ФорумОбговорення скаргPowbet не прийме мій запит на зняття коштів. 2 тижні виправдовували мене.

Powbet не прийме мій запит на зняття коштів. 2 тижні виправдовували мене.

1 місяць тому від joselutj94
|
559 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Доброго вечора, я пишу на цьому форумі, тому що бачив подібну тему від колеги пару років тому, в якій він також повідомляв, що ця букмекерська контора не платить йому, і після апеляції тут вони нарешті зробили ефективне виведення.


Два тижні тому я подав запит на зняття 300 євро в цій букмекерській конторі, і коли я вперше зв’язався з ними, вони сказали мені, що для прийняття запиту потрібно приблизно 3 дні.

Після цих 3 днів я зв’язувався з ними кожні два дні, щоб дізнатися про запит на зняття коштів, і все, що я отримував, це виправдання та затримки з їхнього боку за те, що вони не здійснили платіж.


Я досліджував в Інтернеті, і ця букмекерська контора має багато негативних відгуків щодо виплат, і якщо ви їх не наполягаєте, вони не звертають на вас уваги.


Тому я йду сюди, щоб перевірити, чи можна вирішити цю проблему і отримати гроші на свій рахунок, оскільки вони мені потрібні терміново, а ці люди не збираються нічого платити просто так.


Сподіваюся, ви можете мені допомогти.


всього найкращого

Автоматичний переклад.
joselutj94
1 місяць тому

Оновлю тему.


Через 14 днів після запиту на зняття коштів вони самі скасували зняття, і мені повернули гроші на баланс рахунку.


Що можна зробити проти цих непрезентабельних людей?

Автоматичний переклад.
joselutj94
1 місяць тому

Привіт,

Мабуть, це дуже важко витримати, на мою думку. Особисто я сподіваюся, що служба підтримки казино дасть хоч якісь пояснення. Інша справа, чому перевірка тривала так довго; чи можуть ці дві події бути пов’язані між собою? Вам коли-небудь давали пояснення, чому відбуваються ці неприємні речі?

Що ж, ви можете негайно подати безкоштовну скаргу, просто скориставшись цим посиланням 👈 Я з радістю відповім на будь-які ваші запитання, але для цілей форуму я буду вдячний за додаткову інформацію, щоб краще зрозуміти вашу поточну ситуацію .

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Це перший раз, коли я просив зняти кошти з них, оскільки рахунок був відкритий за день до першого запиту на зняття.

Просто щоразу, коли я намагався з ними зв’язатися, вони виправдовувалися й відмовляли.

Автоматичний переклад.
joselutj94
1 місяць тому

Ось чому ви повинні запропонувати скаргу, у якій наша команда спробує вам допомогти, якщо ви не знаєте, що робити, і постійно отримуєте ту саму відповідь. Якщо ви вдастеся до цього, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого