ГоловнаФорумОбговорення скаргПроблема казино Crownplay

Проблема казино Crownplay

 від marc8inho
|
2 773 переглядів 31 відповідей |
|
1 2

привіт всім,


що б ти зробив на моєму місці?


Я виграв 3000 євро в казино Crownplay.


(До того часу я часто вносив і часто знімав гроші, але ніколи не перевищував 500 євро.)


Коли я виграв 3000 євро, мені заплатили 500 євро. Ось тоді й почалося. Раптом мені довелося перевірятися, тоді я зробив все, що було потрібно для перевірки. Вони довго створювали проблеми і довго не приймали це, поки одного дня я не отримав повідомлення "ваш обліковий запис заблоковано, тому що ви не можете бути верифіковані".


Це означає, що я більше не маю доступу до свого облікового запису.


Я поспілкувався зі службою чату та запитав, що буде з моїми грошима, і вони сказали, що мені їх виплатять, але нічого не відбувається вже 5 днів.


Що мені робити? Я в розпачі, бо мені терміново потрібні гроші.



Було б чудово, якби ви могли мені допомогти.

дякую

Автоматичний переклад.
marc8inho

Я також зробив скріншоти живого чату, де мене запевнили, що я все одно отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.
marc8inho

Привіт!

Знаєте, поки потрібна перевірка, завжди краще співпрацювати, щоб отримати гроші. Як я вже сказав, у вас буде весь час скаржитися після завершення процесу. Отже, дозвольте мені поставити запитання, щоб краще зрозуміти, що сталося:

Коли ви говорите: «Вони довго створювали проблеми і довго не мирилися з цим...»

Це означає, що ви, скажімо, відмовилися продовжувати перевірку? Якщо так, то що ви вважаєте причиною цього?

Я буду чекати додаткової інформації замість того, щоб покладатися на свої очікування, оскільки це важлива деталь.

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт,


ми з подругою грали разом.

Рахунок був на її ім’я, виплати були різними, іноді на мій банківський рахунок, іноді на її банківський рахунок, і це завжди працювало.


Тепер вони надіслали мені електронний лист, у якому говорилося, що я порушив правила, тому що грав під чужими іменами, що неправда, тому що ми з моєю дівчиною грали разом.


Вони також сказали, що не виплатять гроші, які я виграв, тому що я порушив правила, але, на мою думку, це неправда, чи не так?



Чи може хтось допомогти мені в цьому випадку?

Не може бути так, щоб я міг внести величезні суми грошей і все завжди працювало, а тепер, коли я щось виграв, вони не хочуть мені виплачувати гроші і просто створюють проблеми.


Будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
marc8inho

Що ж, у цьому випадку казино має рацію, на ваш жаль.

Це заборонено в більшості казино, і це завжди має бути вказано в умовах. Тому ми рекомендуємо прочитати їх ще до внесення депозиту в будь-якому онлайн-казино, щоб запобігти проблемам у майбутньому.

Проте я пропоную вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли повністю дослідити всю ситуацію та спробувати зв’язатися з казино замість вас. Тільки так ми зможемо дізнатися, що можна зробити у вашому випадку.

Скарга безкоштовна, тому не хвилюйтеся про додаткові витрати.

Ось посилання , за яким потрібно перейти. Будь ласка, поясніть всю ситуацію нашій команді зі скарг, і, сподіваюся, з цього приводу будуть хороші новини.

Отже, ви спробуєте це? Розкажіть нам.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, гірше, ніж казино. З минулих вихідних я зняв двічі, а гроші ще не надійшли, добре, що у них багато роботи

Автоматичний переклад.
n41920180

Ваш обліковий запис уже підтверджено в цьому казино? І чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Насправді немає нічого незвичайного в тому, що зняття коштів може затримуватися щоразу, коли виникає перевантаження.

Хороша річ у тому, що казино дало вам пояснення щодо цього, я вважаю.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, перевірка не потрібна, це говорить мені, і майже більшість казино зараз зробили найпростіше: виведення коштів майже за 1 день, вони отримали виплату

Автоматичний переклад.
n41920180

На жаль, іноді це справді може трапитися з ким завгодно, і може статися, що це навіть не вина казино. 🤷‍♀️

Повідомте нас, коли отримаєте гроші, щоб ми могли бути впевнені, що все гаразд.

Автоматичний переклад.

На жаль, я не бачу витрачання своїх грошей

Автоматичний переклад.
n41920180

Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.

І через картку, і через електронний банкінг я розумію, що навантаження є, але не через 10 днів

Автоматичний переклад.
n41920180

А як щодо того, щоб ви спробували подати скаргу, і наша команда розгляне це?

Якщо це триває так довго і не було жодного руху, ми можемо дослідити це питання.

Скористайтеся цим посиланням , щоб подати скаргу та добре опишіть проблему, щоб наша команда могла все зрозуміти.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається. Будемо чекати на оновлення.

Автоматичний переклад.

На жаль, я не бачу, щоб вони вносили мої гроші, нічого не змінюється, ми переходимо до 9-го дня, і вони просто кажуть, що у них багато вилучень, і щоб проявити розуміння, я бачу, що це казино також є шахрайством. Друге казино, яке з'їдає мої гроші

Автоматичний переклад.
n41920180

Наша команда розгляду скарг розслідує всю ситуацію, якщо ви подасте скаргу. Інакше ми не зможемо допомогти.

Отже, дайте нам знати, будь ласка, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.

Куди я можу подати скаргу?

Автоматичний переклад.
n41920180

Просто скористайтеся цим посиланням, яке я опублікував у своїй попередній публікації, щоб зробити це.

Автоматичний переклад.

Скарга стягується

Автоматичний переклад.
n41920180

Вам зовсім не потрібно турбуватися; всі скарги абсолютно безкоштовні для наших користувачів.

Якщо вам потрібна допомога з надсиланням, ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.

Питання закрито. Мені заплатили після незліченних повідомлень, я більше там не гратиму

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого