ФорумОбговорення скаргПопередження казино Primebetz

Попередження казино Primebetz (Сторінка 3)

1 рік тому від mattycuster
|
10935 переглядів 67 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
11 міс. тому

Завантажив своє підтвердження адреси 16 числа... file

Знову немає електронних листів із повідомленням про перевірку чи щось інше. Тоді вчора отримав цей електронний лист.... file

Перевірка фактів – мій обліковий запис БУЛО повністю перевірено згідно з електронними листами, які вони надіслали більше місяця тому. Їх стороння система на базі штучного інтелекту перевірила та підтвердила все, що primebetz підтвердив електронною поштою. Потім вони заднім числом скасували перевірку моєї довіреності, коли я подав запит на закриття свого облікового запису та повернення балансу.


Вони ніколи не перевіряли мою нову довіреність і тепер намагаються вкрасти мій виграш у 297 євро та депозит у 300 євро (який я ніколи не втрачав).


Це відверта крадіжка і спроби ігнорувати ланцюг подій.


Гуру Caisno має видалити їх із сайту та/або розмістити застереження, це відверта крадіжка, учинена заздалегідь.

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Ваша справа тягнеться досить довго, і я бачу, що досі немає завершення. Згідно з вашими скріншотами, казино закрило ваш рахунок і забрало ваші виграші, оскільки ви надали неправдиву інформацію. Мені це взагалі не зрозуміло, тому що один раз ви пройшли верифікацію без проблем, а тепер сталася така ситуація.

Я думаю, що Нік все ще розслідує цю справу, і ми побачимо, як вона розвиватиметься. Сподіваюся, рішення казино не остаточне і все буде вирішено справедливо.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це повний нісенітник, вони використовують стороннє програмне забезпечення штучного інтелекту, яке підтвердило мій ідентифікатор, перевірку актуальності та підтвердження адреси.


Вони скасували підтвердження моєї адреси лише тоді, коли я попросив закрити рахунок і запитав повний баланс.


Їм знадобилося 9 днів, щоб відповісти та перевірити мій знімок екрана Skrill і жодного разу не відповіли на підтвердження адреси, яке я завантажив 16 листопада. Вони щойно надіслали вищезазначене.


Це все було навмисно і крадіжка.


Крадіжка мого виграшу – це одне, але вони намагаються вкрасти мій депозит (який я ніколи не втрачав).


Вони також позначали кожне зняття коштів, яке я намагався опублікувати на Trustpilot.


Casinoguru має попередити це казино. Вони просто спливаючі сайти шахраїв, і їх поведінка є злочинною.

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Я співчуваю тобі в цьому випадку, тому що я знаю, як це неприємно опинитися перед проблемами, які, на мою думку, було б досить легко вирішити.

Проте ще нічого не закінчено і скарга відкрита . Я хотів би, щоб справи вирішувалися справедливо, а тим часом жила надія. Тож спробуймо поки що не відкидати це питання й дочекатися остаточного рішення з обох сторін.

Тримаю за вас кулачки і бажаю удачі і міцних нервів. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую за добрі побажання.


Але ви, хлопці, повинні попередити інших гравців.


Те, як повелися primebetz, можна побачити всім, і це жахливо. Це навмисна крадіжка.

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Не хвилюйтеся, повідомлення надіслано – наслідки настануть, коли скаргу буде закрито, і всі гравці можуть переглядати всі надіслані скарги на кожне казино в будь-який час, навіть якщо скарги все ще відкриті, як у вашому випадку.

Поки не написано останнє слово, можливо все.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дякую.


Зараз казино повністю мене ігнорує...

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Мені завжди неприємно чути, коли казино ігнорує гравця. 😥

У будь-якому випадку, скарга все ще відкрита, і мені цікаво, чи відреагує казино і як це вийде в кінці. Я відчуваю, що це нескінченна історія. Піклуватися.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Казино продовжить спроби крадіжки.


Щойно отримав від них автоматичний електронний лист нижче. Через два тижні після надсилання мого третього підтвердження адреси та через тиждень після того, як вони надіслали електронний лист із повідомленням, що я не пройшов перевірку KYC (що є брехнею згідно з цим і моєю темою скарг).




Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Я б сказав, що спочатку доцільно дочекатися якогось висновку. Ваша думка очевидна, але, чесно кажучи, вона ще не закінчилася.

