ФорумОбговорення скаргПроблеми гри N1bet і suppchat

Проблеми гри N1bet і suppchat

2 р. тому від neolein65
|
3286 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, шановна ігрова спільнота!

Ми зареєструвалися в n1bet минулої ночі і зробили 2 депозити. Перша була швидко історія 😭. З другим депозитом 100, - це спрацювало, і ми прийшли близько 200. Коли ми закрили поточну гру Extra Chilli, щоб шукати нову, це почалося. Екран став чорним, і на ньому було написано «Hoppela, щось пішло не так».

Тоді ми подумали, що "у них проблема з сервером, подивимося завтра".

Але сьогодні знову було те саме, і ми почали розмовляти з супом зранку. Після нескінченних туди-сюди та нескінченних заяв (іноді дуже суперечливих) вони сказали «у нас є технічна проблема», будь ласка, наберіться терпіння. Потім я поговорив зі знайомими і створив ще один обліковий запис з усіма, у кого заходило казино. Тепер у нас є залишок 170, а потім сказали Supp, що ми хочемо, щоб його виплатили, тому що тут немає рішення, і ми повільно відчуваємо себе обдуреними.

Ми зробили депозити за допомогою прямих інструкцій, тобто через рахунок..

Тепер вона спочатку хотіла отримати особисту копію (це нормально), а потім поточний рахунок-фактуру або щось подібне. (також нормально)

Потім вони захотіли мати файл, який поміщає депозит з нашого рахунку.. І на цьому все, чесно кажучи, закінчується, тим більше, що весь чат не був близьким до того, щоб бути надійним.

Я вдячний за пораду, інакше має служити лише як інформація.

Автоматичний переклад.
neolein65
2 р. тому

Привіт,

дозвольте мені тут наголосити, що ніколи не намагайтеся вирішити будь-яку проблему шляхом створення другого або кількох облікових записів.

Зазвичай це суворо заборонено казино, і всі ваші виграші можуть бути анульовані.

Отже, у казино виникла технічна проблема, будь ласка, у чому проблема?

Я не впевнений, чи правильно я розумію цей вираз:

"файл, який вніс депозит з нашого рахунку".

Я вважаю, що це документ підтвердження банківського рахунку, і це нормально, щоб надати навіть історію свого банківського рахунку, щоб пройти перевірку рахунку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тому тут я хочу пояснити, що це був не інший обліковий запис тієї ж особи, а обліковий запис іншої особи! І так, з боку оператора можуть виникнути технічні проблеми, АЛЕ якщо підтримка видаляє кеш годинами, коки видаляють інші браузери тощо тощо, а потім каже: «Ой, у вас технічна проблема, просто спробуйте ще раз у кілька годин», то це фігня і не менше.

Автоматичний переклад.
neolein65
2 р. тому

Ну, це все ще може викликати проблему.

Як правило, дозволяється лише одна особа на сім’ю, тобто з тією ж адресою і, швидше за все, спільне підключення до Інтернету.

Сподіваюся, це не ваш випадок.

Я просто хочу переконатися, що ви не ризикуєте своїм балансом, тому що ви не знали цих правил. - це все.

У всякому разі, підтримка має бути принаймні дружньою, але, чесно кажучи, вони не можуть вирішувати технічні проблеми з іграми, це частина постачальників ігор.

Минуло кілька годин, тож чи проблема все ще лікується?

Чи можете ви завершити перевірку?


Автоматичний переклад.
Wise01092388875
1 рік тому

Я лише хочу додати, що в таких випадках казино зазвичай просить постачальника ігор перевірити проблему та зробити заяву.

Таким чином, казино теж має почекати. Іноді це довго 🙁.

Сподіваюся, це скоро закінчиться. 🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт доброго дня. Я хотів би настійно застерегти від N1 casino/bet.


Мені заборонено оазис. І я залежний від ігор.


У мене був рецидив на Великдень і я вклав 100 євро. Був п'яний і нерозсудливий. Був якраз Великдень.


Я залежу від цих грошей і попросив свій банк відкликати платіж. А ще в казино. Але все марно. Я читав, що це казино є незаконним у Німеччині. Як і багато інших казино. На жаль, я також маю 60 євро richprice і ко.


На щастя, вони видалили або заблокували мої профілі гравців.


Я зроблю все, щоб отримати свої гроші, в чому я сумніваюся.


Як можна керувати чимось, навіть якщо люди дозволили себе заблокувати?



Автоматичний переклад.
omibun6
7 міс. тому

Привіт. Я дуже шкодую про цю ситуацію. На жаль, казино потрібно попередньо повідомити про залежність від азартних ігор, щоб вони могли заблокувати ваш рахунок. Якщо ви внесете гроші, не знаючи про вашу ігрову проблему, вони нічого не зможуть зробити. Я просто сподіваюся, що незабаром ви зможете взяти все під контроль, і якщо ви відчуваєте, що вам потрібна професійна допомога, я можу запропонувати переглянути цей список деяких довідкових центрів, доступних у вашій країні. Просто перейдіть за цим посиланням , щоб переглянути його. Бажаю тобі всього найкращого.🍀

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого