ФорумОбговорення скаргПроблема підбору + блокування

Проблема підбору + блокування

10 міс. тому від Daniela1104
|
1564 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
10 міс. тому

Привіт. Я безуспішно намагаюся виграти приз у казино Casinobello.com уже 4 тижні. Я вважаю їх некоректними і шукаю допомоги омбудсмена. Перший раз, коли я чекав вісім днів після подання запиту на зняття (2000 євро), потім я написав їм, що я все ще не отримав гроші на свій рахунок, вони хотіли виписку з рахунку, яку я їм надіслав. вони знову були зараховані на рахунок гравця, щоб я запитав їх знову (що була якась технічна проблема). Знову увійшов у відбір, почекав 10 днів і знову нічого не прийшло. Неодноразово після моїх дзвінків вони зараховували суму на рахунок гравця і знову той же сценарій, що я повинен запросити зняття. Я знову подав запит на зняття коштів, просто ввів на кілька євро менше (1500 євро) і використав решту суми в грі, і на моєму рахунку залишилося 300 євро. Але мене раптово заблокували під час гри. Я відразу попросив у них пояснення. Мій обліковий запис був верифікований на самому початку без будь-яких проблем - я ніколи не використовував жодних бонусів, нічого. Але до сьогоднішнього дня я навіть не заплатив гроші, а мій рахунок заблоковано! А вони мені тільки так і відповідають, що й повідомлять! Ну нічого не буває! Я вважаю їх шахраями! Хтось має з ними такий же досвід?

Автоматичний переклад.
Daniela1104
10 міс. тому

Привіт, мені шкода, що у вас така проблема з казино. Однак я спробував потрапити в казино, URL-адресу якого ви надали, і не зміг туди потрапити, оскільки було сказано, що гравці зі Словаччини не мають доступу до цього казино. То як ви туди потрапили? Чи правильне це казино, про яке ви поділилися у відповіді?

Що стосується проблеми з вибором, то я бачу, що вона триває досить давно. Чи пробували ви запитати в казино, в чому проблема, коли ваші гроші завжди повертаються на рахунок гравця після зняття коштів? Ви пробували використати інший метод виведення коштів чи він залишився тим самим? Чому казино заблокувало ваш рахунок і взагалі не відповіло так?

Я думаю, що в цьому випадку я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням , оскільки казино не відповідає, і у вас немає причин, які вони вам надали щодо вашого зняття коштів і блокування облікового запису.

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого