ФорумОбговорення скаргПроблема казино SpinRio

Проблема казино SpinRio

2 р. тому від Sommer2021
|
2782 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

привіт,


хтось має досвід роботи з казино Spinrio?


Спочатку я був позитивно здивований, дизайн гарний - все красиво оформлено і багато ігор. Тепер я починаю в чомусь сумніватися, тому що так сталося.


Я виграв невелику суму, а потім завантажив усі документи, щоб перевірити себе. З тих пір говориться:

«Вітаємо, ваші документи схвалено! Пізніше вас можуть попросити завантажити додаткові документи. Дякуємо!


Коли??!!


Я подумав, ну... вони можуть перевірити щось інше, і тому я пограв трохи більше. Граючи в гру Shake Shake Leprechaun, я виграв безкоштовні ігри та приємну суму. Я був такий щасливий і записав все на свій мобільний телефон – думав, що можу завантажити це та повідомити про свою удачу.


Я пограв, потім трохи (інші ігри теж) і вийшов. Після повторного входу я постійно отримую повідомлення, що гра Shake Shake не закрита і що я повинен це зробити. Але це не працює!


У чаті мені сказали, що мають перевірити і зв’яжуться.


Ну, тепер я потихеньку задаюся питанням, у чому вся ця справа, чи це не тактика затримки, але я не хочу нікому нічого приписувати.


Casino Guru має хороший рейтинг на Spinrio - тому я там зареєструвався.

LG





Автоматичний переклад.
Sommer2021
2 р. тому

Привіт, дякую за перевірку рейтингу казино перед реєстрацією та грою. 🙂

Мені здається, що гра, в яку ви грали, може мати технічні проблеми на стороні провайдера. Якщо це так, казино має спочатку проконсультуватися з провайдером. Завжди існує ймовірність того, що якась технічна помилка спричинить проблеми. Оскільки це казино має гарну репутацію, я б дав співробітникам трохи часу, щоб прояснити будь-які перешкоди.

Наразі ми можемо лише здогадуватися.

Будь ласка, повідомте нас про будь-який прогрес.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Дякую за повідомлення.

Так, зараз я почекаю і подивлюся, як швидко Spinrio зможе виправити такі помилки. Оскільки у мене навіть є відео та скріншоти, це заспокоює.

Щодо верифікації, то всі документи, які прийняли в усіх інших казино, я без проблем завантажив, тому припускаю, що повна верифікація відбудеться незабаром.

У неділю я відправив повідомлення з усіма деталями до служби підтримки і буду продовжувати оновлювати тут, на форумі.

Бажаю добре провести час.

Автоматичний переклад.
Sommer2021
2 р. тому

Привіт, літо 2021!

дякую, що поділилися своїми думками зі спільнотою 🙂!

Приємно бачити досвідчених гравців, які знають, як усе працює.

З нетерпінням чекаю "почути" новини.

Добрий день і вам.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

ага... Spinrio вирішив проблему з грою, тепер виплата затверджена і в чаті мені сказали, що вона буде виплачена найближчим часом.

Вам також дякую за підтримку😉


Автоматичний переклад.
Sommer2021
2 р. тому

Привіт Sommer2021!

Ви майже на місці 😉. Схрещені пальці! З нетерпінням чекаю ваших наступних гарних новин. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку,

Гроші вже є — я можу лише рекомендувати Spinrio іншим.


Будь ласка, скажіть Даніелу, що скарги не потрібно. Дякую

Гарного дня, люба Радко


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Sommer2021
2 р. тому

Не треба мені розповідати, я все прочитав тут 😀 Дякую за оновлення 👍

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого