ФорумОбговорення скаргПроблема з виплатами 123vegascasino.com

Проблема з виплатами 123vegascasino.com

1 рік тому від Anonymized341
|
2249 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я намагаюся зняти лише 100 доларів США зі свого рахунку. Вони постійно скасовують це з причин, які не мають сенсу. Нещодавно вони сказали, що мені потрібен баланс на рахунку 200 доларів, але у мене було 203 долари! Потім служба підтримки просто копіює та вставляє ту саму відповідь, яка не стосується мене. Вони сказали «підніміть ще один запит на зняття». Я зробив це, але втрачаю віру, що вони це оброблять. Якщо я навіть не можу отримати 100 доларів США на зняття, то чому б мені взагалі хотілося вносити більше грошей?

Автоматичний переклад.
Anonymized341
1 рік тому

Це звучить дивно. Ми ледве можемо знати, що сталося. Можливо, ви спілкувалися з новим агентом служби підтримки клієнтів. Я думаю, що ви, можливо, грали з бонусом і все ще не виконали вимоги щодо ставок?

Можливо, спробуйте надіслати їм електронний лист. Ви чекатимете на відповідь довше, але, можливо, вони придумають відповідь, яка матиме більший сенс.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель,


Я надіслав їм електронний лист. Я виконав усі вимоги щодо ставок і можу надіслати знімок екрана, який підтверджує це. Нижче наведено причину його скасування. Це не має сенсу, оскільки баланс мого рахунку становить 203 долари. Тепер я чекаю ще 2 дні і сподіваюся, що його більше не скасують. Я спілкувався з чатом, і вони сказали «підняти ще один запит на зняття грошей тепер, коли мій баланс становить 203 долари». Спочатку він коштував 203 долари, і з тих пір я його не торкався. Нижче наведено їхню причину. Як я вже казав, це не має сенсу. На моєму рахунку було 203 долари і досі є. 203 долари, очевидно, більше, ніж 200 доларів, які вони згадали. Я також робив ставки ні на що, крім слотів, і легко досяг вимоги до ставок у 3 тисячі доларів (я поставив понад 5 тисяч доларів)


Це їх відповідь.


Нам прикро повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів було відхилено, оскільки у вас недостатньо балансу, щоб вирахувати безкоштовну фішку у розмірі 100 доларів США.

Необхідний баланс у вашому обліковому записі на момент зняття коштів: 200 доларів США (сума бонусу буде вирахована, а мінімальна сума зняття коштів, яку ми обробляємо, становить 100 доларів США. Оскільки це близько 100 доларів США безкоштовного бонусу на фішки, максимальна сума виведення становить 100 доларів США, тому вам потрібно мати баланс 200 доларів на вашому рахунку)


нижче наведено підсумок мого облікового запису. Баланс у розмірі 103 долари є після того, як вони вирахували 100 доларів, що очікують на зняття. Я не бачу поважних причин, чому його скасували.


Зняття коштів

Поточний баланс :

103,00

Поточна країна:

Сполучені Штати

Поточна валюта:

доларів США

Обсяг вимог до ставок:

3 000,00 доларів США

Сума ставок:

5 129,25 доларів США

Ставки завершено:

Так

Очікує на зняття: 100 доларів США


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized341
1 рік тому

Привіт.

Для мене це також не має великого сенсу. Лише деякі комісії можуть бути застосовані, тому остаточний баланс може бути нижче мінімального ліміту для зняття, але це слід згадати та належним чином пояснити.

Повідомте нам, як відбувається зняття коштів. Якщо знову не вийде, я б розглянув скаргу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,


там сказано, що є комісія 3 долари, але вона вираховується зі 100 доларів. У будь-якому випадку у мене є 203 долари, тож навіть із гонораром мені достатньо. Я перевірю, чи оброблять вони платіж цього разу, і подам скаргу, якщо ні.

Автоматичний переклад.
Anonymized341
1 рік тому

Привіт, ericfisher8,

Ну, я не можу багато додати зі свого боку. Чесно кажучи, це саме та ситуація, яку казино має розглянути або пояснити в першу чергу...

У будь-якому випадку, я буду чекати подальших оновлень.

Я щиро сподіваюся, що скарги вдасться уникнути, але зараз це залежить від казино.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони мовчали на мої подальші спроби. Я вважаю, що на цьому етапі мені потрібно подати скаргу. Ти мені в цьому допомагаєш?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

будь-яка допомога, яку ви можете надати, була б приємною. Вони повністю мовчали щодо мого відкликання. Якщо вони викликають стільки труднощів із простим виведенням 100 доларів, то я вважаю, що ніхто не повинен довіряти свої гроші цьому казино.

Автоматичний переклад.
Anonymized341
1 рік тому

Привіт,

Мені прикро це чути.

Що ж, ви можете подати скаргу в будь-який час. Якщо ви перевірите верхню вкладку та подивіться ліворуч від вкладки форуму, ви побачите «Скарги» — це те, що ви шукаєте 🙂

file

Щоб допомогти вам, я надсилаю пряме посилання: https://casino.guru/complaints

Якщо ви бажаєте спочатку дізнатися більше про процес, ви можете знайти все тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо у вас виникнуть труднощі, дайте мені знати.

Сподіваюся, наші віддані спеціалісти незабаром допоможуть вам!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, я подав скаргу. Я надаватиму оновлення, коли вони будуть у мене.

Автоматичний переклад.
Anonymized341
1 рік тому

Це було б чудово!

У казино ще є щонайменше 3 дні, щоб здійснити платіж. Сподіваюся, це буде зроблено найближчим часом.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого