Привіт, з минулого четверга я чекаю переказу 1000 євро, я звертаюся до служби підтримки на сайті, і вона каже мені змінити картку, я змінюю картку, і мені повідомляє, що вона обробляється,
ПРОБЛЕМА І СЬОГОДНІ Я ЗАХОДЖУ НА САЙТ, І ВІН ДАЄ МЕНІ БІЛИЙ ЕКРАН ІЗ НАПИСОМ "ОБ'ЄКТ, ОБ'ЄКТ", ЩО МЕНІ РОБИТИ?
У МЕНЕ НЕМАЄ ПЕРЕКАЗУ НА РАХУНКУ
Hi and since last Thursday I've been waiting for a € 1000 transfer, I contact the assistance on the site and it tells me to change the card, I change the card and it tells me that it is being processed,
THE PROBLEM AND TODAY I GO TO ACCESS THE SITE AND IT GIVES ME A WHITE SCREEN WITH THE WRITING "OBJECT, OBJECT" WHAT SHOULD I DO?
I HAVE NO BANK TRANSFER IN THE ACCOUNT
Salve e da giovedi scorso che aspetto un bonifico da 1000€, contatto l’assistenza nel sito e mi dice di cambiare carta, cambio la carta e mi dice che e in fase di elaborazione,
IL PROBLEMA E OGGI VADO PER ACCEDERE NEL SITO E MI DA UNA SCHERMATA BIANCA CON SCRITTO "OBJECT, OBJECT" COSA DEVO FARE?
NEL CONTO NON HO NESSUN BONIFICO