ФорумОбговорення скаргПриховані терміни в T і C

Приховані терміни в T і C (Сторінка 2)

9 міс. тому від cbarnesii
|
4035 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Romi
8 міс. тому

Я безуспішно намагався більше 2 місяців. Лише у підтримку, яку я отримав, мені сказали: «з нашої сторони все гаразд». Минулого вечора я попросив або менеджера, або я залучив юриста. Тож мене підтримав g set manager, який доручив мені зробити скріншоти. І сказав, що це трохи складно і переходить до керівництва казино. Я запитав, чи хочуть мене повідомити про відкриття казино, і сказав, що вони не діляться цією інформацією. Сказав йому, що я повинен знати, оскільки це коштувало мені грошей і часу. Сьогодні, наприклад, я отримав електронний лист про те, що мій щотижневий кешбек зараховано. Але його зарахували вчора. Мені було скасовано 1700 в іншому казино через порушення бонусу за використання кількох безкоштовних фішок поспіль. Але я цього не зробив. Хтось або щось використовувало купони без мого дозволу. І це через помилку або маніпуляції з основним процесом програмного забезпечення.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
cbarnesii
8 міс. тому

file бачите цей електронний лист? Коли я намагаюся подати заявку, мене перенаправляє на file . Те саме повторювалося кілька разів.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
cbarnesii
8 міс. тому

Хм, я розумію, що деякими речами казино просто не може поділитися, але, безсумнівно, принаймні якесь пояснення було б корисним, якби казино дізналося деякі важливі речі замість того, щоб говорити вам, що з нашого боку все гаразд. Напевно, я хотів би спочатку дізнатися про проблему, перш ніж знову грати там.

Що стосується іншого казино, якщо ви вважаєте, що вони несправедливо звинуватили вас у тому, чого ви не робили, я подаду скаргу, і наша команда розгляне це та подивиться, чи зможемо ми допомогти. Ви думали про це?

Щодо електронної пошти, про яку ви говорите, я бачу у верхній частині електронної пошти казино, на яке вас перенаправляє, що цікаво. Ви вимагали бонус чи запитували в казино, чому це відбувається?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони не знають. Але я маю підказку. Я їм сказав, і вони розслідують. Це кодування. Мене переспрямували на цю веб-сторінку з іншої електронної пошти Dreams. заголовок відрізняється від тіла. «Нульові» рядки, wordpress, хеш-теги та права власності в локальному сховищі. Я думаю про фруктовий коктейль. Я зіграв усі свої очікування file відкликається, тому мою скаргу було відхилено. Але для того, щоб розслідувати, потрібно мати більше даних. file Мене також перенаправили сюди. З іншого гіпертекстового посилання електронної пошти. file . Можливо, тому що я гравець за умовчанням.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

file повідомлення щойно надіслано. Не 12 годин, ланцюжок, можливо, не допис. Але я не проти потреби схвалення. Насправді не потрібно було, щоб це було публічно, але я не знаю, як безпосередньо потрапити до вас особисто.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це також було не моє перше відкликання. Лише перший, після того як мій профіль змінився на обмежений в інших некриптових казино.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Служба підтримки клієнтів сказала мені зв’язатися через 24 години, оскільки це повторилося. Я дав їм більше інформації, і вони це вивчають.

Автоматичний переклад.
cbarnesii
8 міс. тому

file ви можете побачити відхилення? Ось що було в моєму центрі повідомлень. Точно таке саме повідомлення надіслано на мою електронну пошту (прикріплено до моєї попередньої публікації), але одне в електронній пошті містить поля із сумою кешбеку. Обидва були отримані через кілька днів після події. Долари з’явилися на моєму балансі, навіть не знаючи чому. І це через те, що касир автоматично надсилає купон, але повідомлення не отримано, доки касир уже не здійснив транзакцію. Тепер я знаю, що кешбек прив’язаний до купона, який технічно є «безкоштовним бонусом», і навіть якщо я фізично не викупив його, якщо я фізично викупив бездепозитний бонус після цього, це зведе нанівець виграш від 2-го бонусу. Тому я втратив 1700 на іншому неафілійованому рахунку. І я не тільки 1. Я дослідив і знайшов інші. Вони думали, як і я спочатку, навмисно. Але тепер я думаю, що це просто збій у кодуванні.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони не знають. Але я маю підказку. Я їм сказав, і вони розслідують. Це кодування. Мене переспрямували на цю веб-сторінку з іншої електронної пошти Dreams. заголовок відрізняється від тіла. «Нульові» рядки, wordpress, хеш-теги та права власності в локальному сховищі. Я думаю про фруктовий коктейль. Я зіграв усі свої очікування file відкликається, тому мою скаргу було відхилено. Але для того, щоб розслідувати, потрібно мати більше даних. file Мене також перенаправили сюди. З іншого гіпертекстового посилання електронної пошти. file . Можливо, тому що я гравець за умовчанням.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені все це здається дивним, чесно кажучи. Очевидно, я б не пробував це в таких казино, якби переходив з одного боку на інший і так далі. 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

file повідомлення щойно надіслано. Не 12 годин, ланцюжок, можливо, не допис. Але я не проти потреби схвалення. Насправді не потрібно було, щоб це було публічно, але я не знаю, як безпосередньо потрапити до вас особисто.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, що все добре і пост відредаговано. Але було б найкраще, якби ви поділилися деякими оновленнями в новому дописі, тому що іноді гравці редагують свої старі дописи, і тому в основному гравці не можуть дізнатися, чи пишете ви щось нове в дописі, якщо вони до цього не доходять, і вони читати речі навіть ретроспективніше. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Служба підтримки клієнтів сказала мені зв’язатися через 24 години, оскільки це повторилося. Я дав їм більше інформації, і вони це вивчають.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Що ж, я радий, що казино впорається з цим. Коли у вас буде нова інформація, обов’язково повідомте нам, що вони вам сказали та що ви дізналися.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

file ви можете побачити відхилення? Ось що було в моєму центрі повідомлень. Точно таке саме повідомлення надіслано на мою електронну пошту (прикріплено до моєї попередньої публікації), але одне в електронній пошті містить поля із сумою кешбеку. Обидва були отримані через кілька днів після події. Долари з’явилися на моєму балансі, навіть не знаючи чому. І це через те, що касир автоматично надсилає купон, але повідомлення не отримано, доки касир уже не здійснив транзакцію. Тепер я знаю, що кешбек прив’язаний до купона, який технічно є «безкоштовним бонусом», і навіть якщо я фізично не викупив його, якщо я фізично викупив бездепозитний бонус після цього, це зведе нанівець виграш від 2-го бонусу. Тому я втратив 1700 на іншому неафілійованому рахунку. І я не тільки 1. Я дослідив і знайшов інші. Вони думали, як і я спочатку, навмисно. Але тепер я думаю, що це просто збій у кодуванні.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Можливо, несправність у чомусь технічна, і добре, що ви повідомили про це казино. Зараз важливо попросити їх розглянути це та з’ясувати, де помилка, або порекомендувати, що вам робити, якщо на їхньому боці її немає. Тож нам доведеться почекати та подивитися, що вони придумають і що вони вам скажуть.

У будь-якому випадку я дякую за те, що ви помітили щось подібне, тепер побачимо, як це вийде.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

як я можу отримати інформацію про нік після того, як справу закрито? У мене є інформація для нього, але я не зміг надіслати її разом із запитом на повторне відкриття справи. оскільки я не знаю, чи це абсолютно новий випадок. відповідь полягає в розв’язанні того, що знайдено. Я вже знаю, що сталося, у мене є файл, щоб це пояснити.

Автоматичний переклад.
cbarnesii
8 міс. тому

Я розмовляв з Ніком, і він сказав, що не буде можливості повторно відкрити вашу скаргу. Однак ви можете надіслати йому електронний лист із висновками – nikolas.b@casino.guru

Давайте подивимося, що можна зробити і куди Нік подінеться з вашими спостереженнями.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Дякую

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого