ГоловнаФорумОбговорення скаргPrimeCasino Немає чату служби підтримки клієнтів протягом двох днів

PrimeCasino Немає чату служби підтримки клієнтів протягом двох днів

 від andreahmed
|
1 881 переглядів 2 відповіді |
|

Привіт,

Я намагався зв’язатися з ними за допомогою електронної пошти служби підтримки. Немає відповіді, і я вніс понад 7000 євро, і в мене є 12200 виграшів, але вони не почали KYC і не відповідають у чаті. Я скористався вашою порадою на веб-сайті, що цей веб-сайт автентичний і безпечний. Але зараз мені дуже сумно через таку поведінку.

Автоматичний переклад.

допоможіть будь ласка, хочу зняти, а вони взагалі не відповідають. Я подав скаргу, вона ще розглядається.


Це занадто великий стрес, оскільки я витратив 8 тис. і знімаю лише небагато.

Автоматичний переклад.
andreahmed

Намагайтеся зберегти рівновагу. На жаль, ми не можемо пришвидшити процес для вас. Тому ти маєш бути сильним зараз. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати виграш його власнику, тому зробіть усі необхідні кроки, щоб не грати, будь ласка!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого