ФорумОбговорення скаргPrimeCasino Немає чату служби підтримки клієнтів протягом двох днів

PrimeCasino Немає чату служби підтримки клієнтів протягом двох днів

1 рік тому від andreahmed
|
1428 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,

Я намагався зв’язатися з ними за допомогою електронної пошти служби підтримки. Немає відповіді, і я вніс понад 7000 євро, і в мене є 12200 виграшів, але вони не почали KYC і не відповідають у чаті. Я скористався вашою порадою на веб-сайті, що цей веб-сайт автентичний і безпечний. Але зараз мені дуже сумно через таку поведінку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

допоможіть будь ласка, хочу зняти, а вони взагалі не відповідають. Я подав скаргу, вона ще розглядається.


Це занадто великий стрес, оскільки я витратив 8 тис. і знімаю лише небагато.

Автоматичний переклад.
andreahmed
1 рік тому

Намагайтеся зберегти рівновагу. На жаль, ми не можемо пришвидшити процес для вас. Тому ти маєш бути сильним зараз. Ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати виграш його власнику, тому зробіть усі необхідні кроки, щоб не грати, будь ласка!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого