Просто цікаво, чи хтось коли-небудь подав скаргу на цьому сайті, і чи інші казино помстилися вам через це. Здається, що ви стикаєтеся з одними і тими ж агентами обслуговування клієнтів у різних казино, і вони можуть тримати образи. Не кажу, що так, мені просто цікаво, чи хтось стикався з цим. Моя ситуація полягає в тому, що я подав скаргу на недотримання бонусів на одному сайті, а сьогодні ввечері на іншому сайті я помітив, що машина не заплатила мені двічі поспіль. Зараз я зв’язуюся зі службою підтримки клієнтів і надіслав їм усі свої скріншоти, і перша відповідь була, що це не переможець. Коли я попросив пояснити, вони сказали, що це буде відправлено в ігровий відділ. Ще трохи покопавшись, я помітив, що багато втратив на цьому сайті. На мою думку, більше ніж нормально, але що поробиш. Намагаючись дати їм час, щоб розглянути, але не знаю, як довго це достатньо. Я впевнений, що вони повернуться з несправністю гри, і з того, що я прочитав, ви нічого не можете з цим зробити. Сподіваюся, це вийде.
Just curious if anyone has ever filed a complaint on this site and had other casinos retaliate against you because of it. Just seems like you run into same customer service agents in different casinos and that they may hold grudges. Not saying they do, Im just curious if anyone has experienced this. My situation is I have filed a complaint over not honoring bonuses at one site and than tonight at another site I noticed the machine didn’t pay me twice in a row. I am currently in contact with customer service and sent them all my screenshots and their first response was it wasn’t a winner. When I asked to explain they said it would be sent to gaming department. After doing a little more digging I noticed that I have lost a lot on that site. More than normal in my opinion but what can you do. Trying to give them time to look into but don’t know how long is long enough. Pretty sure they’ll come back with game malfunction and from what I have read, ain’t nothing you can do about that. Hope it works out.