ФорумОбговорення скаргПРОБЛЕМА ВИВЕДЕННЯ КРАШЕНЬ KUDOS ONLINE

ПРОБЛЕМА ВИВЕДЕННЯ КРАШЕНЬ KUDOS ONLINE

4 міс. тому від Novak84
|
945 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому

Після 4/5 днів відмови від вилучення з різних причин перевірки я надсилаю їм усе, що вони просять, і день за днем вони відмовляють мені

Вони не повідомляють мені, що ще їм потрібно (посвідчення особи, картка та рахунок-фактура прямого дебету), крім незвичних банківських реквізитів

Сьогодні вони знову відхиляють його, і коли я спілкуюся з живим чатом, вони кажуть мені, що вони знову відхиляють мій вихід і більше того!!! Я втратив увесь свій заробіток (приблизно 2200 євро), які кроки я можу виконати?

Автоматичний переклад.
Novak84
4 міс. тому

Привіт! Перш за все, було б приємно сказати, про яке казино ви говорите.

Щодо перевірки, чи приймалися якісь документи? Ті, які були відхилені, чи повідомило казино якусь причину, чому це сталося? Було б найкраще дізнатися, щоб знати, що робити далі.

Будь ласка, дайте мені знати, і якщо все буде так само, я спробую вам порадити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт KUDOS CASINO

Вони прийняли посвідчення особи, потім попросили банківську картку та квитанцію прямого дебету.

І тут виникає проблема, вони відмовляють мені без додаткових пояснень, і я надсилаю документи знову, додаючи ще один рахунок за мобільний телефон.

Я живу як орендар і за останні два роки я жив у двох різних квартирах (те саме місце, 100 м)

Зараз на форумах... вони стверджують, що у них проблеми з перевіркою, тому що в рахунках-фактурах вказані різні адреси (мої останні два орендовані будинки), але на той час нічого, просто ВІДМОВИЛИСЯ без пояснень

Ось чому я продовжував надсилати документи, поки вони не закрили мій рахунок і не забрали всі мої гроші, приблизно 2200 євро.

Автоматичний переклад.
Novak84
4 міс. тому

Якщо ви не отримаєте жодної відповіді від казино, я рекомендую подати скаргу.

Просто перейдіть за цим посиланням і відкрийте його тут . ⬅️

Було б справедливо, якби казино повідомило вам причину або що відбувається, коли вони не приймають підтвердження. Я розумію, що такі речі можуть викликати підозри, але все можна вирішити без проблем.

Тож те, що я запропонував, було б, мабуть, найрозумнішим у цьому випадку, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добрий день

На іншому веб-сайті я намагався це вирішити, але нічого. Він погоджується з kudos casino

Причину вони мені назвали: тоді вони не пояснили причину, вони лише відхилили верифікацію облікового запису. Тепер мені кажуть, що це через непереконливість адреси рахунків-фактур

Я живу в оренду в Ромпідо, і за останні роки я один раз переїхав, тому є рахунки, які продовжують з попередньою адресою. Я також поставив два рахунки, щоб уникнути проблем... Ну!!! Це була проблема, занадто багато інформації, документації, і замість того, щоб допомогти мені, це покарало мене.

Немає особливого сенсу, що вони не просять у вас майже нічого, щоб ввести чи витратити гроші.

А щоб отримати зарплату, вони ставлять вам стільки проблем і також не вказують проблему, щоб її вирішити

У мене вся документація в порядку, необхідні тести, електронна пошта...

Я вже подав скаргу в Casino Guru

Мені потрібно робити це знову?

Все найкраще

Автоматичний переклад.
Novak84
4 міс. тому

Хм, судячи з того, що я бачив, я ще не бачив жодної вашої скарги, так ви зробили це чи ні? Якщо ви хочете, щоб наша команда впоралася з цим, вам це потрібно.

Сумно, що так вийшло на іншому сайті, і мені цікаво побачити, що ми дізнаємося. Тож якщо виникнуть проблеми зі скаргою, обов’язково повідомте про це.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Надобраніч

Я не знаю, чому мені не дають написати скаргу.

Чи можу я зробити це електронною поштою?

Автоматичний переклад.
Novak84
4 міс. тому

На жаль, ви не можете зробити це електронною поштою. Покажіть, будь ласка, що там написано, коли ви не можете відкрити скаргу? Не могли б ви зробити скріншот усього екрана? Давайте спробуємо з’ясувати, що відбувається, щоб ви могли виправити проблему.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого