Я з ним згоден. Такої детальної банківської виписки у форматі PDF не існує. Жодна банківська виписка у світі не вказує на покупку за часовим поясом UTC.
У деяких банках ми можемо бачити час покупки, але лише в онлайн-банкінгу, і це місцевий часовий пояс. Але це рідко, і все одно деякі веб-сайти не приймають скріншоти сеансу онлайн-банкінгу.
Крім того, деякі інші банки цензурують частину номера рахунку в якості міри безпеки.
Крім того, іноді ім’я продавця, яке вказано у виписці, не є назвою казино. Це назва платіжної системи або лише як «Покупка розваг» або «Банківський переказ».
Підсумовуючи, я вже мав таку саму проблему, але з TonyBet. Вони запитали у мене виписку з банківського рахунку у форматі PDF, але мій банківський продукт – раз на місяць. Я був змушений чекати 3 тижні, перш ніж прийде банківська виписка. Деякі веб-сайти дуже суворі та вибагливі. А деякі інші дуже прості.
Ви повинні ввічливо пояснити їм, навіть якщо здається, що вони нічого не чують.
Якщо після 3-4 спроб все ще буде негативним, я запрошую вас подати внутрішню скаргу та негативний відгук на різних веб-сайтах.
Підсумовуючи, якщо вони все ще не співпрацюватимуть, я пропоную вам повідомити про це їх оператору ліцензій, а також eCOGRA.
Повідомляючи про цю надмірну старанність, ви маєте шанс отримати свої гроші І, зокрема, ви запобігте цьому з іншими клієнтами.
Сподіваюся на швидке вирішення, бажаю успіху, сер!
Олів'є з Квебеку, Канада.
I agree with him. Such a detailed PDF Bank Statement does not exist. No bank statement in the world show the UTC Time Zone purchase.
With some banks, we can see the purchase time, but only with Online Banking, and it’s local timezone. But it’s rare and anyway, several websites doesn’t accept screenshots of online banking session.
Moreover, some other banks censor a part of the account number as a security measure.
Also, sometimes the merchant name apparent on the statement is not the name of the casino. It’s the name of the payment processor or only like ‘’Entertainment Purchase’’ or ‘’Wire Transfer’’.
To conclude, I already experienced the same issue, but with TonyBet. They asked me a PDF Bank Statement, but my bank product it once a month. I was obliged to wait 3 weeks before the bank statement arrive. Some websites are very strict and picky. And some others are very easy.
You must explain them politely, even if they seems to hear nothing.
If it’s still negative after 3-4 attempts, I invite you to make an internal complaint and a negative review on different websites.
To conclude, if they still not cooperate, I invite you to denounce at their License Operator, as well as eCOGRA.
By reporting this overzealousness, you have a chance to got your money AND especially, you will prevent this to happening to other customers.
Hoping a resolution soon, good luck sir!
Olivier from Quebec, Canada.
Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.