ФорумОбговорення скаргпроблема отримання прибутку.

проблема отримання прибутку.

2 міс. тому від mak1986
|
572 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

доброго вечора, я хотів би висловити свою стурбованість щодо BANCONBET. Мені вдалося виграти значну суму. деякі зняття по 500 євро прийшли на загальну суму 3500 євро, а потім минуло 11 днів і 3 зняття по 500 євро зникли з платіжної таблиці. у них немає фізичних грошей. Я ходив до банку 5 днів поспіль, я отримую відповіді, що фінансовий відділ інформується, і хоча в оновленнях кажуть, що зняття займало до 3 робочих днів, ми досягли 8 робочих днів і Разом 11 днів. вони не дають жодних сум вище 5 нулів. У мене там значна сума. Я не знаю, як цим керувати?

Автоматичний переклад.
mak1986
2 міс. тому

Гвинти скарги тут, у гуру казино, вони зазвичай допомагають.

Автоматичний переклад.
Jasmon
2 міс. тому

Це мило з вашого боку. Якби наші віддані спеціалісти могли допомогти кожному.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

доброго вечора, я хотів би висловити свою стурбованість щодо BANCONBET. Мені вдалося виграти значну суму. деякі зняття по 500 євро прийшли на загальну суму 3500 євро, а потім минуло 11 днів і 3 зняття по 500 євро зникли з платіжної таблиці. у них немає фізичних грошей. Я ходив до банку 5 днів поспіль, я отримую відповіді, що фінансовий відділ інформується, і хоча в оновленнях кажуть, що зняття займало до 3 робочих днів, ми досягли 8 робочих днів і Разом 11 днів. вони не дають жодних сум вище 5 нулів. У мене там значна сума. Я не знаю, як цим керувати?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

доброго дня тобі!

Я щиро сподіваюся, що справа не в готівці, як ви припустили. Це було б справді погано! Давайте спробуємо побачити, чи є спосіб порозумітися з казино. Ви можете подати скаргу; все, що вам потрібно зробити, це перейти за зеленим посиланням тут , а потім заповнити необхідну інформацію. Надайте все, що можете, щоб якнайкраще описати справу, щоб зробити перші кроки швидше.

Команда розгляду скарг зв’яжеться з вами, щойно буде готова.

Вам це здається хорошим планом?

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я не знаю, чи варто скаржитися чи ні. Я хотів би, щоб ви сказали мені, наскільки ви досвідчені. Пройшло 2 тижні і 3 зняття зникли а грошей ніде. Відповідь полягає в тому, що проблема технічна і хвилюватися не варто. Це вказує на те, що я досяг ліміту в 7000 знятих коштів, але я його ще не досяг. Вони надіслали мені електронний лист, щоб домовитися, що якщо я зроблю оборот 380 000 євро, вони дадуть мені 5000. Я це зробив і все ще чекаю класичної відповіді, про що повідомили у внутрішньому відділі. Вони також подзвонили мені сьогодні і сказали, що переведуть це мені негайно, і через 9 годин жодних грошей не пішло з мого рахунку в казино чи щось інше.. і жодної відповіді. Я вважаю, що це один із найгірших сайтів, і я хотів би поділитися ним, щоб вони не натискали на нього та інших.

Автоматичний переклад.
mak1986
2 міс. тому

Я прочитав вашу ситуацію і сказав би, що скарга була б, мабуть, найрозумнішим у цьому випадку. Якщо, звичайно, ваша домовленість така, що ви не можете її нікуди представити. Radka також є адміністратором форуму і не входить до команди compalint, тому це було рекомендовано вам, оскільки наші експерти дослідять це та, безумовно, зможуть надати вам кращу інформацію. Особливо, коли казино постійно говорить вам, що гроші надходять, але нічого не відбувається.

Ти не хочеш думати про це?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого