ФорумОбговорення скаргПограбування слота (шахрайство?)

Пограбування слота (шахрайство?)

8 міс. тому від Nomadant
|
8574 переглядів 43 відповідей |
|
1 23
8 міс. тому

Тому я хочу опублікувати це тут, сподіваючись отримати рекомендації щодо наступних кроків. Я приєднався до SlotHeist 3/6, тому що вони рекламували миттєві виплати. Я підтвердив у них, що вони приймають гравців із США, і вони сказали, що для першого зняття коштів їм потрібна інформація KYC, тому я зробив два депозити на 50 і 316 доларів США, одночасно надіслав свою інформацію про KYC. Ніколи не отримав відповіді. У мене виникли проблеми з зарахуванням мого другого депозиту, і, як не дивно, їхній чат більше не працював на моєму обліковому записі, тож я швидко створив 2-й обліковий запис з ЄДИНОЮ метою — поспілкуватися з ними, про що оператор чату знав (Ханна ). Вона вирішила проблему з депозитом і сказала мені надіслати електронний лист на їхню електронну адресу служби підтримки з проханням заблокувати дублікат облікового запису, що я негайно зробив. Мені пощастило, і я потрапив на один зі слотів, тож я вирішив ініціювати зняття 1000 доларів США, і, на жаль, це все, що я отримав. З тих пір мене почали обговорювати: спочатку вони кажуть, що анулюють зняття через кілька облікових записів, потім вони стверджують, що я отримаю електронний лист (чого я ніколи не роблю), вони кажуть мені, що два чекають 2 години, а потім до кінця дня. Постійна біганина. Я подав скаргу сюди. Чи є інший засіб захисту? У мене також є збережені журнали чату.

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Не припускайте, що ви зберегли скріншот вашої розмови з Ханною з інструкціями, що робити, оскільки це допоможе вашій справі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

О, у мене є купа стенограм чату з Ханною, усе, що вона робила, це відкладала й відкладала. Здається, є три агенти, і всі троє продовжують говорити певні варіанти «Ви незабаром отримаєте електронний лист» або «Виведення коштів буде оброблено незабаром».

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це комічно, це останнє, що я щойно отримав від них у чаті зараз:


«Ми хочемо повідомити вам, що ваш обліковий запис перевіряється на відповідність, і потрібен деякий час, щоб перевірити та продовжити»,

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер вони скасували моє зняття, і це причина:


"Скасовано через відсутність/неправильні дані"

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Повне розкриття ось остання стенограма з Ханною. Може бути трохи важко переглянути, можливо, доведеться збільшити та збільшити масштаб. file



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Просто зрозумів, що це, мабуть, не читається. Якщо хтось хоче побачити, я можу надіслати це електронною поштою.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я втомився з ними боротися. Я домовився про те, щоб вони повернули мій депозит у розмірі 316 доларів США, подивлюся, чи вони це зроблять і скільки часу це займе.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони досі навіть не повернули мені мій депозит... Хто-небудь тут знає, що я ще можу тут зробити? Це більше ніж смішно

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тож тепер я переконаний, що це шахрайство. Ханна почала укладати зі мною угоди… подивіться цей уривок з останньої розмови.


Ханна: Отже, якби я спробувала зняти для вас 1000 доларів, тому що я працюю над вашою справою протягом останніх 2 днів, і я дуже хочу, щоб ви отримали повне зняття, тому що я знаю причину кількох облікових записів. Тож хочу запитати, яку наступну суму ви внесете, якщо я спробую отримати цю суму готівкою?[02:54]Ентоні Касселла: Можливо, 500 доларів США[02:55]Ханна: Це було б чудово! Просто дайте мені ще 2-4 хвилини, щоб перевірити, будь ласка.[02:59]Ханна: Ентоні, чудові новини для вас. :) Якщо ви внесете суму, і після внесення ви отримаєте зняття протягом наступних 5-10 хвилин.[02:59]Ентоні Касселла: Ні, мені потрібно спершу зняти[03:01]Ханна: Як повідомив останній агент для вас, що це було неможливо, оскільки команда не погоджувалася, однак я зробив усе можливе, але вам потрібно внести депозит, щоб ми могли отримати останній знятий кошт. Будьте впевнені, я буду в чаті, і це буде зроблено.[03:02]Ентоні Касселла: Зараз це просто смішно, просто дайте мені повернути мій депозит у розмірі $316[03:03]Ентоні Касселла: Я не граю ігри тут, я не збираюся вносити більше грошей, поки ви не виконаєте свої обіцянки[03:03]Ханна: І мені дуже шкода за затримку, яку ви отримали з нашого боку, і відтепер я докладу всіх зусиль , якщо ви зайдете до служби підтримки в чаті, тож ваше занепокоєння стане пріоритетним і воно буде вирішено, як тільки ми зможемо це зробити.[03:03]Ентоні Касселла: Просто поверніть мені мій депозит[03:04]Ентоні Касселла: Я Я не вношу більше, не отримуючи нічого попередньо, цього не станеться[03:05]Ентоні Касселла: Якщо не відшкодувати депозит у розмірі 316 доларів, у вас є моя адреса в USDT[03:08]Ханна: Добре, найкраще, що я можу зробити, тому що Я не хочу, щоб ви йшли кудись ще й грали, тому найкраще, що я можу для вас зробити, це зробити транзакцію завершеною зі свого боку, і ви побачите, що виплата очікує, і щойно ви внесете 500 доларів , ви побачите, що це схвалено.[03:08]Ханна: Це спрацює?[03:08]Ханна: Або ви просто хочете зараз 316 доларів?[03:09]Ентоні Касселла: Ні, це не спрацює, просто надішліть зараз 316 доларів

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

привіт

Я повинен сказати, що це все дуже цікаво в дуже темному сенсі. Але почнемо з найбільш сумнівної частини.

Мені б ніколи не було комфортно обмінювати майбутні депозити на поточні зняття. У моїх книгах це досить підозріло, тому, мені дуже шкода сказати, що ми ніколи раніше не чули про це казино, тому, як наслідок, його «якості нам абсолютно невідомі».

Я вдячний, що ви відкрили цей шлях, щоб повідомити іншим гравцям бути обережними. Подання скарги – це ще одна чудова справа. Як я бачу, жодні з цих пізніх «переговорів» не дійшли до Крістіни, я прошу вас терміново оновити скаргу (просто натисніть або торкніться цього посилання👈, щоб зробити це), оскільки, принаймні, на мою думку, це змінює ситуацію. Справа не тільки в затримці платежу.

Сподіваюся, є спосіб їх порозуміти!


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дійсно ціную ваш внесок, і я думаю, що наполегливість окупилася в цьому випадку, вони нарешті виплатили повну суму $1000, але це попередження для всіх, хто тут, тримайтеся подалі від цього місця. Отримати гроші, які ви законно виграли, не повинно бути так важко. Я припускаю, що їм набридло слухати мене протягом кількох годин у прямому чаті.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Ще раз дякую за турботу. Чудові новини: вашу справу було вирішено, і ви отримали свої гроші, хоча пройшли через дещо вибоїстий шлях. Ви повинні написати про свій досвід в огляді цього казино, що ви думаєте? Якщо вам буде цікаво це зробити,ось посилання 👈🙂.

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Ну, це хороші новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. 🤗🎉

Звичайно, я точно не звинувачую вас за те, що ви раніше рекомендували гравцям бути обережними, тому що я вважаю все це досить дивним.

Тож, ймовірно, краще уникати цього казино, оскільки чат був дуже наполегливим, щоб ви внесли депозит, щоб отримати свої гроші.

Сподіваюся, тобі вдасться в іншому місці.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Намагався зробити огляд, але я не можу знайти його під час пошуку в списку казино, і він не дозволяє мені безкоштовно ввести це, добре, це робить, але форма не надсилається.

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Гей, ти справді тут. Щойно побачив це, і повний огляд казино має бути опублікований завтра, згідно з моєю інформацією від нашої команди даних. Вибачте за незручності, я перевірю це для вас завтра та повідомлю вам, щойно ви зможете написати відгук. 👌😉 Що ви думаєте про це, чи може це бути угодою?🙋‍♀️ Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Ха-ха, так, було справді абсурдно бачити, як казино намагається укласти зі мною угоду. Насправді вони надсилали мені електронні листи з тих пір із запитанням, де мій депозит у розмірі 500 доларів... Я мав би бути дурнем, щоб колись знову робити депозит у цьому казино.

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

На щастя, я можу сказати, що у вас достатньо розуму, щоб зрозуміти це, і тепер ви можете лише сміятися над цим.👌

Повний огляд Slot Heist Casino 👈 доступний зараз, і ви також зможете написати огляд.Ось ще раз посилання , про всяк випадок, щоб ви могли це зробити, коли будете готові.😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Відгук опубліковано, сподіваюся, він допоможе комусь ще не стати жертвою.

Автоматичний переклад.
Nomadant
8 міс. тому

Я бачив і також помітив, що це вже прийнято. Сподіваюся, у майбутньому з вами не станеться подібного і у вас все буде добре.

Однак ніколи не створюйте два облікові записи, оскільки в деяких казино ви можете не досягти успіху, і вони заберуть усі ваші виграші. Хоча, звісно, я розумію, чому так було і що ви все пояснили. Найкраще не робити нічого, що може порушити правила казино, щоб потім вони не могли виправдовуватися, що не платять вам через це.

Удачі. ☘️🤗

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого