ФорумОбговорення скаргПроблеми з несправедливим зняттям коштів

Проблеми з несправедливим зняттям коштів

9 міс. тому від matonga
|
3268 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому

Ініціював виведення 5000 доларів

через 72 години - $5000 повертаються на мій рахунок. Спробував зняти ще раз, і я знову помітив, що максимальне зняття було встановлено в 1000 доларів. Цього не було в тамтешніх умовах

Це смішно і прийнятно file

Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Привіт, я читав про вашу проблему. Щодо казино, яке скасовує ваше зняття та дозволяє вам виводити лише 1000 замість 5000, вони сказали вам, чому? Я запитую, чи пояснили в казино, чи є у них ліміт на зняття коштів.

Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, тому це ще не надто довго. Чи могли б ви повідомити мені, як йдуть справи, і чи вдалося вам зняти 1000, про які ви згадали, досі?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file це їхня відповідь

VIP-менеджер, здається, не знає, що відбувається. Що мені здалося дивним


За останні 18 годин я не отримав відповіді від платіжної команди

Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Мені було цікаво те, що говорить:

«З іншого боку, Умови щодо максимального зняття все ще застосовуються, оскільки вони стосуються загальної суми, запитаної на рахунку, а не однієї запитаної суми».

Хтось ще вважає це трохи дивним?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я так розумію, що вони дуже засмучені

Я вніс невелику суму

це мало бути менше 50 доларів

Ці хлопці не дурні

те, що зараз хочеться, це розчарувати мене, щоб я міг скасувати зняття коштів і використати його знову, і в результаті нічого не залишилося

вони робили це багато разів

Тому я ніколи не вкладав у них величезні суми.

з тих пір ніхто не відповів щодо обмежень на максимальне зняття - я ініціював виведення $1000 x4 плюс $999 окремо

Я знаю, що вони збираються повернути всю суму та попросять мене попросити мене зробити одну суму в розмірі 4999 доларів США

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мої зняття коштів знову скасовано

немає пояснень


максимальне зняття назад до $5000

знову


я не знаю що далі


ніякого спілкування

Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Мені точно не подобається, куди це йде; принаймні скарга все ще відкрита.

Будемо сподіватися, що індекс низького рівня безпеки казино не вплине на це! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Принаймні ви все ще на зв’язку з агентом. 🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони використовують методи фрустрації

вони хочуть, щоб я повторно використав гроші й залишився ні з чим

це фокус

Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Чесно кажучи, це важко довести, казино завжди може сказати, що у них затримка. Хоча я б сказав, що цю думку можна вважати здоровою, щоб зберегти ваш баланс недоторканим.

Поки що тобі потрібно триматися. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це вже не перший раз

Це робить Меггі Д. або Блайт Е

Ці двоє працюють над документами та платежами


Я був обмежений на Pokiez, їхній дочірній компанії, до максимум 1 долара за ставку. Я виграв 9 тисяч менш ніж за 10 хвилин – депозит 30 доларів


Я мав величезну перемогу на Pokiez

схоже, мені заборонили перемогу

Вони також працюють із золотими покі. За цей місяць я виграв близько 10 тисяч з бонусу в розмірі 25 доларів

але максимум, який мені дозволили зняти, становив 250 доларів.



я вигравав масово


Вони не є проблемою, якщо я виграю і вимагаю менші суми

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
matonga
9 міс. тому

Я розумію, але нам доведеться дочекатися скарги та її вирішення.

Однак я вважаю, що якщо вам вдасться вивести гроші, вам краще не повертатися до цієї групи казино, оскільки ви сказали, що вас обмежили на дочірньому сайті.

Що ж, побачимо, як усе вийде. Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я почав цей процес вилучення перед Різдвом

Я думаю, що ви повинні бути залучені

Я не бачу іншого шляху

це понад 15 днів

Автоматичний переклад.
matonga
8 міс. тому

Оскільки у вас є скарга , ми беремо участь. Проте розслідування триває і побачимо, чим усе вийде. Буду тримати кулаки, щоб усе пройшло добре.

Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони тримають мої кошти

Я підозрюю, що в них немає грошей, щоб заплатити мені.


У мене є відчуття, що вони збиралися повторно використати кошти і в кінцевому підсумку втратити


Моя перемога реальна

це минуло вже понад 2 тижні

Автоматичний переклад.
matonga
8 міс. тому

Привіт, я розумію, що це неприємна ситуація. Однак я пропоную вам точно не хапати гроші та грати з ними та залишити виведення. Якщо ви його скасували, це може зайняти ще більше часу.

У будь-якому випадку, ви все ще спілкуєтеся з казино? Чи пробували ви запитати, чому у вас досі немає грошей?

Однак, оскільки скарга відкрита, наша команда все ще намагається вам допомогти, тож ми подивимося, як воно піде.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Крістіна збирається діяти на цьому

Дозвольте мені виправити твердження вище

Я казав, що вони очікують, що я скасую зняття коштів

Раніше я зробив кілька помилок. Я вивчив урок.


цього разу вони будуть здивовані, чому я не скасував зняття коштів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якої допомоги я очікую, коли я отримаю від вас таке ж ставлення, як і казино

Здається, я не бачу термінової остаточної відповіді від

Як я можу краще зрозуміти, чому мої зняття тягнуться з перед Різдва до сьогодні

Автоматичний переклад.
matonga
8 міс. тому

Наразі Крістіна збирає всю відповідну інформацію від вас у скарзі, щоб справа могла просунутися, і щоб ми могли зв’язатися з казино, щоб прокоментувати вашу справу. Вам потрібно трохи терпіти, тому що наша команда робить усе можливе, щоб допомогти вам. Я знаю, що незручно чекати й гадати, де ти стоїш, коли казино нічого тобі не скаже, але розслідування ще триває, тому ми побачимо, як усе вийде.

Будь ласка, це можливо?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого