привіт
Чесно кажучи, кожного разу, коли служба підтримки казино не може надати гравцеві достатню чи кращу корисну інформацію, надзвичайно важко здогадатися, що могло піти не так із виплатою.
Я не хочу вас більше затримувати, тому дозвольте запитання: чи знайомі ви з тим, як ми підтримуємо гравців у таких непростих ситуаціях? Я говорю про функцію скарги.
Незважаючи на те, що є деякі кроки та, скажімо так, правила, які вам потрібно пам’ятати, загалом це досить простий процес.
Надішліть власну скаргу, вказавши кожну пов’язану деталь, щоб допомогти нашим фахівцям зрозуміти ситуацію в цілому. Після перевірки вам буде призначено спеціаліста, який допоможе вам.
Звучить добре?
Перейдіть за цим зеленим посиланням, щоб почати 👈
Мені все ще цікаво, чи є у вас якісь думки щодо причини відмови. 🤔
Hey there,
fairly to say, every time casino support can't actually support the player with sufficient or better helpful information, it's super hard to guess what may have gone wrong with the payout.
I do not want to delay you further, so allow me a question: are you familiar with the way we support players in such uneasy situations? I'm talking about the complaint feature.
Even though there are some steps and, let's say, rules you need to keep in mind, it's quite a simple process in general.
Submit your own complaint by specifying each related detail to help our specialists understand the situation as a whole. Once reviewed, a specialist will be assigned to help you out.
Sounds good?
Follow this green link to start 👈
I'm still wondering whether you have any thoughts about the rejection reason. 🤔
Автоматичний переклад.