ФорумОбговорення скаргПроблеми гри N1bet і suppchat

Проблеми гри N1bet і suppchat

1 рік тому від neolein65
|
2026 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, шановна ігрова спільнота!

Ми зареєструвалися в n1bet минулої ночі і зробили 2 депозити. Перша була швидко історія 😭. З другим депозитом 100, - це спрацювало, і ми прийшли близько 200. Коли ми закрили поточну гру Extra Chilli, щоб шукати нову, це почалося. Екран став чорним, і на ньому було написано «Hoppela, щось пішло не так».

Тоді ми подумали, що "у них проблема з сервером, подивимося завтра".

Але сьогодні знову було те саме, і ми почали розмовляти з супом зранку. Після нескінченних туди-сюди та нескінченних заяв (іноді дуже суперечливих) вони сказали «у нас є технічна проблема», будь ласка, наберіться терпіння. Потім я поговорив зі знайомими і створив ще один обліковий запис з усіма, у кого заходило казино. Тепер у нас є залишок 170, а потім сказали Supp, що ми хочемо, щоб його виплатили, тому що тут немає рішення, і ми повільно відчуваємо себе обдуреними.

Ми зробили депозити за допомогою прямих інструкцій, тобто через рахунок..

Тепер вона спочатку хотіла отримати особисту копію (це нормально), а потім поточний рахунок-фактуру або щось подібне. (також нормально)

Потім вони захотіли мати файл, який поміщає депозит з нашого рахунку.. І на цьому все, чесно кажучи, закінчується, тим більше, що весь чат не був близьким до того, щоб бути надійним.

Я вдячний за пораду, інакше має служити лише як інформація.

Автоматичний переклад.
neolein65
1 рік тому

Привіт,

дозвольте мені тут наголосити, що ніколи не намагайтеся вирішити будь-яку проблему шляхом створення другого або кількох облікових записів.

Зазвичай це суворо заборонено казино, і всі ваші виграші можуть бути анульовані.

Отже, у казино виникла технічна проблема, будь ласка, у чому проблема?

Я не впевнений, чи правильно я розумію цей вираз:

"файл, який вніс депозит з нашого рахунку".

Я вважаю, що це документ підтвердження банківського рахунку, і це нормально, щоб надати навіть історію свого банківського рахунку, щоб пройти перевірку рахунку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому тут я хочу пояснити, що це був не інший обліковий запис тієї ж особи, а обліковий запис іншої особи! І так, з боку оператора можуть виникнути технічні проблеми, АЛЕ якщо підтримка видаляє кеш годинами, коки видаляють інші браузери тощо тощо, а потім каже: «Ой, у вас технічна проблема, просто спробуйте ще раз у кілька годин», то це фігня і не менше.

Автоматичний переклад.
neolein65
1 рік тому

Ну, це все ще може викликати проблему.

Як правило, дозволяється лише одна особа на сім’ю, тобто з тією ж адресою і, швидше за все, спільне підключення до Інтернету.

Сподіваюся, це не ваш випадок.

Я просто хочу переконатися, що ви не ризикуєте своїм балансом, тому що ви не знали цих правил. - це все.

У всякому разі, підтримка має бути принаймні дружньою, але, чесно кажучи, вони не можуть вирішувати технічні проблеми з іграми, це частина постачальників ігор.

Минуло кілька годин, тож чи проблема все ще лікується?

Чи можете ви завершити перевірку?


Автоматичний переклад.
neolein65
11 міс. тому

У мене такі ж проблеми з казино N1bet

граючи під час безкоштовних обертань, ви виграли 340 доларів і раптово зникли гроші з кодом помилки

Вони сказали, будь ласка, тримайте пацієнта через технічні проблеми

і вже більше 1 тижня

Автоматичний переклад.
Wise01092388875
11 міс. тому

Я лише хочу додати, що в таких випадках казино зазвичай просить постачальника ігор перевірити проблему та зробити заяву.

Таким чином, казино теж має почекати. Іноді це довго 🙁.

Сподіваюся, це скоро закінчиться. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
PragmaticGates_alt
Візьміть участь у турнірі з Gates of Olympus абсолютно безкоштовно!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого