Привіт, шановна ігрова спільнота!
Ми зареєструвалися в n1bet минулої ночі і зробили 2 депозити. Перша була швидко історія 😭. З другим депозитом 100, - це спрацювало, і ми прийшли близько 200. Коли ми закрили поточну гру Extra Chilli, щоб шукати нову, це почалося. Екран став чорним, і на ньому було написано «Hoppela, щось пішло не так».
Тоді ми подумали, що "у них проблема з сервером, подивимося завтра".
Але сьогодні знову було те саме, і ми почали розмовляти з супом зранку. Після нескінченних туди-сюди та нескінченних заяв (іноді дуже суперечливих) вони сказали «у нас є технічна проблема», будь ласка, наберіться терпіння. Потім я поговорив зі знайомими і створив ще один обліковий запис з усіма, у кого заходило казино. Тепер у нас є залишок 170, а потім сказали Supp, що ми хочемо, щоб його виплатили, тому що тут немає рішення, і ми повільно відчуваємо себе обдуреними.
Ми зробили депозити за допомогою прямих інструкцій, тобто через рахунок..
Тепер вона спочатку хотіла отримати особисту копію (це нормально), а потім поточний рахунок-фактуру або щось подібне. (також нормально)
Потім вони захотіли мати файл, який поміщає депозит з нашого рахунку.. І на цьому все, чесно кажучи, закінчується, тим більше, що весь чат не був близьким до того, щоб бути надійним.
Я вдячний за пораду, інакше має служити лише як інформація.
Hello dear gaming community,
We signed up at n1bet last night and made 2 deposits. The first was quickly history 😭. With the second deposit of 100, - it worked and we came up with about 200. When we closed the current game Extra Chilli to look for a new one, it started. The screen went black and it said "Hoppela something went wrong".
We then thought ok "they have a server problem, let's see tomorrow".
But today it was the same again and we started talking to the supp in the morning. After endless back and forth and endless statements (sometimes very contradictory) they said "we have a technical problem" please be patient. I then spoke to acquaintances and created another account with everyone the casino went. We now have a balance of 170,- and then said to the supp that we want to have it paid out because there is no solution here and we are slowly feeling fooled.
We had made deposits via Direct Instruction i.e. via the account..
Now she first wanted a personal copy (it's ok) then a current invoice or something similar. (also just ok)
Then they wanted to have a file that put the deposit from our account.. And that's where it honestly ends, especially since the whole chat wasn't close to being trustworthy.
I'm grateful for advice otherwise should just serve as info.
Hallo liebe Zockergemeinde,
Wir hatten uns gestern Abend bei n1bet angemeldet und 2 Einzahlungen vorgenommen. Die erste war schnell Geschichte 😭. Bei der zweiten Einzahlung von 100, - ging es und wir sind so auf ca 200 gekommen. Als wir das aktuelle Spiel Extra Chilli geschlossen haben um ein neues zu suchen fing es an. Der Bildschirm wurde Schwarz und es stand dort "Hoppela es etwas schief gelaufen".
Wir dachten dann ok "Die haben ein Server prob schauen wir morgen mal".
Heute war es aber wieder genauso und wir fingen am Morgen an mit dem supp zu sprechen. Nach ewigem hin und her und endlosen Aussagen (teilweise sehr widersprüchlich) hieß es dann von dennen "wie haben ein technisches Problem" bitte haben sie Geduld. Ich habe dann mit Bekannten gesprochen und ein weiteren Account angelegt bei allen ging das casino. Wir haben dort nun ein Guthaben von 170,- und haben dann zum dem supp gesagt das wir das ausbezahlt haben wollen da es hier ja zu keiner Lösung kommt und wir uns langsam verarscht fühlen.
Wir hatten Einzahlungen über Direkt Anweisung gemacht also über das Konto..
Jetzt wollte sie zuerst perso Kopie (ist ok) dann noch ne aktuelle Rechnung oä. (auch noch so gerade ok)
Dann wollten sie noch einen Datei haben die die Einzahlung von unserem Konto gelegt.. Und da hört es ehrlich auf zumal der ganze chat nicht im Ansatz so war, das man hier vertrauen haben kann.
Bin euch dankbar für Ratschläge sonst soll das einfach als info dienen.