ФорумОбговорення скаргПроблеми з виведенням коштів на Bets24

Проблеми з виведенням коштів на Bets24

1 місяць тому від juliobit8
|
743 переглядів 7 відповідей |
|
1 місяць тому

Привіт.

Комусь вдалося вивести кошти з казино bets24?


Мій обліковий запис перевірено. Я вніс загалом 950 євро за допомогою двох карток Visa (обидві перевірені). Я намагаюся зняти 600 євро протягом багатьох днів, і мої запити знову і знову відхиляються.

У чаті мені повідомляють, що вони не знають причини, і просять мене написати електронний лист, на який жодної відповіді немає.

file

Автоматичний переклад.
juliobit8
4 тиж. тому

Привіт.

Я вважаю, що це, мабуть, дуже засмучує, тому, будь ласка, спробуйте витримати, і наша команда з розгляду скарг спробує якомога швидше вирішити проблему з цим казино.

Я переглянув вашу скаргу , де Кубо насправді чекає відповіді від казино, тож, сподіваюся, незабаром вони зв’яжуться з нами.

Це якось складно, як я бачу, коли читаю всю інформацію щодо вашої скарги.

Чи можу я просто попросити переконатися, що я повністю розумію ситуацію, якщо ви надіслали запит на зняття коштів, перш ніж попросити казино назавжди закрити ваш рахунок?🤔

Я там трохи заблукав, знаєте.

Ми разом дочекаємося відповіді казино, щоб скарга могла бути розглянута та незабаром вирішена.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт Ромі.

Дякую за добрі побажання.


Часова послідовність була наступною.

Я відкрив свій рахунок і вніс 350 євро, які я програв, я подав запит на остаточне закриття через залежність від азартних ігор.


Рахунок був закритий, але через кілька днів його знову активували, і я вніс депозит (600 євро в різних випадках).

З останнім депозитом мені пощастило і вдалося повернути 600 євро (які зараз мені не дозволяють зняти)


Враховуючи ставлення, яке демонструє казино, я думаю, що їм буде нелегко обробити моє зняття коштів. Або вони не можуть/не хочуть платити, або вони мають намір скасувати зняття коштів, поки я не зіграю їх і не програю.

Вітаю і дякую

Змінено автором 4 тиж. тому
Автоматичний переклад.
juliobit8
4 тиж. тому

Дякую за пояснення всієї ситуації.

Але я все ще не розумію, навіщо їм відкривати ваш обліковий запис, якщо ви просили остаточне закриття?🤷‍♀️

Вам, мабуть, дуже важко пройти через усе це, тому я дуже сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе швидко вирішити це питання.🙏

Також майте на увазі, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає людям безпечно та належним чином керувати своїм доступом до азартних ігор, незалежно від того, чи означає це повне обмеження чи обмеження доступу під час уразливих періодів.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт Ромі.

Обліковий запис було повторно активовано, оскільки я про це просив, але я все ще не думаю, що мені слід було цього робити, оскільки раніше я повідомляв про свою залежність від азартних ігор.


Я користуюся цим повідомленням, щоб повідомити іншим гравцям, що Ninbet є частиною тієї ж групи, що й Bets24, і що вони можуть мати ті ж проблеми, що й у мене на Bets24.

Я ґрунтуюся на тому, що дизайн той самий, помилки завантаження однакові, депозити та зняття коштів однакові, люди, які відповідають у чаті, ті самі (Джон, Стів і Марія).

Моя скромна рекомендація полягає в тому, що ви не граєте в жодну з них, ВОНИ НЕ ПЛАТЯТЬ

Автоматичний переклад.
juliobit8
3 тиж. тому

У цьому випадку я дуже сподіваюся, що казино зв’яжеться з нашою командою, щоб вирішити проблему найближчим часом, навіть якщо вони ще не відповіли на вашу скаргу.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я сподіваюся, що так, хоча я не дуже сподіваюся. Їхні слова в чаті завжди дуже ввічливі, але їхні дії є діями дуже ненадійного казино (вони не закривають облікові записи гравців із проблемами, вони не обробляють зняття коштів, немає відповіді на електронний лист,...)

Автоматичний переклад.
juliobit8
3 тиж. тому

Мені дуже шкода за всю цю ситуацію в цьому казино. На жаль, схоже, що вони взагалі не бажають співпрацювати, про що вам також повідомив ваш спеціаліст із розгляду скарг Kubo.

Давайте зачекаємо ще кілька днів і побачимо, чи буде якийсь рух із вашою справою.

Будь ласка, будьте сильними, і ми будемо чекати вирішення всього цього разом з вами.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого