ФорумОбговорення скаргPokerStars заблокував мій рахунок без причини

PokerStars заблокував мій рахунок без причини

6 міс. тому від Cabecha19
|
1581 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому

У червні цього року я вирішив повторно використовувати свій обліковий запис PokerStars, зареєстрований кілька років тому, з наміром грати в їхньому казино. Моя ідея полягала в тому, щоб зіграти в блекджек, яка мені подобається. Я зробив кілька депозитів, перший на 1000 доларів США, інший на 200 доларів США, інший на 628 доларів США.


17 червня мене попросили верифікувати обліковий запис, надіславши документи, що я негайно зробив. Вони навіть попросили мене надати скріншоти використаних методів депозиту, які я також надіслав, доводячи, що я повністю перевірив облікові записи на Skrill і Neteller. Вони були схвалені, і вони розблокували обліковий запис, який був обмежений, поки я не надіслав документацію.


Коли вони підтвердили, що все ідеально, я зробив ще кілька депозитів, на загальну суму близько 15 тисяч доларів.


У мене була дуже хороша серія, і я зумів накопичити багато грошей на своєму рахунку в ті дні, і я запросив зняття 20 тисяч доларів США. Ось тут і почалася моя проблема, оскільки вони вперше обмежили мої зняття коштів і депозити, доки я знову не надішлю документи (вони вимагали лише новий оновлений рахунок за комунальні послуги для моєї адреси, оскільки вони сказали, що вони вже мають моє посвідчення особи, і це було схвалено).


Найбільш незвичайним є те, що виправдання полягало в тому, що «через суму зняття коштів зі свого рахунку» вони обмежували мене в розслідуванні, коли я лише робив депозити, і це було моє перше зняття. Я надіслав усі необхідні документи, і з того часу вони повністю заблокували мій обліковий запис, і вони завжди відповідали на мої електронні листи, що вони розслідують і не можуть надати мені подробиць, що коли розслідування буде завершено, вони зв’яжуться зі мною.


Мій рахунок і кошти заблоковані з серпня. Оскільки я не можу отримати доступ до свого рахунку, я не пам’ятаю точну суму, яка була на ньому, але це було близько 97 тисяч доларів США.


Я часто надсилаю електронні листи, і відповідь я отримую однакову. Вони ніколи не дали мені навіть найменшого пояснення щодо проблеми. Я погодився надіслати все, що вони просили. Я вимагаю, щоб вони дозволили мені зняти свої кошти, хоча вони також повинні повністю розблокувати мій обліковий запис, оскільки немає жодної причини для блокування. Я ніколи не робив нічого поганого, і кімната просто заблокувала мене за те, що я хотів зробити своє перше зняття.

Автоматичний переклад.
Cabecha19
6 міс. тому

У мене також були деякі дивні зустрічі з PokerStars. Хоча вашою основною грою є блекджек, можливо, було б корисно висловити свою проблему на цьому великому покерному форумі:

Поділіться якомога більшою кількістю скріншотів і доказів. На цьому форумі є кілька амбасадорів, і, сподіваюся, хтось із них помітить.

Опубліковано zencity Змінено Radka
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
zencity
6 міс. тому

Будь ласка, майте на увазі, що вам не дозволяється розміщувати посилання, що ведуть за межі нашого поширеного веб-сайту, якщо це не є необхідним або може допомогти користувачам. Зокрема, посилання на інші форуми не вітаються. 🙂

Це ж форум, чи не так?

Я прошу вас дотримуватися певних умов:

https://casino.guru/terms-and-conditions

Ми цінуємо вашу співпрацю

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Перепрошую за недогляд. Я просто намагався допомогти, виходячи з мого досвіду гри в покер, і не мав жодних прихованих мотивів. Давайте обмежимо наші обговорення цим форумом. Дякуємо, що вказали на це! :)

Автоматичний переклад.
Cabecha19
6 міс. тому

Привіт.

Я радий, що вам вдалося знайти наш форум. Що ще важливіше, ви також подали скаргу, це найважливіше. У таких випадках нам зазвичай потрібна відповідь казино та повне пояснення всієї ситуації. Я думаю, що ви були надто терплячі, і настав час отримати деякі відповіді. Щоб досягти цього, перегляньте свою скаргу ще раз ( скористайтеся цим посиланням ), щоб відповісти на подальші запитання, які нам потрібно прояснити, щоб продовжити.

Я справді сподіваюся, що наша спеціальна команда розгляду скарг знайде проблему, оскільки я маю відчуття, що ви теж не знаєте, що здається не так, чи не так?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Перепрошую за недогляд. Я просто намагався допомогти, виходячи з мого досвіду гри в покер, і не мав жодних прихованих мотивів. Давайте обмежимо наші обговорення цим форумом. Дякуємо, що вказали на це! :)

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Буває 🙂 , не хвилюйтеся.

Можливо, ви хотіли б знати, що Casino Guru створив проект під назвою Resolution Center , за допомогою якого наша спеціалізована команда скарг допомагає гравцям безкоштовно.

Подивіться тут:https://casino.guru/complaints/all

😉


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дуже дякую за вашу турботу. Правда в тому, що я спробував усе, що було в кімнаті, перш ніж звернутися за допомогою ззовні. Але вони навіть не відповідають на мої останні електронні листи. Вони більше навіть не надсилають мені копію, що справа розглядається і що вони зв’яжуться зі мною. Я завжди був впевнений у цій кімнаті. Я дуже здивований усім цим, що зі мною відбувається. Потім я знайшов цей форум і почав читати, що сталося з іншими людьми, і що в кількох випадках було досягнуто рішення. Я сподіваюся, що це станеться і зі мною.

Автоматичний переклад.
Cabecha19
6 міс. тому

Я розумію, найчастіше людина, мабуть, спочатку намагається все вирішити сама, а потім, коли не знає, як бути далі, просить допомоги. Добре, що ви знайшли нас, тому що ми постараємося вам допомогти.

Однак це, звичайно, незручно, коли казино вам не відповідає, і ви не знаєте, де стоїте. Я твердо вірю, що ми зможемо вирішити цю справу і що зрештою все буде добре. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся оновити нас у своїй скарзі та не соромтеся опублікувати її тут, на форумі. Наразі нам потрібно почекати та подивитися, куди наша команда отримає вашу інформацію. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я оновлю тему: кімната не розблокувала мій обліковий запис, але повернула всі мої кошти. Дуже вдячний цій спільноті.

Автоматичний переклад.
Cabecha19
4 міс. тому

Я радий, що врешті-решт так вийшло. Це, безумовно, приємно, коли ви отримуєте свої кошти назад, але якщо ваш рахунок закрито, ви можете позбавити себе додаткових турбот у майбутньому та вибрати інше казино.

У будь-якому випадку я радий, що ми змогли вам допомогти, і ви щасливі. Я бажаю вам удачі у вашому наступному виборі казино і нехай у вас все вийде. 🙂

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я вперше зареєструвався в цьому казино, вніс депозит і тут же мій обліковий запис був видалений, а мої гроші пограбовані!! вони просять підтвердження, але сайт ніколи не завантажує файли, він надсилає помилку щоразу, коли ви намагаєтесь, і вони перестали відповідати на мої електронні листи, ЩО НЕ НЕПРАВИЛЬНО З ЦИМ КАЗИНО?! ти не просто так робиш, що буквально грабуєш!!! Я ПРОСТО ХОЧУ ПОВЕРНУТИ МІЙ ДЕПОЗИТ З ЦЬОГО МОМЕНТУ!!!!

Автоматичний переклад.
angieccee
2 тиж. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви опинилися. Дозвольте поставити вам кілька запитань. Чи сказали вам у казино, чому заблокували ваш рахунок? Ви також зверталися в службу підтримки, коли не могли завантажити документи для перевірки, і вам відповіли чи просто почали ігнорувати?

Я думаю, що ви знайдете цю тему інформативною, тому спробуйте переглянути: https://casino.guru/forum/casinos/execution-pokerstars--apparently--payment-is-not-voluntary

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

їм потрібні документи, які я не можу надати, тому що з якихось причин їхнє казино вказало в моєму обліковому записі не моє ім’я, і все це, і вони не можуть просто повернути мені гроші? це смішно

Автоматичний переклад.
angieccee
2 тиж. тому

Які документи вимагає казино, а ви не можете надати? Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис має інше ім’я, ніж ваше? Ви запитували, чи можете ви щось зробити, щоб це виправити?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

коли я реєструвався, він запитував ТІЛЬКИ моє ім’я користувача та пароль для дати народження, я не знаю, чому моє ім’я вийшло моєю мамою, вона померла кілька місяців тому, нехай почиває з миром, і вони вимагають від мене смішних документів, яких у мене НЕМАЄ, БО ВОНА НЕ ЗАЛИШИЛА ТОЙ ПАПЕР, ЯКИЙ ВОНИ ПРОСИТЬ!!!! Всі інші документи я відправила, навіть свідоцтво про смерть моєї мами запитали, я НАДИСЛАЛА!!! вони просять цей папір, моя мама нічого не залишила, вона несподівано передала!!! чесно кажучи, що не так з цими казино? це смішно! вони не розуміють, що мій день народження - це МІЙ ДАТ НАРОДЖЕННЯ, а не мої мами!!! Клянусь, вони роблять усе це навмисно І ВОНИ ВЖЕ ВИДАЛИЛИ МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС. Я НЕ ЗНАЮ ЧОМУ, тому я не думаю, що можу щось зробити щодо зміни імені?

чому так важко просто повернути вам ВАШІ ГРОШІ, просто відправили їх назад, звідки вони прийшли, ось і все! їм не потрібно створювати стільки проблем! і вони не повинні просто закривати ваш рахунок після депозиту , що НЕ ПРАВИЛЬНО!!

Автоматичний переклад.
angieccee
1 тиждень тому

Тому мені здається абсолютно дивним, якщо ви не ввели жодної іншої особистої інформації, крім дати народження. Як ви це описуєте, виглядає так, ніби ваш обліковий запис присвоєно вашій мамі. У неї теж там був рахунок?

Однак я не вважаю, що це правильно, тому що ви повинні вводити такі речі вручну, щоб потім перевіряти своїми документами, а не чужими.

Тому подати скаргу було правильним кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Звичайно, не забудьте повідомити всю цю інформацію Крістіні, яка зараз відповідає за вашу справу.

Я подумав, що це не має бути надто складним, але оскільки у вашому обліковому записі не було нічого, крім дати народження, мені цікаво подивитися, як це вийде.

Дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я знаю, що це дуже дивно, у всіх казино, в яких я грав, ви вводите своє ім’я. Я не розумію, чому це автоматично призначає його комусь іншому? Я не думаю, що моя мама мала в них облікові записи, я просто не знаю, що трапилося або чому вони закрили мій рахунок відразу після внесення... дякую за допомогу!

Автоматичний переклад.
angieccee
1 тиждень тому

Подання скарги було найкращим, що ви могли зробити, і я більш ніж переконаний, що після завершення початкового збору інформації казино попросять пояснити свої дії.

Рано чи пізно ми зможемо відкинути спекуляції та зосередитися на більш конкретній інформації.

Спробуйте витримати, команда працює над цим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Вони також не пояснили, чому закрили рахунок. Дякую за допомогу.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого