ФорумОбговорення скаргПроблема з платиновим казино

Проблема з платиновим казино

2 міс. тому від eugen2
|
590 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

Доброго дня, 30 серпня пізно ввечері я зробив депозит на 100 євро в Platin Casino. Після кількох годин гри я попросив зняти 240 євро. Через кілька днів моє відкликання було скасовано. Причина полягала в тому, що я мав надати підтвердження оплати разом із випискою з рахунку з точною датою, часом, ім’ям і всім іншим. Дурниця полягає в тому, що у мене є електронна виписка з рахунку, і я отримую нову виписку з депозитом лише наприкінці вересня. До поточного не входить. Тоді я просто зробив скріншот фінансового огляду свого банку, де можна побачити переказ, і я також надіслав це як доказ і виписку з рахунку, де видно, що я вніс 40 євро на Platin вранці 30 серпня. Для казино достатньо доказів того, що це я і що це мій рахунок. Відтоді моє зняття було скасовано 3 рази, і причина в тому, що їм все ще потрібна виписка з банківського рахунку. Моє запитання полягає в тому, чи дійсно мені потрібно чекати до кінця вересня на виписку з банківського рахунку, щоб мені могли виплатити гроші. Я працюю в Platin Casino вже більше 5 років, але це вперше, коли щось подібне там сталося

Автоматичний переклад.
eugen2
2 міс. тому

Не могли б ви спочатку надати URL-адресу казино, щоб бути впевненим, що ви говорите про Platin чи Platinum Casino?🙏

Цілком нормально, що казино приймає лише оригінал банківської виписки у правильному форматі, який у більшості випадків є форматом pdf. І тому тут цілком зрозуміла причина скасування вашого виведення. Вам потрібно буде надати всі необхідні документи, які вимагає казино, щоб можна було перевірити ваш обліковий запис і ви могли зняти свої виграші.

Ви можете спробувати запитати свій банк, чи можуть вони надати вам виписку раніше, і, можливо, вони зможуть це зробити.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини щодо цієї ситуації.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

https://www.platincasino.com/de

Дякую Ромі за відповідь,

Я вже запитував свій банк про банківські виписки, але, на жаль, неможливо отримати електронні банківські виписки, і я отримую виписки лише раз на місяць.

Для мене це більше принцип. Я так довго працюю в казино, і вони просто не можуть мене прийняти. Зокрема, я вніс їм 40 євро того ж ранку, але їм потрібна лише виписка з банківського рахунку з депозитом у 100 євро. Я маю на увазі, що вони побачили у виписці з банку, що я також заплатив їм 40 євро в той же день. І так, дурниця полягає в тому, що депозит у розмірі 40 євро все ще є в поточній виписці з банківського рахунку, а депозит у розмірі 100 євро надійде лише наприкінці вересня... Я в захваті. Якщо це так, я почекаю, поки наприкінці вересня, а потім надіслати виписку з банківського рахунку з депозитом у 100 євро і хочу подивитися, що буде потім, але, чесно кажучи, я більше не хочу там грати. Є багато інших хороших казино, які просять лише виписку з банківського рахунку не старше 6 місяців, наприклад, або просто приймають знімок екрана.

Автоматичний переклад.
eugen2
2 міс. тому

Мені дуже подобається ваше ставлення до всієї цієї ситуації. Дуже приємно бачити, що ви можете запастися терпінням і почекати ще трохи, щоб мати можливість пройти перевірку та зняти гроші.

Я знаю, що це нелегко, і точно розумію, чи це не заважає вам грати там знову.

Я тримаю кулаки, щоб ви зробили це без будь-яких інших ускладнень, і, будь ласка, повідомляйте нам, коли будуть якісь зміни.🤞🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого