ФорумОбговорення скаргПроблеми з несправедливим зняттям коштів

Проблеми з несправедливим зняттям коштів

10 міс. тому від matonga
|
3737 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Ініціював виведення 5000 доларів

через 72 години - $5000 повертаються на мій рахунок. Спробував зняти ще раз, і я знову помітив, що максимальне зняття було встановлено в 1000 доларів. Цього не було в тамтешніх умовах

Це смішно і прийнятно file

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Привіт, я читав про вашу проблему. Щодо казино, яке скасовує ваше зняття та дозволяє вам виводити лише 1000 замість 5000, вони сказали вам, чому? Я запитую, чи пояснили в казино, чи є у них ліміт на зняття коштів.

Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, тому це ще не надто довго. Чи могли б ви повідомити мені, як йдуть справи, і чи вдалося вам зняти 1000, про які ви згадали, досі?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file це їхня відповідь

VIP-менеджер, здається, не знає, що відбувається. Що мені здалося дивним


За останні 18 годин я не отримав відповіді від платіжної команди

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Мені було цікаво те, що говорить:

«З іншого боку, Умови щодо максимального зняття все ще застосовуються, оскільки вони стосуються загальної суми, запитаної на рахунку, а не однієї запитаної суми».

Хтось ще вважає це трохи дивним?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я так розумію, що вони дуже засмучені

Я вніс невелику суму

це мало бути менше 50 доларів

Ці хлопці не дурні

те, що зараз хочеться, це розчарувати мене, щоб я міг скасувати зняття коштів і використати його знову, і в результаті нічого не залишилося

вони робили це багато разів

Тому я ніколи не вкладав у них величезні суми.

з тих пір ніхто не відповів щодо обмежень на максимальне зняття - я ініціював виведення $1000 x4 плюс $999 окремо

Я знаю, що вони збираються повернути всю суму та попросять мене попросити мене зробити одну суму в розмірі 4999 доларів США

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мої зняття коштів знову скасовано

немає пояснень


максимальне зняття назад до $5000

знову


я не знаю що далі


ніякого спілкування

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Мені точно не подобається, куди це йде; принаймні скарга все ще відкрита.

Будемо сподіватися, що індекс низького рівня безпеки казино не вплине на це! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Принаймні ви все ще на зв’язку з агентом. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони використовують методи фрустрації

вони хочуть, щоб я повторно використав гроші й залишився ні з чим

це фокус

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Чесно кажучи, це важко довести, казино завжди може сказати, що у них затримка. Хоча я б сказав, що цю думку можна вважати здоровою, щоб зберегти ваш баланс недоторканим.

Поки що тобі потрібно триматися. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це вже не перший раз

Це робить Меггі Д. або Блайт Е

Ці двоє працюють над документами та платежами


Я був обмежений на Pokiez, їхній дочірній компанії, до максимум 1 долара за ставку. Я виграв 9 тисяч менш ніж за 10 хвилин – депозит 30 доларів


Я мав величезну перемогу на Pokiez

схоже, мені заборонили перемогу

Вони також працюють із золотими покі. За цей місяць я виграв близько 10 тисяч з бонусу в розмірі 25 доларів

але максимум, який мені дозволили зняти, становив 250 доларів.



я вигравав масово


Вони не є проблемою, якщо я виграю і вимагаю менші суми

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Я розумію, але нам доведеться дочекатися скарги та її вирішення.

Однак я вважаю, що якщо вам вдасться вивести гроші, вам краще не повертатися до цієї групи казино, оскільки ви сказали, що вас обмежили на дочірньому сайті.

Що ж, побачимо, як усе вийде. Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я почав цей процес вилучення перед Різдвом

Я думаю, що ви повинні бути залучені

Я не бачу іншого шляху

це понад 15 днів

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Оскільки у вас є скарга , ми беремо участь. Проте розслідування триває і побачимо, чим усе вийде. Буду тримати кулаки, щоб усе пройшло добре.

Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони тримають мої кошти

Я підозрюю, що в них немає грошей, щоб заплатити мені.


У мене є відчуття, що вони збиралися повторно використати кошти і в кінцевому підсумку втратити


Моя перемога реальна

це минуло вже понад 2 тижні

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Привіт, я розумію, що це неприємна ситуація. Однак я пропоную вам точно не хапати гроші та грати з ними та залишити виведення. Якщо ви його скасували, це може зайняти ще більше часу.

У будь-якому випадку, ви все ще спілкуєтеся з казино? Чи пробували ви запитати, чому у вас досі немає грошей?

Однак, оскільки скарга відкрита, наша команда все ще намагається вам допомогти, тож ми подивимося, як воно піде.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Крістіна збирається діяти на цьому

Дозвольте мені виправити твердження вище

Я казав, що вони очікують, що я скасую зняття коштів

Раніше я зробив кілька помилок. Я вивчив урок.


цього разу вони будуть здивовані, чому я не скасував зняття коштів

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якої допомоги я очікую, коли я отримаю від вас таке ж ставлення, як і казино

Здається, я не бачу термінової остаточної відповіді від

Як я можу краще зрозуміти, чому мої зняття тягнуться з перед Різдва до сьогодні

Автоматичний переклад.
matonga
10 міс. тому

Наразі Крістіна збирає всю відповідну інформацію від вас у скарзі, щоб справа могла просунутися, і щоб ми могли зв’язатися з казино, щоб прокоментувати вашу справу. Вам потрібно трохи терпіти, тому що наша команда робить усе можливе, щоб допомогти вам. Я знаю, що незручно чекати й гадати, де ти стоїш, коли казино нічого тобі не скаже, але розслідування ще триває, тому ми побачимо, як усе вийде.

Будь ласка, це можливо?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого