ФорумОбговорення скаргПопереджувальне шахрайство BETMASTER

Попереджувальне шахрайство BETMASTER

3 р. тому від tyraxx
|
6775 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

Я вже деякий час відкриваю рахунок, роблю багато депозитів і зняття коштів, для транзакцій і використовую криптовалюту btc, нещодавно зробив депозит і хотів зняти кошти, але, на жаль, казино відхилило мої запити на зняття коштів, потім вони запитали мені за посвідчення особи, селфі з чатом у фоновому режимі та підтвердженням депозитів у біткойнах.

Я надіслав те, про що вони просили, і через кілька днів я отримаю електронне повідомлення:


Привіт!


Зверніть увагу, що наш Департамент безпеки знайшов додаткові облікові записи, зареєстровані вами у нашій системі. Усі зареєстровані вами облікові записи були заблоковані через порушення Правил нашого сервісу.



Відповідно до Положення, всі виявлені рахунки будуть назавжди заблоковані, а наявні кошти втрачені.



Ви не можете відкрити будь-який новий рахунок у нашій системі. Зверніть увагу, що будь-який новий обліковий запис, створений вами в нашій системі, буде закритий, а всі кошти втрачені.


вони закривають мій рахунок і навіть не повертають мій останній депозит, я переконаний, що у мене немає більше рахунків, і betmaster не має доказів того, що у мене є більше одного рахунку.


таким чином ви можете закрити будь-який рахунок, я просто хотів би, щоб betmaster надав будь-які докази того, що у мене є більше одного облікового запису.


Я не можу надати докази з датами транзакцій, оскільки мій рахунок закритий, і я не можу отримати до нього доступ, і я граю в багатьох казино і не можу пам’ятати точну дату, коли вносив депозити.






Автоматичний переклад.
tyraxx
3 р. тому
таким чином ви можете закрити будь-який рахунок, я просто хотів би, щоб betmaster надав будь-які докази того, що у мене є більше одного облікового запису.

Я на 100% згоден. Коли казино закриває ваш рахунок з кількох причин, конфлікт IP-адрес тощо, вони завжди повинні надати підтвердження, інакше вони можуть закрити будь-який рахунок будь-коли.

На цьому форумі також є декілька скарг на Betmaster, тому я починаю думати, що в них має бути щось підступне. Будь ласка, подайте свою скаргу сюди, якщо ви цього ще не зробили: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Виграші зі слотів не поповнюються на балансі. Я купив багато бонусів (sweet Bonanza, candy rush тощо), баланс зменшився, але виграш від бонусів не з’явився на моєму балансі

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Привіт,

тож ви інвестували в функцію бай-іну, а сума, виграна від цих покупок у грі, відсутня, чи не так?

Що ж, у цьому випадку я рекомендую зробити кілька скріншотів, але я бачу проблему тут, тому що вам потрібно робити скріншоти безпосередньо перед кожною покупкою в грі та після завершення функції, щоб продемонструвати різницю у вашому балансі.

Якщо виникла така проблема, вам слід звернутися до онлайн-чату або служби підтримки казино відразу після появи першої проблеми. Ви це зробили, будь ласка?

Чи можете ви отримати доступ до своєї історії ігор? Ці внутрішньоігрові покупки мають бути там видимі, я вважаю це відправною точкою для початкової перевірки.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це довга історія. Коли я завершив ставку вітального бонусу, у мене було 5000 євро бонусного балансу. коли ставки завершилися, раптово баланс зменшився до 1000 євро реальних грошей. Я звернувся в службу підтримки клієнтів, і вони сказали, що 1000 — це максимальна сума вітального бонусу для зняття. Я сказав: гаразд, забудьте про інші 4000, давайте знімемо 1000. Зауважте, що 1000 були реальним балансом на моєму рахунку, а не бонусними грошима (у мене є знімок екрана). Мої перші депозити були через revolut. Служба підтримки клієнтів повідомила мені, що зняття через revolut не підтримується, і що я маю зробити депозит через MasterCard, щоб вони могли вирішити цю проблему та мати можливість зняти через revolut. Я зробив депозит і зв'язався з клієнтом. Мені повідомили, що процес вирішення цієї проблеми займе деякий час. Я чекав кілька годин. Також зауважте, що на даний момент у мене не було активного бонусу, а на балансі були справжні гроші. Чекаючи, я вирішив пограти в слот. Я купив кілька бонусів і помітив, що баланс зменшився, коли я їх купив, але виграші від цих покупок бонусів не були зараховані на мій рахунок. Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, надіслав їм знімки екрана з історією гри, і вони стверджували, що 1000 — це бонусні гроші, а реального балансу немає. Ви можете в це повірити?? Кілька годин тому я розмовляв з ними про те, як я можу їх зняти, і тепер вони кажуть мені, що це вітальні бонусні гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є скріншоти з діалогу зі службою підтримки, на якому вони визнають, що я зробив ставку на вітальний бонус і що 1000 були реальними грошима.

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Привіт,

Чесно кажучи, я боюся, що ставки не означають, що бонус закінчився.

Мені здається, що це той випадок, коли бонус закінчується успішним виведенням.

Я розглянув вашу скаргу , і здається, що ви отримали понад 5,8 тис. євро бонусних коштів.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, вони повідомили мене зі служби підтримки, що це їхня вина, і зарахували на мій рахунок цю суму. Тепер я хочу подивитися, що буде з відкликанням. Я зробив чотири запити на зняття, кожен по 500 (оскільки це максимальна сума, яку я можу зняти за раз). Вони беруть 25 євро за кожен запит. Максимальна сума виведення в день - 2000.

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Добре, тепер це стає досить заплутаним.

У будь-якому випадку, якщо максимальна щоденна сума зняття встановлена на 2000 євро, навіщо подавати 4x 500 євро?

Що я пропустив, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оскільки максимальна сума, яку ви можете зняти за один раз, становить 500. Максимальна сума, яку ви можете зняти за один день, становить 2000.

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Не можу втриматися, цей «одноразовий» ліміт для мене не має сенсу, особливо коли кожне зняття коштує 25 євро.

Я б не сказав, що це звичайна сума. Будь ласка, який варіант оплати ви вибрали?



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив депозит через Skrill і зняв також через Skrill

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Дякую, у якому стані сьогодні ваші зняття? Будь ласка, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найжахливіший проект, вони відмовилися виводити кошти, посилаючись на численні реєстрації, але вони це зробили після місяця запиту документів, тому що якби це було правдою, то це виявилося б після проходження стандартної перевірки, але вони вимагали документи для весь місяць, а потім просто заблокували акаунт, не грайте в цей проект

Автоматичний переклад.
fanatkisha
1 рік тому

Сподіваюся, Браніслав допоможе Вам зі скаргою . Казино зазвичай цікавиться розглядом скарг у цілому.

Підкажіть чи проходили ви перевірку чи потрапили в коло надання документів? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звичайно, і проходив я це майже 30 днів! У мене вимагали багато додаткових фото, які я все надав, а після цього заблокували акаунт, бо як кажуть "За численні реєстрації" Якби це було правдою, то це було б зрозуміло на стандартному чеку, а я хочу зауважте, що я активно грав у казино протягом усього періоду верифікації, і міг втратити кошти в будь-який момент, але цього не сталося

Автоматичний переклад.
fanatkisha
1 рік тому

Зараз я дуже збентежений, тому що я знайшов таку інформацію, надану в скарзі : " Я не проходив стандартну процедуру перевірки , я надав велику кількість додаткових документів, незрозуміло, чому це все тоді було зроблено"

У будь-якому випадку, така ситуація, безсумнівно, потребує певних пояснень, наданих в першу чергу казино. Я почекаю цього.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вибачте, я не звик пояснювати англійською, я хотів сказати, я успішно пройшов стандартну перевірку, а після неї пройшов додаткову, де надав багато різних фото

Автоматичний переклад.
fanatkisha
1 рік тому

О, я бачу - дякую за пояснення.

Отже, здається, що казино має надати гідну причину для тих перешкод, з якими ви стикаєтесь. Давайте подивимося, що про це скаже казино.

Мої кулаки за вас 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оскільки ви бачите казино та ігноруєте свій веб-сайт і ваші звернення, я вважаю, що вони шахраї, в цьому немає сумнівів

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого