ГоловнаФорумОбговорення скаргПомилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором

Помилка 22bet відхилена помилкою обробки платежу оператором

 від FCOLLPAST
|
22 235 переглядів 28 відповідей |
|
1 2

Давним-давно я поклав приблизно 135 підошв, як еквівалент приблизно 30 євро, і грав на них, поки не отримав близько 219,5 підошви, тепер я хочу зняти кошти за допомогою дебетової картки (Mastercard) з тієї самої, яку я поклав і яка має ті самі дані, що і мій рахунок, і я отримую помилку, відхилену помилкою обробки платежу оператором, однак банк (scotiabank) може і отримує перекази від букмекерів

Автоматичний переклад.
FCOLLPAST

Привіт, це дуже поширена проблема з Mastercard. Часто трапляється, що гравці можуть внести депозит на Mastercard, але повернути кошти на карту неможливо. Ймовірно, вам потрібно описати свою проблему в казино, а потім подати запит на зняття коштів з вашого банківського рахунку (я гадаю, ваша Mastercard підключена до вашого банківського рахунку). Тоді вам потрібно буде надіслати до казино підтвердження, що банківський рахунок належить вам (так, наприклад, ви надсилаєте виписку з банку). Тоді він повинен мати можливість зняти гроші на свій банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
Daniel

Дякуємо за роз'яснення, чи існує формат надсилання електронного листа на рахунок електронної пошти компанії для оплати? Або з кимось, хто може зв’язатися зі мною? Оскільки онлайн-підтримка лише підказує мені використовувати альтернативну. Або ви просто даєте пропозицію?

Автоматичний переклад.

Я відчував ту ж проблему з 22bet. Чи змогли Ви знятись сьогодні?

Автоматичний переклад.

Я зробив відмову від ставки 22, зараз в ній написано, що вона затверджена і гроші перераховуються, чекаючи підтвердження оператора, чи можу я бути впевненим чи отримати якийсь негативний сюрприз?

Автоматичний переклад.

Я зробив відмову від ставки 22, зараз в ній написано, що вона затверджена і гроші перераховуються, чекаючи підтвердження оператора, чи можу я бути впевненим чи отримати якийсь негативний сюрприз?

Автоматичний переклад.

Це виглядає добре, але ніколи не проходить 100%, поки ви не побачите гроші на своєму банківському рахунку. Іноді гроші можуть повертатися на ваш рахунок казино через технічні проблеми з боку постачальника платежів. Тримайте нас в курсі 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel

Сподіваюся, все піде добре, я також подзвонив їм, і вони сказали мені, що з ними все гаразд, і вони затвердили переказ, і вони сказали мені почекати, поки він буде зарахований на мій рахунок протягом 7 днів, для того, хто вже зробив запит на банківський переказ і вийшов як затверджений результат, і переказ грошей до отримання підтвердження від оператора може сказати мені, чи все пішло добре в підсумку

Автоматичний переклад.

Вважайте, що запит було зроблено сьогодні о 16:30 і все ще схвалено, як правило, якщо він не вдався, ви говорите це негайно чи навіть через кілька днів?

Автоматичний переклад.
Davi.97

У нас були випадки, згадані раніше на цьому форумі, коли їх виведення було схвалено, а гроші поверталися назад на рахунок казино приблизно через 10 днів. Але це радше виняток. Якщо вони схвалили це, ви дійсно повинні отримати його протягом 7 робочих днів, як вони вже згадували. Насправді це повинно бути швидше. Я б сказав, 4 робочих дні.

Змінено
Автоматичний переклад.

Вони сказали мені, що запит для них схвалено, але я повинен почекати електронного листа про перевірку платежів через SEPA. Тож я повинен почекати електронного листа, щоб з’ясувати, чи потрібно мені чекати кредиту або надіслати документ.

що це означає ?

Автоматичний переклад.

зробивши запит на зняття коштів і отримавши схвалення, мені довелося надіслати свій документ, щоб дозволити перенесення SEPA на перевірку пошти, потім вони попросили мене підтвердити свою адресу, і я надіслав виписку з рахунку, де є моя адреса, що називається моє ім’я і, нарешті, вони відповіли мені цим повідомленням:

Шановний користувач,

Дякуємо за надану інформацію.

Ваші документи переглядаються.

Виведення коштів банківським переказом після надсилання документів може зайняти від 2 до 5 банківських днів.

Зачекайте остаточного статусу відмови.

що це означає ?

Автоматичний переклад.
Davi.97

Оскільки вони кажуть, що документи переглядаються, вам потрібно почекати, поки вони затвердять документи, які ви їм надіслали. Якщо все в порядку, тоді вони повинні обробити вилучення, оскільки вони матимуть усі необхідні документи.

Автоматичний переклад.

Добре, я зателефонував сьогодні, і вони сказали мені, що мені просто потрібно побачити статус відмови у заявці. Тому мені не потрібно чекати, поки вони відповідуть електронною поштою, але я повинен бачити статус відкликання.

Автоматичний переклад.
Davi.97

Так, але оскільки вихідні, банки закриті, тож вони сьогодні не потраплять на ваш рахунок.

Автоматичний переклад.

Сісі Я знаю, я просто сподіваюся, що проблем більше не буде, і гроші надходять на мій рахунок без проблем

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, хтось може мені допомогти? Я вношу депозит за допомогою картки Visa в букмекерській конторі 22bet і хочу зняти свої гроші на свій банківський рахунок, але його відхиляють, я зробив це альтернативним методом, і мені кажуть, що виникли технічні проблеми, і я повинен використовувати альтернативні методи, У мене немає електронних гаманців, я не хочу робити на них депозит, тому що боюся, що мені скажуть, що це неможливо.

Автоматичний переклад.
Davi.97

Доброго ранку, друже, за яким номером дзвонив?

Автоматичний переклад.
dacker15

Привіт, мені прикро чути про ваші проблеми. Насправді я пам’ятаю подібні випадки, згадані тут на форумі, і я також пам’ятаю, що гравці були з Перу, Чилі та Парагваю. Складається враження, що деякі банки Південної Америки мають проблеми з прийомом грошей від певних онлайн-казино.

Я розумію, що ви не хочете створювати електронні або навіть крипто-гаманці, але я боюся, що іншого шляху не буде, і він вам також може знадобитися в майбутньому. Просто спробуйте запитати в казино їхню рекомендацію щодо способу оплати, який вони б вам запропонували, і дотримуйтеся цієї рекомендації, навіть якщо я вважаю, що це не найзручніший спосіб виведення для вас.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене така сама проблема з 1xbet, коли я намагаюся зняти свої кошти за допомогою картки MasterCard або Visa, я отримую повідомлення про те, що транзакцію схвалено, а потім відображається повідомлення про те, що її було відхилено, а також про помилку. відповідно для кожної карти. Я намагався зв’язатися з технічною службою, але вони не дали мені відповіді, і в мене немає іншого способу зняти гроші, оскільки я не маю облікового запису в інших варіантах, які вони пропонують вам на вибір.

Автоматичний переклад.

Створив електронний гаманець, все нормально

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого