ГоловнаФорумОбговорення скаргПомилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором

Помилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором (Сторінка 2)

 від FCOLLPAST
|
22 234 переглядів 28 відповідей |
|
1 2

Привіт, у мене така сама проблема з 1xbet, коли я намагаюся зняти свої кошти за допомогою картки MasterCard або Visa, я отримую повідомлення про те, що транзакцію схвалено, а потім відображається повідомлення про те, що її було відхилено, а також про помилку. відповідно для кожної карти. Я намагався зв’язатися з технічною службою, але вони не дали мені відповіді, і в мене немає іншого способу зняти гроші, оскільки я не маю облікового запису в інших варіантах, які вони пропонують вам на вибір.

Автоматичний переклад.

Хм, це звучить хитро!

Я хотів би допомогти, але це те, що вам має порадити саме казино. 😕

Чи можете ви зв’язатися з кимось із казино? Я не впевнений, що ви маєте на увазі під «технічним обслуговуванням».

Автоматичний переклад.

Створив електронний гаманець, все нормально

Автоматичний переклад.

Приємно чути!

Як щодо підтримки, вони чуйні? 🤔

Автоматичний переклад.
alex26

Привіт, добрий вечір @alex26 .. У мене також така ж проблема, як і у вас, точно така ж. Вони схвалюють моє зняття, але через 15 хвилин оператор відхиляє. Я прикріплю фото повідомлення, яке вони мені повідомляють. Я зробив депозит за допомогою дебетової картки MasterCard і хочу зняти кошти тим самим способом, але вони відхиляють його. Олексій, якщо ти зміг розгадати, чи напишеш мені? Дуже дякую.

file

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

У мене не було проблем, тому так, дякую!

Автоматичний переклад.

Привіт, добрий вечір @alex26 .. У мене також така ж проблема, як і у вас, точно така ж. Вони схвалюють моє зняття, але через 15 хвилин оператор відхиляє. Я прикріплю фото повідомлення, яке вони мені повідомляють. Я зробив депозит за допомогою дебетової картки MasterCard і хочу зняти кошти тим самим способом, але вони відхиляють його. Олексій, якщо ти зміг розгадати, чи напишеш мені? Дуже дякую.

file

Автоматичний переклад.

Привіт. Крім того, казино не повідомило вам жодної причини, чому ви не можете зняти кошти, і написано помилка обробки?

Як довго ви перебуваєте в цій ситуації?

У будь-якому разі, я сподіваюся, що alex26 зв’яжеться з вами та спробує допомогти вам зі своєю інформацією. Ми почекаємо. Сподіваюся, до того часу все владнається.

Автоматичний переклад.

У мене не було проблем, тому так, дякую!

Автоматичний переклад.

Добре, я радий бачити, що у вас немає проблем. Якщо з’явиться щось нове, не соромтеся повідомити нас.

Я бажаю вам удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт. Ні. Я надіслав повідомлення в службу підтримки, мені сказали, що з моїм оператором немає проблем. Мені сказали очистити кеш-пам’ять і файли cookie зі сторінки, увійти ще раз і спробувати. Я зробив те, що вони просили мене, і тепер, коли я хочу зняти гроші за допомогою того самого методу (mastercard), мені повідомляє: «Не вдалося підключитися до платіжної системи». Я щойно знову надіслав повідомлення в службу підтримки, сподіваюся, вони мені дадуть відповідь, тому що правда полягає в тому, що я вклав багато грошей у гру, і коли приходить час виграти, вони не дозволяють мені їх зняти, це мене справді розчаровує.

Автоматичний переклад.
axelnicolasschenkel

Я, звичайно, теж був би розчарований, якби зі мною трапилося подібне. 😥

У будь-якому випадку, давайте почекаємо і подивимося, що напише підтримка цього разу, коли система видасть вам помилку.

Одне запитання, як довго триває ваша ситуація з вилученням?

Буду чекати відповіді

Автоматичний переклад.
axelnicolasschenkel

Привіт, у мене все ще та сама проблема, ви отримали рішення?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого