ФорумОбговорення скаргПроблема з виведенням в казино Blaze

Проблема з виведенням в казино Blaze

2 р. тому від jcordovaleon
|
3949 переглядів 1 відповідь |
|
2 р. тому

Шановний, я вирішив подати цю скаргу, оскільки це казино не хоче надати мені рішення з моїм виведенням. Я зробив те саме виведення 4 рази банківським переказом, і 3 рази виведення було відхилено та повернуто на рахунок казино. Я зв'язався з підтримка онлайн, і вони сказали, що мої банківські реквізити були неправильними, коли дані, які я ввів у форму зняття коштів, правильні, зараз остання спроба зняття коштів знаходиться в статусі «очікування введення» більше 6 днів, і служба підтримки каже мені, що вона відкриє квиток але я отримаю відповідь через 48 годин, інакше можна сказати, що мій обліковий запис перевірено правильно. Дуже поганий досвід роботи з цим казино прикріпив скріншот зняття коштів file

Автоматичний переклад.
jcordovaleon
2 р. тому

Привіт, вибачте, що у вас очікує на зняття коштів. Проте дозвольте мені зазначити, що це не звичайна скарга – це просто повідомлення. Ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints

З моєї точки зору, казино зв’язується з вами і, здається, вони над цим працюють, я б трохи почекав і обговорив би інший спосіб оплати (якщо є).

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого