Привіт. Це не звучить добре.
Річ у тім, що наша мета - імітувати точно таку саму ситуацію, як ви пережили. Отже, перш за все, ви на мобільному чи комп’ютері? Яким браузером ви користуєтесь? Чи є у вас якісь скріншоти з процесу? Насправді, якщо ви вмієте записувати свій екран, нам було б чудово побачити цей запис.
До речі, я не бачу жодних скарг з нашої електронної адреси. Ви можете надіслати свою справу безпосередньо на адресу complaints@casino.guru, якщо не хочете чекати, поки нам вдасться це вирішити. Ми щодня отримуємо різноманітні скарги, тож це не так, що це працює не для всіх, але, ймовірно, щось викликає помилку у вас.
Hi. That doesn't sound well.
The thing is that our goal is to simulate exactly the same situation as you experienced. So first of all, are you on mobile or computer? Which browser are you using? Do you have any screenshots from the process? Actually if you know how to record your screen, it would be great for us to see the recording.
By the way, I don't see any complaints submitted from our email address. You can send your case directly to complaints@casino.guru if you don't want to wait until we manage to resolve this. We receive various complaints every day so it's not like it doesn't work for everyone, but there's probably something that creates the error for you.
Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.