ФорумОбговорення скаргПомилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором

Помилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором

3 р. тому від FCOLLPAST
|
14291 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

Давним-давно я поклав приблизно 135 підошв, як еквівалент приблизно 30 євро, і грав на них, поки не отримав близько 219,5 підошви, тепер я хочу зняти кошти за допомогою дебетової картки (Mastercard) з тієї самої, яку я поклав і яка має ті самі дані, що і мій рахунок, і я отримую помилку, відхилену помилкою обробки платежу оператором, однак банк (scotiabank) може і отримує перекази від букмекерів

Автоматичний переклад.
FCOLLPAST
3 р. тому

Привіт, це дуже поширена проблема з Mastercard. Часто трапляється, що гравці можуть внести депозит на Mastercard, але повернути кошти на карту неможливо. Ймовірно, вам потрібно описати свою проблему в казино, а потім подати запит на зняття коштів з вашого банківського рахунку (я гадаю, ваша Mastercard підключена до вашого банківського рахунку). Тоді вам потрібно буде надіслати до казино підтвердження, що банківський рахунок належить вам (так, наприклад, ви надсилаєте виписку з банку). Тоді він повинен мати можливість зняти гроші на свій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Дякуємо за роз'яснення, чи існує формат надсилання електронного листа на рахунок електронної пошти компанії для оплати? Або з кимось, хто може зв’язатися зі мною? Оскільки онлайн-підтримка лише підказує мені використовувати альтернативну. Або ви просто даєте пропозицію?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я відчував ту ж проблему з 22bet. Чи змогли Ви знятись сьогодні?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив відмову від ставки 22, зараз в ній написано, що вона затверджена і гроші перераховуються, чекаючи підтвердження оператора, чи можу я бути впевненим чи отримати якийсь негативний сюрприз?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив відмову від ставки 22, зараз в ній написано, що вона затверджена і гроші перераховуються, чекаючи підтвердження оператора, чи можу я бути впевненим чи отримати якийсь негативний сюрприз?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це виглядає добре, але ніколи не проходить 100%, поки ви не побачите гроші на своєму банківському рахунку. Іноді гроші можуть повертатися на ваш рахунок казино через технічні проблеми з боку постачальника платежів. Тримайте нас в курсі 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Сподіваюся, все піде добре, я також подзвонив їм, і вони сказали мені, що з ними все гаразд, і вони затвердили переказ, і вони сказали мені почекати, поки він буде зарахований на мій рахунок протягом 7 днів, для того, хто вже зробив запит на банківський переказ і вийшов як затверджений результат, і переказ грошей до отримання підтвердження від оператора може сказати мені, чи все пішло добре в підсумку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вважайте, що запит було зроблено сьогодні о 16:30 і все ще схвалено, як правило, якщо він не вдався, ви говорите це негайно чи навіть через кілька днів?

Автоматичний переклад.
Davi.97
2 р. тому

У нас були випадки, згадані раніше на цьому форумі, коли їх виведення було схвалено, а гроші поверталися назад на рахунок казино приблизно через 10 днів. Але це радше виняток. Якщо вони схвалили це, ви дійсно повинні отримати його протягом 7 робочих днів, як вони вже згадували. Насправді це повинно бути швидше. Я б сказав, 4 робочих дні.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони сказали мені, що запит для них схвалено, але я повинен почекати електронного листа про перевірку платежів через SEPA. Тож я повинен почекати електронного листа, щоб з’ясувати, чи потрібно мені чекати кредиту або надіслати документ.

що це означає ?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

зробивши запит на зняття коштів і отримавши схвалення, мені довелося надіслати свій документ, щоб дозволити перенесення SEPA на перевірку пошти, потім вони попросили мене підтвердити свою адресу, і я надіслав виписку з рахунку, де є моя адреса, що називається моє ім’я і, нарешті, вони відповіли мені цим повідомленням:

Шановний користувач,

Дякуємо за надану інформацію.

Ваші документи переглядаються.

Виведення коштів банківським переказом після надсилання документів може зайняти від 2 до 5 банківських днів.

Зачекайте остаточного статусу відмови.

що це означає ?

Автоматичний переклад.
Davi.97
2 р. тому

Оскільки вони кажуть, що документи переглядаються, вам потрібно почекати, поки вони затвердять документи, які ви їм надіслали. Якщо все в порядку, тоді вони повинні обробити вилучення, оскільки вони матимуть усі необхідні документи.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, я зателефонував сьогодні, і вони сказали мені, що мені просто потрібно побачити статус відмови у заявці. Тому мені не потрібно чекати, поки вони відповідуть електронною поштою, але я повинен бачити статус відкликання.

Автоматичний переклад.
Davi.97
2 р. тому

Так, але оскільки вихідні, банки закриті, тож вони сьогодні не потраплять на ваш рахунок.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сісі Я знаю, я просто сподіваюся, що проблем більше не буде, і гроші надходять на мій рахунок без проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, хтось може мені допомогти? Я вношу депозит за допомогою картки Visa в букмекерській конторі 22bet і хочу зняти свої гроші на свій банківський рахунок, але його відхиляють, я зробив це альтернативним методом, і мені кажуть, що виникли технічні проблеми, і я повинен використовувати альтернативні методи, У мене немає електронних гаманців, я не хочу робити на них депозит, тому що боюся, що мені скажуть, що це неможливо.

Автоматичний переклад.
Davi.97
1 рік тому

Доброго ранку, друже, за яким номером дзвонив?

Автоматичний переклад.
dacker15
1 рік тому

Привіт, мені прикро чути про ваші проблеми. Насправді я пам’ятаю подібні випадки, згадані тут на форумі, і я також пам’ятаю, що гравці були з Перу, Чилі та Парагваю. Складається враження, що деякі банки Південної Америки мають проблеми з прийомом грошей від певних онлайн-казино.

Я розумію, що ви не хочете створювати електронні або навіть крипто-гаманці, але я боюся, що іншого шляху не буде, і він вам також може знадобитися в майбутньому. Просто спробуйте запитати в казино їхню рекомендацію щодо способу оплати, який вони б вам запропонували, і дотримуйтеся цієї рекомендації, навіть якщо я вважаю, що це не найзручніший спосіб виведення для вас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, у мене така сама проблема з 1xbet, коли я намагаюся зняти свої кошти за допомогою картки MasterCard або Visa, я отримую повідомлення про те, що транзакцію схвалено, а потім відображається повідомлення про те, що її було відхилено, а також про помилку. відповідно для кожної карти. Я намагався зв’язатися з технічною службою, але вони не дали мені відповіді, і в мене немає іншого способу зняти гроші, оскільки я не маю облікового запису в інших варіантах, які вони пропонують вам на вибір.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Створив електронний гаманець, все нормально

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого