ТАК, ЦЕ ПОВ'ЯЗАНО, МОЯ СКАРГА, МОЇ 1126 RS ВІДНІМАЮТЬСЯ В 3£ СТАВКИ
І мій депозит у 1000 рупій не надійшов у гаманець. Я ділюся знімком екрана з вами в попередньому повідомленні
YES IT'S RELATE MY COMPLAINT MY 1126 RS DEDUCTED IN 3£ bet
And my 1000 rs deposit not come in wallet I share screenshot with you in previous message
Вітаю, я не займаюся скаргами , тому я вважаю, що ви надіслали це Ніку. Він подивиться на це та побачить, що він може зробити у вашій ситуації.
Але чому ваші гроші вирахували?
Щодо депозиту, який не надходить, у чому проблема? Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг?
Hello, I don't deal with complaints, so I believe you sent this to Nick. He'll take a look at it and see what he can do about your situation.
But why was your money deducted?
As for the deposit not arriving, what's the problem there ? Have you tried contacting the payment provider ?
У ставці 3£ вираховуються всі 1126 рупій
І я розмовляю з постачальником платіжних послуг, але мій депозит все одно не надходить у гаманець, тому вони зі мною 2 рази
In 3£ bet all the 1126 rs deducted
And i talk with payment provider but still my deposit not come in wallet so they with me 2 times
Ви грали з будь-яким бонусом, коли згадуєте ставку в 3 фунти стерлінгів, і все було взято? Ви перевищили будь-яку максимальну ставку?
Що сказав платіжний постачальник? 🙂
Did you play with any bonus when you mention a £3 bet and everything was taken ? Did you exceed any max bet ?
What did the payment provider say ? 🙂
Постачальник платіжних послуг є шахраєм, спочатку це шахрайський веб-сайт, він каже, що через 72 години ми вирішимо цю проблему, але тепер вони не можуть відповісти належним чином
Payment provider is fraud this is fraud website firstly he says in 72 hours we will resolve this but now they can't reply properly
Який метод ви використовували для депозиту? У мене таке відчуття, що ми не розуміємо один одного, хто є постачальником платежів.
What method did you use to deposit ? I have a feeling that we don't understand each other who is the payment provider.
Добре, і з їхнього боку все було добре, і гроші пішли нормально?
У будь-якому разі, оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємося, це буде успішно, і ви отримаєте свої гроші. Але нам доведеться набратися терпіння. 😕
Okay and everything on their side was fine and the money went out normally ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you and hopefully it will be successful and you will get your money. But we'll have to be patient. 😕
Тож це неприємно, коли ви не можете отримати жодної інформації про свою ситуацію. Ви грали з бонусом?
So it's not nice when you can't get any update on your situation. Did you play with any bonus ?
Можливо, було якесь оновлення від казино?
Was there any update from the casino, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.