони не вимагають від вас такої сторінки, і запитайте їх, що має бути наступним кроком, на їхню думку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, це було зроблено, ви заплатили, це одразу надійшло на банківський рахунок

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

Я радий за вас!

Підкажіть, будь ласка, що вирішило цю ситуацію? Я впевнений, що інші гравці можуть іноді стикатися з подібною проблемою, тому давайте порадимо зараз. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я завантажив виписку з рахунку з онлайн-банкінгу, роздрукував її на комп’ютері та кольоровим маркером позначив командну дію датою, а потім завантажив у National Casino. Потім прийшли гроші


привітання



залп

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

Це чудово! 🙂

Наступного разу, коли ви будете грати в іншому казино, ви з самого початку знатимете, що робити.

Мені здається, що платіж було надіслано відразу після того, як ви надали цю заяву - без затримок, чи не так?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правильно👍

Я не знаю, чи допомогло це ввести його тут, якщо так, я напишу це знову тут, коли наступного разу виникне проблема.

Але найближчим часом я не буду робити депозит у National Casino. Таким чином ви відганяєте своїх клієнтів.


Я б краще продовжував грати в In Blu Vegas

проводили останню перевірку 6-7 місяців тому мали кілька виплат, і вони не хотіли жодних документів, які не викликають жодних проблем, Platin Casino завантажувало документи лише один раз, тоді жодних проблем із виплатами,



Топ Blu Vegas і Platincasino 👍

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Чи є якийсь конкретний спосіб оплати, який ви б порадили гравцям з Німеччини?

Мені здається, що, наприклад, банківський переказ зараз не найпростіший. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну до півроку тому ще був траст, гроші відразу були на рахунку в банку при виплаті

але все ще є гаманці, такі як skrill, набагато кращі, або, найкраще, zimpler на даний момент, які швидко переходять на такий обліковий запис, як Trustly😊


Яке OCasino ви знаєте, де я можу отримати бездепозитні бонуси чи безкоштовні обертання?

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

Дякую за поради!

Щоб перевірити найкращі бездепозитні бонуси для гравців з Німеччини, перейдіть за цим посиланням:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

Ви можете знайти все це впорядковано у вкладці під назвою «бонуси» 😉

Налаштуйте фільтри на свій смак, щоб отримати найкращі результати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це чудово, дякую


Вчора я отримав свій платиновий статус

закрито в Platin Casino

і сьогодні завершив своє 2-річне членство в Blu Vegas.


За запитом без безкоштовних обертань або бонусів

хоча я залишаю там сотні євро щомісяця

Минулого місяця це було 1000 євро за тиждень лише в казино Platin


І ви отримуєте більше за запитом


щока

Я подивлюсь на інші казино

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
1 рік тому

Привіт,

ти відданий гравець, правда?

Дайте нам знати, які з них захоплять ваше серце. 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з національним казино. Я грав і виграв. І вони не дають мені грошей, які я грав, сказавши мені 1 мільйон брехні. Я надіслав їм усі документи, які вони хотіли, і вони їх анулювали. Вони всі кажуть мені завантажити фотографії моєї картки. і я все правильно зробила. і вони знову і знову відкидають мене, я можу щось зробити. Вони шахраї

Автоматичний переклад.
aithram2009
1 рік тому

Привіт,

спробуйте зосередитися на тому, що зараз важливо, ви повинні знайти те, що не так у ваших документах, і спробувати надати все точно.

Запитайте в казино та дайте мені офіційну відповідь, будь ласка. Я постараюся допомогти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я ще не закінчив з казино.

Автоматичний переклад.
aithram2009
1 рік тому

Привіт,

чи можу я знати, яка зараз ситуація? Ви ще боретеся з документами?

Надайте більше деталей, і ми спробуємо щось придумати.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Та ще й з записами!! а 1 ще в очікуванні він мені пише???? Мені потрібно чекати кілька днів??

Автоматичний переклад.
aithram2009
1 рік тому

Якщо якийсь із поданих документів ще розглядається – очікує на розгляд, я б трохи почекав, так.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, насправді я довго чекав, поки його затвердять, але нічого не сталося. Я відправив їх знову, в чому проблема. видно перші 6 цифр і останні 3, а також видно моє повне ім’я. Я відправив їх 1 мільйон разів. тому ми закінчуємо шахрайством. і як мені подати скаргу?

Автоматичний переклад.
aithram2009
1 рік тому

Чи правильно я припускаю, що казино не відповідає? Моя думка полягає в тому, чи отримали ви якісь підказки щодо того, як саме ви повинні надати документи, щоб пройти перевірку.

Я вважаю, що подавати ту саму версію знову і знову безглуздо зрештою, хоча я не зовсім впевнений, як ситуація загострилася з часом.

Щоб подати скаргу, прочитайте цей посібник , а потім клацніть/торкніться цього посилання, щоб це сталося .

Бажаю швидкого вирішення. 🙏

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.