Оновлення:
Я отримав наступне від Ozwin Casino:
Шановний Джейме,
Дякуємо, що зробили Ozwin своїм ігровим вибором!
Дякуємо за ваші електронні листи. Ми перевірили ваш обліковий запис більш детально, щоб знайти вирішення вашої плутанини, і знайшли пояснення.
Після перевірки історії вашого облікового запису ми бачимо, що проблема не пов’язана з бонусним матчем TOP-PLENTY. Другий депозит не був відхилений через бонусний бонус між ними, а тому, що інший безкоштовний купон (C-DRWINMORE) був погашений після другого запиту на зняття коштів.
Ви також можете перевірити це також на тому самому знімку екрана, який ви надали, який додається до листа, ви побачите наступне «КУПОН C-DRWINMORE REDEEMED», вирізане посередині у верхній частині знімка екрана.
Просто дружнє нагадування, що під час очікуваного зняття бонуси не можна використовувати.
Ми запрошуємо вас прийти і поспілкуватися з нами, щоб дізнатися про наші найпопулярніші ігри!
Якщо вам потрібна додаткова інформація або допомога, будь ласка, зв’яжіться з нами в будь-який час.
Насолоджуйтесь грою в казино!
З найкращими побажаннями,
червень
Підтримка казино Ozwin
Моя відповідь
Добре, що мене турбує, так це чому я поставив під загрозу свою виплату? Невже я настільки скупий, щоб бути таким легковажним? Я озирнувся на історію облікового запису й зрозумів, чому продовжував спробувати викупити купони --- це тому, що я викупив купони після того, як попросив свою першу виплату, і ви виконали цю виплату.
Ви не покарали мене і не сказали «Ні!», тому я не знав, що порушив. Ви не можете шанувати одне, не поважаючи іншого, коли обидві ситуації ідентичні.
Я знаю, що я не хайроллер, але ви бачите, що я зробив багато депозитів, то чому мені більше не пропонують жодних купонів? Ніби ти більше не хочеш мого бізнесу.
Я ще раз попросив їх зателефонувати мені.
Update :
I received the following from Ozwin Casino:
Dear Jaime,
Thank you for making Ozwin your gaming choice!
Thank you for your emails, we have checked your account in more detail to find a solution to your confusion and we have found an explanation.
After checking your account history, we can see the issue is not related to the bonus match TOP-PLENTY. The second deposit wasn't declined because of a match bonus in between but because another free coupon (C-DRWINMORE) was redeemed after the second withdrawal request.
You can double check this also on the same screenshot you provided that is attached in the mail, you will see the following "COUPON C-DRWINMORE REDEEMED" cut in the middle at the top of the screenshot.
Just a friendly reminder that during a pending withdrawal, no bonus should be redeemed.
We invite you to come and chat with us to find out our hottest games!
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us anytime.
Enjoy playing in the Casino!
Best regards,
June
Ozwin Casino Support
My reply
Ok, what's been bothering me is why did I put my payout in jeopardy ? Am I really that dense to be so flippant ? I looked back at the account history and I see why I continued to try redeeming coupons --- it's because I redeemed coupons after I requested my first payout and you honored that payout.
You didn't penalize me or tell me "No!", so I didn't know I was in violation. You can't honor one without honoring the other when both situations are identical.
I know I'm not a high roller but you can see I've made many deposits so why am I not offered any coupons anymore? It's like you don't want my business anymore.
I've asked them, once again, to please call me.
Причина:
непрацююче посилання
Автоматичний переклад.