Я хотів би побачити ті докази, на які ми зараз чекаємо... Якщо пощастить, рішення буде під рукою!🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Дякую тобі.


також було б цікаво дізнатися, чому їх програмне забезпечення на базі штучного інтелекту (за яке вони платять і яке добре відомо) перевірило мене та моє підтвердження адреси без проблем...

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Хм, ще одне цікаве запитання. Я вважаю, що легко сказати, що навіть програмне забезпечення штучного інтелекту здатне робити помилки... Як ви думаєте, ми зараз це почуємо? 🤔

Я припиню на здогадах, тому що для мене ШІ є досить суперечливою темою. Але тут не про це.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я б не здивувався….На жаль.


Але, здавалося, «помилку» помітили лише тоді, коли я хотів зняти свій баланс і закрити рахунок…

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Який шок. Вони не відповідають. Або надання будь-яких «доказів».


Сподіваюся, ви, хлопці, занесли це казино до чорного списку, оскільки бачили тут їхню навмисну крадіжку. Вони також ігнорували мене понад 3 рази, коли я запитував «яка ваша зареєстрована адреса»?

Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Я вважаю, що з цим справді неприємно мати справу. Однак скарга все ще відкрита, і я хочу сподіватися, що казино знову дасть відповідь і ця історія врешті-решт буде вирішена.

Що стосується чорного списку, ми не вносимо казино в чорний список, але якщо казино не відповідає, а скаргу закривають як нерозглянуту, казино отримає негативний рейтинг.

Тим не менш, це ще не закінчилося, і, сподіваюся, незважаючи на те, як воно йде, все вийде добре. Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Ви не вносите в чорний список казино, яке активно крало у гравця?

Навіть ідіот міг би переглянути розклад цієї саги і побачити, що це навмисна крадіжка?

Хіба у вас немає обов’язку попереджати гравців?


file Це їх остання відповідь на мою скаргу. Я припускаю, що цей «Ніколас» — ще один бідний гравець, у якого вони вкрали, і вони неправильно вказали його ім’я в моїй скарзі.


Автоматичний переклад.
mattycuster
11 міс. тому

Ми не заносимо казино в чорний список, ми просто шукаємо відповідні чорні списки, де їх можна знайти.

Щодо самої вашої справи, то я вам співчуваю, але вона ще не закінчена, тому буде добре, якщо ми дочекаємося повного результату. Гравці зможуть побачити, через яку ситуацію ви пройшли, завдяки скаргам і завдяки форуму.

Щодо Ніколаса, я відчуваю, що казино думає про того, хто розглядає вашу скаргу, а не про іншого гравця.

У будь-якому випадку, я був би дуже радий, якби це було закрито та вирішено, тому що це тягнеться дуже довго, і я не вважаю, що це потрібно. Однак, оскільки це все ще на тій стадії, на якій вона зараз, мені неприємно це говорити, але нам доведеться почекати і подивитися, чим це закінчиться. В іншому випадку я поки що не хочу забігати наперед.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Тож казиногуру корумповані?


Через 2 місяці ви відхилили цю скаргу як «невиправдану, оскільки гравець не виконав kyc».


Усі учасники цієї теми знають, що це неправда, оскільки мій обліковий запис підтверджено.


Отже, casinoguru просто ігнорує реальність і дозволяє казино не лише КРАДІ мій виграш, але й мій депозит у 300 євро (який я ніколи не програвав)?


file

Автоматичний переклад.
mattycuster
10 міс. тому

Привіт, я не думаю, що ми корумповані. Нік, який розглядав вашу скаргу, оцінив ситуацію, яку ви опублікували на знімку екрана, і що ви не змогли успішно пройти KYC.

Однак я знаю, що ви не задоволені, тому що після такого досвіду я був би теж, і навіть більше, якби мій обліковий запис уже один раз був підтверджений, і тоді казино запитало б додаткові документи. Але казино має право вимагати їх, і якщо не вдалося їх надати, скаргу закривали.

Мушу визнати, що мені прикро, що така ситуація склалася, тим більше, що ця справа тягнеться так довго. Я боюся, що наша команда більше не зможе допомогти, і якщо ви не надасте відповідний документ, ви, ймовірно, не знімете свої гроші.

Я твердо вірю, що якщо документ, який вимагає казино, підходить, ви зможете зняти гроші. 😥

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого