Я безуспішно намагався більше 2 місяців. Лише у підтримку, яку я отримав, мені сказали: «з нашої сторони все гаразд». Минулого вечора я попросив або менеджера, або я залучив юриста. Тож мене підтримав g set manager, який доручив мені зробити скріншоти. І сказав, що це трохи складно і переходить до керівництва казино. Я запитав, чи хочуть мене повідомити про відкриття казино, і сказав, що вони не діляться цією інформацією. Сказав йому, що я повинен знати, оскільки це коштувало мені грошей і часу. Сьогодні, наприклад, я отримав електронний лист про те, що мій щотижневий кешбек зараховано. Але його зарахували вчора. Мені було скасовано 1700 в іншому казино через порушення бонусу за використання кількох безкоштовних фішок поспіль. Але я цього не зробив. Хтось або щось використовувало купони без мого дозволу. І це через помилку або маніпуляції з основним процесом програмного забезпечення.
I had tried unsuccessfully for over 2 months. Only support I got was told, " everything fine on our end" last night I requested either a manager or I was getting law involved. So support did g set manager whom had Me take screenshots. And said it's a bit complex and was escalating to casino management. I asked if I would be informed of casino findings, and told they do not share that info. Told him I should be able to know as it has cost me money and time. Today for instance, got email stating my weekly cashback has been credited. But it was credited yesterday. I was negated 1700 at another casino due to bonus violation of using multiple free chips in a row. But I didn't. Someone or something was redeeming coupons without my authorization. And it's due to either error or manipulation of core process of software.