ФорумОбговорення скаргПроблеми верифікації та виведення коштів.

Проблеми верифікації та виведення коштів.

9 міс. тому від STAICU18
|
1767 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

Привіт, я зробив свій депозит за допомогою тимчасової віртуальної картки Revolut. Його неможливо фізично зберігати, але він генерується з моєї основної дебетової картки. З цієї причини для безпеки власника тимчасова картка не має того самого IBAN. Мого імені там теж немає. Казино каже, що на картці має бути моє ім’я та той самий IBAN, хоча для мене це неможливо, я зв’язався зі своїм банком, і немає жодного документа, у якому віртуальний IBAN відображається на справжній фізичній картці, тому що якщо я, коли ви робите при оплаті онлайн або в автоматі казино вводиться віртуальна картка, а не справжня. Я надав повну інформацію про основну дебетову картку, яка використовується для внесення/виведення коштів, але казино відмовляється її приймати. Тому я не можу зняти свої гроші, рахунок неможливо перевірити. Я ще раз згадую, що я надіслав усі документи та докази зі справжньою карткою Revolut, на якій є моє ім’я та абсолютно всі пін-коди, які вони в мене просили, але здається, що в цьому нічого не відбувається, я хочу сьогодні 01/ 28/2024 згадав, що на моєму ігровому рахунку від HITNSPIN.COM є 5000 євро. Я не вважаю нормальним сидіти й чекати, поки я отримаю свої гроші...

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
STAICU18
9 міс. тому

Що ж, це справді сумно; з іншого боку, казино має бути впевненим, що ця віртуальна картка належить вам.

Я припускаю, що ви не дуже знайомі з процедурами KYC (Знай свого клієнта), чи не так?

Наш безкоштовний електронний курс може вам допомогти 👈

Ви дійсно повинні думати наперед, тому що кожне пристойне казино з часом попросить вас про це. Користуватися цією тимчасовою карткою не рекомендується. Але є спосіб, який казино може прийняти, я б сказав. Вирішенням може бути відеодзвінок; під час цього дзвінка ви отримаєте доступ до облікового запису Revolut, щоб показати, що картку дійсно зареєстровано під вашим обліковим записом, навіть якщо ім’я відсутнє, оскільки картка лише тимчасова.

Мені прикро, що ніхто з казино не запропонував цей спосіб. 🤔

Можливо, через скаргу я б сказав, що це варте зусиль!


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Я хотів би зазначити, що я вже надіслав фотографії зі своєї програми онлайн-банкінгу, на яких чітко видно, що цей IBAN належить мені. Я також завантажив свою фотографію з планшетом у руках, і ви можете абсолютно побачити заявлений IBAN. Ось і все, як тільки я надіслав заяву, яка підтверджує, що цей IBAN є повністю моїм і створений з мого основного облікового запису. Чи порадите ви мені завантажити відео, яке показує, як я можу керувати своїм онлайн-банківським рахунком після всіх перерахованих вище деталей?

Автоматичний переклад.
STAICU18
9 міс. тому

Ні, замість цього я раджу вам попросити казино налаштувати дзвінок, за допомогою якого ви покажете їм тимчасову картку у своєму обліковому записі Revolut - за загальний доступ до екрана в режимі реального часу. Ніколи нікуди не завантажуйте таке відео; це дуже ризикована ідея 🙏


Ви думаєте, що можете спробувати запропонувати їм цей дзвінок для перевірки?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, так, усе гаразд 😊Я хотів би закрити цю справу. Дякую за допомогу 😁

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
STAICU18
9 міс. тому

Гей, ти отримав усі свої гроші?

Якщо так і вам більше не потрібна наша допомога, краще підтвердити це Вероніці та відповісти їй.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Вітаю, звичайно, і радий, що все вирішилося без зайвих проблем.

Ви продовжите грати в цьому казино? 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого