ФорумОбговорення скаргПроблема казино Crownplay

Проблема казино Crownplay

2 тиж. тому від marc8inho
|
524 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
2 тиж. тому

привіт всім,


що б ти зробив на моєму місці?


Я виграв 3000 євро в казино Crownplay.


(До того часу я часто вносив і часто знімав гроші, але ніколи не перевищував 500 євро.)


Коли я виграв 3000 євро, мені заплатили 500 євро. Ось тоді й почалося. Раптом мені довелося перевірятися, тоді я зробив все, що було потрібно для перевірки. Вони довго створювали проблеми і довго не приймали це, поки одного дня я не отримав повідомлення "ваш обліковий запис заблоковано, тому що ви не можете бути верифіковані".


Це означає, що я більше не маю доступу до свого облікового запису.


Я поспілкувався зі службою чату та запитав, що буде з моїми грошима, і вони сказали, що мені їх виплатять, але нічого не відбувається вже 5 днів.


Що мені робити? Я в розпачі, бо мені терміново потрібні гроші.



Було б чудово, якби ви могли мені допомогти.

дякую

Автоматичний переклад.
marc8inho
2 тиж. тому

Я також зробив скріншоти живого чату, де мене запевнили, що я все одно отримаю свої гроші.

Автоматичний переклад.
marc8inho
2 тиж. тому

Привіт!

Знаєте, поки потрібна перевірка, завжди краще співпрацювати, щоб отримати гроші. Як я вже сказав, у вас буде весь час скаржитися після завершення процесу. Отже, дозвольте мені поставити запитання, щоб краще зрозуміти, що сталося:

Коли ви говорите: «Вони довго створювали проблеми і довго не мирилися з цим...»

Це означає, що ви, скажімо, відмовилися продовжувати перевірку? Якщо так, то що ви вважаєте причиною цього?

Я буду чекати додаткової інформації замість того, щоб покладатися на свої очікування, оскільки це важлива деталь.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Привіт,


ми з подругою грали разом.

Рахунок був на її ім’я, виплати були різними, іноді на мій банківський рахунок, іноді на її банківський рахунок, і це завжди працювало.


Тепер вони надіслали мені електронний лист, у якому говорилося, що я порушив правила, тому що грав під чужими іменами, що неправда, тому що ми з моєю дівчиною грали разом.


Вони також сказали, що не виплатять гроші, які я виграв, тому що я порушив правила, але, на мою думку, це неправда, чи не так?



Чи може хтось допомогти мені в цьому випадку?

Не може бути так, щоб я міг внести величезні суми грошей і все завжди працювало, а тепер, коли я щось виграв, вони не хочуть мені виплачувати гроші і просто створюють проблеми.


Будь ласка, допоможіть мені.

Автоматичний переклад.
marc8inho
2 тиж. тому

Що ж, у цьому випадку казино має рацію, на ваш жаль.

Це заборонено в більшості казино, і це завжди має бути вказано в умовах. Тому ми рекомендуємо прочитати їх ще до внесення депозиту в будь-якому онлайн-казино, щоб запобігти проблемам у майбутньому.

Проте я пропоную вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли повністю дослідити всю ситуацію та спробувати зв’язатися з казино замість вас. Тільки так ми зможемо дізнатися, що можна зробити у вашому випадку.

Скарга безкоштовна, тому не хвилюйтеся про додаткові витрати.

Ось посилання , за яким потрібно перейти. Будь ласка, поясніть всю ситуацію нашій команді зі скарг, і, сподіваюся, з цього приводу будуть хороші новини.

Отже, ви спробуєте це? Розкажіть нам.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого