ФорумОбговорення скаргПограбування слота (шахрайство?)

Пограбування слота (шахрайство?) (Сторінка 2)

8 міс. тому від Nomadant
|
8573 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
8 міс. тому

Привіт, я щойно приєднався до цього казино та виграв приз у розмірі 50 доларів із 175 бездепозитних безкоштовних обертань. Ви отримуєте 25 безкоштовних обертань на день протягом 7 днів. На 2-й день 25 безкоштовних обертань я виграв достатньо, щоб виконати вимоги щодо ставок, і спробував вивести гроші на 50 доларів. Мені сказали, що мені потрібно зробити принаймні один депозит і пройти перевірку KYC. Я вніс 1-й депозит і надіслав документи KYC. Все було схвалено, тож я зняв ще 50 доларів. Відтоді мої зняття продовжують скасовувати. Причина, чому вони кажуть, що відкликання було скасовано, полягає в тому, що ""Скасовано через відсутність/неправильні дані". Я звертався до них кілька разів, щоб запитати, які дані були неправильними або яких бракувало. Тепер вони відмовляються відповідати. Я навіть не можу отримати відшкодування депозиту.

Автоматичний переклад.
benlepard007
8 міс. тому

Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття? Ви все ще можете увійти у свій обліковий запис? Я б рекомендував подати скаргу разом із нашою командою. Вони спробують допомогти вам вирішити цю проблему. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, щоб зробити це. Будь ласка, повідомте нам, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я переживаю схожу ситуацію з Ханною, Генрі та Шарлоттою. Вони постійно кажуть, що я отримаю платіж або затримки мережі, але я отримаю сьогодні. У мене є скріншоти мого останнього обміну з Шарлоттою. Коли вона сказала, що вони надіслали платіж, я попросив ідентифікатор транзакції, щоб я міг продовжувати перевіряти себе, вона припинила спілкування.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Єдина порада, яку я можу запропонувати, це бути ДУЖЕ наполегливим, і коли я маю на увазі дуже, кожні кілька годин спілкуйтеся з ними в прямому ефірі. Не дозволяйте їм піти з рук. Я все ще отримую від них рекламні листи навіть після того, як скасував підписку. Це казино потрібно закрити!

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Повернувся до чату та запитав у Генрі ідентифікатор транзакції, я вважаю, що мене заблокували.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Я щойно знову спробував зняти кошти, і все те ж саме відбувається. Я буду подавати скаргу. Дякую

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Повернувся до чату, виявилося, що мене не заблокували. Генрі сказав мені, що гроші будуть зараховані будь-якої миті. Я попросив ідентифікатор транзакції, і він сказав, що не має його для надання.

Автоматичний переклад.
Shaneswife
8 міс. тому

Я прислухався до вашої поради та був наполегливим у чаті. Я отримав кошти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Радий, що у вас вийшло.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я прислухався до вашої поради та був наполегливим у чаті. Я отримав кошти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чудово, я радий, що ваш час окупився. 🎉☘️😊

Скільки часу вам знадобилося, щоб отримати гроші? Я не думаю, що ви більше гратимете в цьому казино, правда?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Коли я виграв і подав заявку на зняття коштів, вони сказали, що це буде протягом 2-4 годин. Я отримав через 48 годин і більше не буду там грати.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я також вніс 100 доларів і спробував отримати бонус без правил, який так і не був доданий. Я виграв гроші тільки зі свого депозиту.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я щойно знову спробував зняти кошти, і все те ж саме відбувається. Я буду подавати скаргу. Дякую

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога. Буде тут чекати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Коли я виграв і подав заявку на зняття коштів, вони сказали, що це буде протягом 2-4 годин. Я отримав через 48 годин і більше не буду там грати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не думаю, що два дні – це взагалі так довго, але, звичайно, це ваша думка. Що стосується бонусу, він, мабуть, гірший, оскільки він не був вам зарахований, тому я не буду звинувачувати вас, якщо ви більше не гратимете тут.

Нехай у майбутньому у вас все буде добре і ви матимете кращий досвід. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Два дні – це зовсім недовго, погодьтеся. Досвід після відкликання: один агент сказав, що його надіслано, і я маю його побачити найближчим часом, потім наступний агент сказав, що у них виникли технічні проблеми, і вони ніколи не надсилалися. Невідповідність інформації та незрозумілість, як вони зараховують свої бонуси, є кількома причинами, чому я буду грати в іншому місці.

Автоматичний переклад.
Shaneswife
8 міс. тому

Напевно, я відчував би те саме. Відсутність підтримки є найпоширенішою і, на жаль, найгіршою помилкою, яку зазвичай роблять працівники казино. Повернути довіру гравця — надзвичайно складний квест, і іноді навіть гроші не повернуть його 😀.

У будь-якому разі дякую за вашу думку. Успіхів у швидкому пошуку кращого казино!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Лінивець отримує 3/10. Я грав тут 2 тижні. Є так багато червоних прапорів. У службі підтримки клієнтів працює лише три людини, чи я повинен сказати три імена. Ханна, Шарлотта та Генрі. Ханна і Шарлотта нічого не варті. Генрі недоречний. Що викликає занепокоєння щодо цих трьох, так це те, що це просто імена, які використовують кілька людей. Я був на slotheist на 24-годинному бендері, і ці імена завжди з’являлися, і всі вони діяли неосвічено на мій запит.


Ханна сказала, що збирається допомогти мені з безкоштовним бонусом за 300 депозитів. Вона попросила дати їй 2-3 години, щоб обговорити це з командою керівництва, і вони сформують спеціальний бонусний код, і вона напише мені електронний лист. Через 16 годин нічого. Тож я надіслав їм повідомлення та розповів, що відбувається з бонусом. Три години Шарлотта та Генрі заявляли, що вона надішле мені електронний лист.. нарешті зв’язалися з моєю Ханною, як ти впорався з цією волею Адама, а потім вона повідомила мені, що вони вирішили, що вони нічого не можуть зробити. lol як НІЧОГО. Я взагалі думав, що щось маленьке запропонують, але НІЧОГО? О, насправді вони мені щось запропонували… вони запропонували мені депозитні коди, які вони пропонують усім. І Ханна буквально поводилася так, наче робила для мене щось особливе.

Обслуговування клієнтів тут- 0/10

Я граю в азартні ігри в Інтернеті протягом багатьох років, і цей сайт є найгіршим сайтом для обслуговування клієнтів. Це тіньовий бізнес там у slotheist.


Єдина причина, чому я поставив сайту позитивне число, а не загальний нуль, це ігри. Betsoft, Rival – мої фаворити.

ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ. Їхній формат та ігри ведуть до обману, але коли ви знімаєте шари… ви бачите, наскільки це тіньово!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я не повернуся в це казино. Є й інші, які дотримуються своїх обіцянок і мають чудове обслуговування клієнтів, що важливо.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Лінивець отримує 3/10. Я грав тут 2 тижні. Є так багато червоних прапорів. У службі підтримки клієнтів працює лише три людини, чи я повинен сказати три імена. Ханна, Шарлотта та Генрі. Ханна і Шарлотта нічого не варті. Генрі недоречний. Що викликає занепокоєння щодо цих трьох, так це те, що це просто імена, які використовують кілька людей. Я був на slotheist на 24-годинному бендері, і ці імена завжди з’являлися, і всі вони діяли неосвічено на мій запит.


Ханна сказала, що збирається допомогти мені з безкоштовним бонусом за 300 депозитів. Вона попросила дати їй 2-3 години, щоб обговорити це з командою керівництва, і вони сформують спеціальний бонусний код, і вона напише мені електронний лист. Через 16 годин нічого. Тож я надіслав їм повідомлення та розповів, що відбувається з бонусом. Три години Шарлотта та Генрі заявляли, що вона надішле мені електронний лист.. нарешті зв’язалися з моєю Ханною, як ти впорався з цією волею Адама, а потім вона повідомила мені, що вони вирішили, що вони нічого не можуть зробити. lol як НІЧОГО. Я взагалі думав, що щось маленьке запропонують, але НІЧОГО? О, насправді вони мені щось запропонували… вони запропонували мені депозитні коди, які вони пропонують усім. І Ханна буквально поводилася так, наче робила для мене щось особливе.

Обслуговування клієнтів тут- 0/10

Я граю в азартні ігри в Інтернеті протягом багатьох років, і цей сайт є найгіршим сайтом для обслуговування клієнтів. Це тіньовий бізнес там у slotheist.


Єдина причина, чому я поставив сайту позитивне число, а не загальний нуль, це ігри. Betsoft, Rival – мої фаворити.

ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ. Їхній формат та ігри ведуть до обману, але коли ви знімаєте шари… ви бачите, наскільки це тіньово!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гей, я думаю, це був би чудовий огляд. Якщо ви хочете надіслати його, просто перейдіть за цим посиланням .

Чи можу я запитати, яка причина не отримання бонусу? Можливо, ваша країна обмежена, чи була якась інша причина?🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я не повернуся в це казино. Є й інші, які дотримуються своїх обіцянок і мають чудове обслуговування клієнтів, що важливо.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви абсолютно праві.👌

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого