Привіт, дякую за перевірку рейтингу казино перед реєстрацією та грою. 🙂
Мені здається, що гра, в яку ви грали, може мати технічні проблеми на стороні провайдера. Якщо це так, казино має спочатку проконсультуватися з провайдером. Завжди існує ймовірність того, що якась технічна помилка спричинить проблеми. Оскільки це казино має гарну репутацію, я б дав співробітникам трохи часу, щоб прояснити будь-які перешкоди.
Наразі ми можемо лише здогадуватися.
Будь ласка, повідомте нас про будь-який прогрес.
Hello, thank you for checking casino rating befor register and play there. 🙂
To me it seems that the game you played may suffer some technical problem on provider side. If this is the case, casino have to consult with the provider at first. There is always the possibility that some technical bug causes problems. Since this casino has a nice reputation, I would give the staff some time to clarify any obstacles.
At the moment we can only guess.
Please, let us know about any progress.