ФорумОбговорення скаргPlaywise365.com — це злодії, з ними ніколи не грати

Playwise365.com — це злодії, з ними ніколи не грати

11 міс. тому від realrahul
|
2258 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому

Вони вкрадуть ваші гроші, ставка не буде розрахована належним чином, і мені вдалося зробити знімки екрана та поділитися з ними. Навіть компанія Evolution gaming підтвердила, що ставка в розмірі 8000 була виграшною та була правильно розрахована їхньою системою, і вони сказали, що я повинен зв’язатися зі службою підтримки клієнтів казино, щоб вирішити. Я зв’язувався з ними кілька разів, показуючи проблему, в той час як вони зрештою визнали свою помилку, але постійно кажуть, що це займе деякий час, і ніколи не визначають, скільки часу. Минуло вже більше 3 днів, а обслуговування клієнтів марне.

Крім того, вони також не дотримуються часу вилучення, зазначеного на їх веб-сайті, оскільки на їх веб-сайті вони говорять про миттєве зняття та максимальний час лише 3 години. Але щоразу, коли користувачі запитують зняття коштів, вони зрештою відкладають їх через технічні проблеми та ніколи не пояснюють, що сталося, а потім знову й знову повертають гроші на баланс казино. Клієнт не отримує своїх коштів. Вони злодії і повинні бути заборонені.

Автоматичний переклад.
realrahul
11 міс. тому

Вирішення подібних випадків, коли була технічна проблема, за моїм досвідом займає багато часу. Це тому, що постачальник ігор повинен бути залучений, розслідувати все, а потім казино проводить розслідування самостійно.

У нашій базі даних ще немає Playwise365.com, тому я не можу сказати, чи вони справедливі чи ні, але я вже попросив нашу команду даних перевірити це казино. У будь-якому випадку, 3 дні – це дуже короткий термін для вирішення такої проблеми, тому, будь ласка, запасіться терпінням. Я не здивуюся, якщо знадобилося більше 2 тижнів, щоб вирішити це.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знаю, що проблема вирішиться за кілька днів, вони її вирішили. Моє розчарування було через те, що вони говорили неправду. Це більше стосується зняття коштів, перевірте на їх веб-сайті, як вони стверджують. Процес зняття за 3 години, я брав з них 3 рази, і кожного разу мені доводилося проходити через це:

- зняття було відкладено, стандартна відповідь служби підтримки в чаті була така: у нас виникла технічна проблема, через яку це було відкладено. Проблема може трапитися один раз, може бути двічі, але потім це траплялося зі мною щоразу, тому я підозрюю їх як шахрайство

- вони повернуть гроші на баланс казино замість того, щоб обробляти зняття коштів, це також впливає на суму тижневого страхового бонусу, і вони мають безпрограшний ефект в обидві сторони, утримуючи зняття коштів, і їм не доведеться платити мені, якщо я втрачу те, що я виграв раніше як страховка Кешбек не поширюється на повернуті гроші

Я отримав важкий урок, граючи в такому казино, і втратив багато грошей через таку тактику час і час. Але зараз я закрив свій обліковий запис у них і ніколи не поверну їх.

Автоматичний переклад.
realrahul
11 міс. тому

Чесно кажучи, щоразу, коли ви не почуваєтеся добре через свій досвід у казино, просто залиште його та перейдіть до іншого. Є багато казино, з яких ви можете вибрати 👍

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви маєте рацію, це правильно. Це було моє альтернативне казино, у якому я нещодавно почав грати, і зрозумів це після проблеми з моїм 3-м запитом на зняття коштів, і нарешті я попрощався з ними назавжди. Тут, щоб повідомити іншим про мій досвід, тому краще всім триматися подалі від цього веб-сайту!

Автоматичний переклад.
Daniel
7 міс. тому

Деніел. Мені слід було пам’ятати про це і не давати їм другий шанс, я був щасливий, граючи в іншому казино. Але шахрайський торговий агент переконав мене знову зіграти з ними і знову, як і кожного разу, зробив їх особливий акт. Це казино потрібно заборонити! Вони роблять це навмисно, я отримую свої вилучення коштів у своєму звичайному казино максимум за 1 годину, іноді за 20 хвилин. Але ці люди просто скасовують зняття через деякий час, а потім кажуть, будь ласка, надішліть ще раз, виникла технічна проблема, цього разу вони навіть сказали мені, що через WhatsApp призначається VIP-менеджер, який організує зняття коштів за 15 хвилин. Коли я подав запит на зняття коштів після виграшу, VIP-менеджер перестав відповідати на чати WhatsApp і прочитав це повідомлення лише через 3 дні, сказавши мені, що йому потрібно піти на лікарняний 😂😂

Було внесено 50 тисяч, я виграв 120 тисяч, я зняв 100 тисяч, які так і не були оброблені!


Я просто хотів, щоб я запам'ятав ваше повідомлення і не дав їм другого шансу!!!

Автоматичний переклад.
realrahul
7 міс. тому

О ні! Просто отримайте гроші та знайдіть собі зручніше казино для гри. 🙏

Але якщо ви будете довго боротися, поверніться, будь ласка. Ми спробуємо вам у цьому допомогти.

Ви це зробите? Тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого