Привіт. Відчайдушно потрібна допомога у вирішенні проблеми з казино Getwin.
Граю на сайті 6-8 місяців і жодних проблем. було виплачено кілька разів і найбільша виплата 1700 фунтів стерлінгів. Наприкінці червня було добре, і було 2 незавершених зняття, £3400 і £2400. Надіслав електронний лист із запитом, отримав звичайну відповідь, у якій говориться, що платіж буде оброблено, щойно дані гри будуть отримані від постачальника. надіслав цю відповідь у минулому та отримав виплату. Зіграно 29.06.22, поки зняття коштів очікували. 01.07.22 вони заблокували мій доступ до облікового запису, жодної відповіді на попередні листи взагалі! Я не порушив жодного TC, і мені цікаво, чи можу я взагалі щось зробити?
дуже дякую
Hi. Desperate for help with an issue with Getwin casino.
Been playing on site for 6-8months and no issues. been paid several times and biggest payout £1700. Had a good run at the end of june and had 2 pending withdrawals, £3400 and £2400. Sent email chasing it, was given the usual reply saying payment will be processed once game play data is received from provider. had sent this response in past and had been paid Played on the 29.06.22 whilst withdrawals were pending. on 01.07.22 they blocked my access to account, no response to previous emails at all! I have not breached any TC's and wondering if there is anything I can do at all?
many thanks