ФорумОбговорення скаргPlaywise365.com — це злодії, з ними ніколи не грати

Playwise365.com — це злодії, з ними ніколи не грати

1 рік тому від realrahul
|
3534 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Вони вкрадуть ваші гроші, ставка не буде розрахована належним чином, і мені вдалося зробити знімки екрана та поділитися з ними. Навіть компанія Evolution gaming підтвердила, що ставка в розмірі 8000 була виграшною та була правильно розрахована їхньою системою, і вони сказали, що я повинен зв’язатися зі службою підтримки клієнтів казино, щоб вирішити. Я зв’язувався з ними кілька разів, показуючи проблему, в той час як вони зрештою визнали свою помилку, але постійно кажуть, що це займе деякий час, і ніколи не визначають, скільки часу. Минуло вже більше 3 днів, а обслуговування клієнтів марне.

Крім того, вони також не дотримуються часу вилучення, зазначеного на їх веб-сайті, оскільки на їх веб-сайті вони говорять про миттєве зняття та максимальний час лише 3 години. Але щоразу, коли користувачі запитують зняття коштів, вони зрештою відкладають їх через технічні проблеми та ніколи не пояснюють, що сталося, а потім знову й знову повертають гроші на баланс казино. Клієнт не отримує своїх коштів. Вони злодії і повинні бути заборонені.

Автоматичний переклад.
realrahul
1 рік тому

Вирішення подібних випадків, коли була технічна проблема, за моїм досвідом займає багато часу. Це тому, що постачальник ігор повинен бути залучений, розслідувати все, а потім казино проводить розслідування самостійно.

У нашій базі даних ще немає Playwise365.com, тому я не можу сказати, чи вони справедливі чи ні, але я вже попросив нашу команду даних перевірити це казино. У будь-якому випадку, 3 дні – це дуже короткий термін для вирішення такої проблеми, тому, будь ласка, запасіться терпінням. Я не здивуюся, якщо знадобилося більше 2 тижнів, щоб вирішити це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що проблема вирішиться за кілька днів, вони її вирішили. Моє розчарування було через те, що вони говорили неправду. Це більше стосується зняття коштів, перевірте на їх веб-сайті, як вони стверджують. Процес зняття за 3 години, я брав з них 3 рази, і кожного разу мені доводилося проходити через це:

- зняття було відкладено, стандартна відповідь служби підтримки в чаті була така: у нас виникла технічна проблема, через яку це було відкладено. Проблема може трапитися один раз, може бути двічі, але потім це траплялося зі мною щоразу, тому я підозрюю їх як шахрайство

- вони повернуть гроші на баланс казино замість того, щоб обробляти зняття коштів, це також впливає на суму тижневого страхового бонусу, і вони мають безпрограшний ефект в обидві сторони, утримуючи зняття коштів, і їм не доведеться платити мені, якщо я втрачу те, що я виграв раніше як страховка Кешбек не поширюється на повернуті гроші

Я отримав важкий урок, граючи в такому казино, і втратив багато грошей через таку тактику час і час. Але зараз я закрив свій обліковий запис у них і ніколи не поверну їх.

Автоматичний переклад.
realrahul
1 рік тому

Чесно кажучи, щоразу, коли ви не почуваєтеся добре через свій досвід у казино, просто залиште його та перейдіть до іншого. Є багато казино, з яких ви можете вибрати 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви маєте рацію, це правильно. Це було моє альтернативне казино, у якому я нещодавно почав грати, і зрозумів це після проблеми з моїм 3-м запитом на зняття коштів, і нарешті я попрощався з ними назавжди. Тут, щоб повідомити іншим про мій досвід, тому краще всім триматися подалі від цього веб-сайту!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Деніел. Мені слід було пам’ятати про це і не давати їм другий шанс, я був щасливий, граючи в іншому казино. Але шахрайський торговий агент переконав мене знову зіграти з ними і знову, як і кожного разу, зробив їх особливий акт. Це казино потрібно заборонити! Вони роблять це навмисно, я отримую свої вилучення коштів у своєму звичайному казино максимум за 1 годину, іноді за 20 хвилин. Але ці люди просто скасовують зняття через деякий час, а потім кажуть, будь ласка, надішліть ще раз, виникла технічна проблема, цього разу вони навіть сказали мені, що через WhatsApp призначається VIP-менеджер, який організує зняття коштів за 15 хвилин. Коли я подав запит на зняття коштів після виграшу, VIP-менеджер перестав відповідати на чати WhatsApp і прочитав це повідомлення лише через 3 дні, сказавши мені, що йому потрібно піти на лікарняний 😂😂

Було внесено 50 тисяч, я виграв 120 тисяч, я зняв 100 тисяч, які так і не були оброблені!


Я просто хотів, щоб я запам'ятав ваше повідомлення і не дав їм другого шансу!!!

Автоматичний переклад.
realrahul
1 рік тому

О ні! Просто отримайте гроші та знайдіть собі зручніше казино для гри. 🙏

Але якщо ви будете довго боротися, поверніться, будь ласка. Ми спробуємо вам у цьому допомогти.

Ви це зробите? Тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого