Привіт,
Можливо, я трохи вас розчарую, але ми не вважаємо ліцензію або її відсутність причиною для повернення гравцеві коштів. З іншого боку, юристи можуть мати інший погляд на цю тему. Ось у чому справа: ми орієнтуємося на справедливий підхід, а юристи – на законність.
З нашої точки зору, з вами все ще можуть поводитися справедливо, навіть у неліцензованих казино. Якщо у вас є справедливий шанс зіграти, і казино готове виплатити ваші законні виграші.
Справа в тому, що в той час як юристи зосереджуються на юридичному аспекті та законі, ми зосереджуємося на дотриманні Кодексу чесних азартних ігор 👈
На жаль, ви не повинні припускати, що офшорна компанія знає, що ви самовиключені з казино в Швейцарії. Такої всесвітньої бази даних не існує. Ми намагаємося це змінити, але через багато різних законів, правил і умов це ще на ранній стадії. Щоб самовиключитися в казино, ви повинні зробити це в кожному окремо. Так, я знаю, як це звучить. Можливо, ви чули про інструмент самовиключення?
Спробуйте одну з наших ініціатив: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈
Проте деякі постачальники ліцензій надають спосіб самовиключення з усього списку власників ліцензій, але це лише деякі.
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино помилилося або погано поводилося з вами. Подайте безкоштовну скаргу. Ви хочете знати більше? Просто дайте нам знати.
Hello,
I'm probably going to disappoint you a bit, but we do not see a license or a missing license as a reason for giving the player a refund. On the other hand, lawyers might have a different view on the subject. Here is the thing: we focus on a fair approach, while lawyers focus on legality.
In our perspective, you can still be treated fairly, even in unlicensed casinos. If you have a fair chance to play and the casino is willing to pay out your legitimate winnings.
The point is, while lawyers focus on the legal aspect and the law, we focus on maintaining the Fair Gamblig Codex 👈
Unfortunately, you should not assume that an offshore company is aware that you have self excluded from casinos in Switzerland. No such world-wide database exists. We try to change that, but due to many different laws, regulations and conditions it's in a early stage. To self exclude in casino, you should do that in each one separately. Yeah, I know how it sounds. Have you perhaps heard about Self Exclusion Tool?
Try one of our initiatives: https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈
A few license providers, however, provide a way to self exclude from its whole list of license holders, but these are just a few.
In any case, if you believe the casino made a mistake or treated you badly. Submit a free of charge complaint. Do you care to know more? Just let us know.
Автоматичний переклад.