ФорумОбговорення скаргПлатіжні перешкоди щодо

Платіжні перешкоди щодо

3 р. тому від Chubbs1302
|
7780 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
3 р. тому

Я намагаюся отримати платіж з Libraspins.com

Вони зобов’язані отримати 1500 фунтів стерлінгів, які вони мені кажуть, що я можу вивести лише 500 фунтів стерлінгів одночасно, і тепер у них виникають технічні проблеми з оплатою MasterCard і хочуть, щоб я взяв BitCoin.

Не отримав підтвердження, коли я отримаю будь -яку виплату, тому захворів на тривогу

Автоматичний переклад.
Chubbs1302
3 р. тому

Чесно кажучи, у них можуть виникнути проблеми з надсиланням грошей на Mastercard. Це досить поширена проблема з Matercards. З іншого боку, якщо картка пов’язана з банківським рахунком, вони можуть здійснити банківський переказ та надіслати її на ваш банківський рахунок. Ось що я б їм запропонував.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт


Вони сказали мені, що банківські перекази неможливі

Також неможливо скористатися карткою Mastercard

Немає інформації про те, коли це буде виправлено.

Налякано, що це афера

Обслуговування клієнтів страшенно не допомагає

Автоматичний переклад.
Chubbs1302
3 р. тому

Тоді я, мабуть, прийняв би грошовий переказ через біткойн. Я знаю, це зайві клопоти, але все ж краще отримати гроші в якійсь формі, а потім закрити свій рахунок у казино, ніж залишити виграш казино. Інший варіант - продовжувати чекати, поки вони вирішать проблему за допомогою Mastercards.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт

Відкрив обліковий запис Bitcoin у вихідні, але досі нічого не отримав.

Терези не можуть дати мені ніякої інформації

Просто не впевнений, що робити

Автоматичний переклад.
Chubbs1302
3 р. тому

Ймовірно, вам потрібно запитати їх, як вони збираються надіслати його, і чекати на відповідь. Мабуть, це все, що ви можете зробити.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, Chubbs1302,

Просто натрапив на твій пост і просто хотів повідомити тобі, що зі мною відбувається те саме, що я відкрив рахунок у цьому казино минулого тижня і спробував вийти, спочатку мені сказали, що я не можу вийти на Visa, а наступного дня не можу вивести на Mastercard вони тоді порадили біткойни.


Не мав уявлення про те, як працює біткойн, але відкрив рахунок у постачальника монет, моє вилучення було прийнято від них у вівторок вранці о 10 ранку і я все ще чекаю, коли кошти надійдуть у мій гаманець, я також стурбований тим, що це афера, якщо я отримаю будь -яке оновлення про надходження моїх коштів я повідомлю вам тут


Дякую,


Мартін

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Мартін


Вибачте також почути вашу ситуацію.

Ви використовували рекомендовану Coinbase? Я відкрив рахунок у суботу, а також зробив виведення коштів, яке було прийнято, але все одно нічого.

Джордж (Libra AM) сказав мені вчора ввечері, що MasterCard знову працює, але я все ще чекаю на обробку мого вилучення.

На 11 день намагаюся отримати мої 1500 фунтів стерлінгів

Також триматиме вас у курсі

З повагою

Верес

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт


Ось мені знову відмовили у знятті MasterCard !!!!

Вимагали банківського переказу

Відчувати себе так погано від усього цього

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Хізер,

Так, я також використовував Coinbase для виведення за допомогою біткойна. Єдине, на що казино, здається, погоджується обробляти зняття коштів, дійсно викликає у мене відчуття, що відбувається щось неприємне.

Усі 5 спроб списати картки до цього були відхилені.

У понеділок, 6 вересня, я подав запит на виведення у біткойни, у вівторок, 7 вересня, казино нарешті прийняло його, надало йому лише 2 дні, але після того, як я натрапив на ваш досвід, я не вірю, що я також отримаю свої кошти.

Я втратив слова з жахливим обслуговуванням та досвідом, який я отримав, і ви повністю співчуваєте тому, що з вами відбувається. Я кілька разів намагався зв’язатися з казино, і єдине, що мені повідомляють, - це почекати 7 робочих днів, щоб переглянути кошти на рахунку біткойна. Проте coinbase стверджує, що обробляє всі транзакції протягом 1–3 днів.

Сподіваюся, казино розгляне вашу відкриту скаргу, а також мою, і вирішить це якнайшвидше.

Буду тримати вас в курсі того, як я буду з моїм виведенням

Дякую,

Мартін

Автоматичний переклад.
Martyleedavies
3 р. тому

Привіт Мартін


Хоча це значно зменшена сума, оскільки це був платіж за біткойни, це було отримано сьогодні вранці.

Також було оброблено моє виведення з MasterCard, хоча поки що перевірити, чи отримаю я гроші MasterCard нормально.

Удачі

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Хізер,

Радий бачити, що Ви досягли певного прогресу. Я сподіваюся, що ви отримаєте свої кошти на свою картку без додаткових затримок, я все ще чекаю, коли буде показаний мій платіж за біткойни. Скільки всього днів потрібно, щоб ваш біткойн досяг вашого гаманця на монетній базі? Я на 4 день.

Чи доводилося вам просити у вашої Терези спіни AM перевірити платіж за біткойни, а також картку?

Успіхів вам також у отриманні залишку вилучення

Мартін

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Сподіваюся, ви обоє врешті -решт отримаєте гроші. У всякому разі, оскільки вони сказали, що зняття коштів на Mastercard та VISA не працює, я відчуваю, що вони якимось чином хотіли змусити вас використовувати криптовалюти. Це було б моє пояснення.

Автоматичний переклад.
Martyleedavies
3 р. тому

Привіт


6 днів, щоб отримати платіж за біткойни на Coinbase, потім негайний переказ PayPal

TBH мій AM не дуже допоміг. Мені здається, я дратував його постійними запитаннями😩

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую, що повідомили, стискаю пальці, я отримаю свої кошти в coinbase протягом наступних кількох днів🤔🤞🏼

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я втратив слова, я увійшов у coinbase, щоб перевірити, чи показують кошти, все ще нічого, увійшов у казино, і схоже, що мої кошти відображаються на моєму балансі казино, намагався підтримати у чаті приблизно 10 -й раз, і вони все ще говорять моє вилучення було прийнято, і я чекав цілих 7 робочих днів, не впевнений, яке казино вони працюють, але це, безумовно, найгірший досвід, який я коли -небудь мав


Я поняття не маю, що відбувається, і всі їх агенти підтримки зовсім не допомагають

Автоматичний переклад.
Martyleedavies
3 р. тому

Чесно кажучи, я не думаю, що виведення відбувається, наскільки ви бачите гроші на балансі рахунку в казино. Якщо ви його втратите, то що? Як вони збираються обробляти очікуване зняття коштів, коли гроші будуть втрачені?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я погоджуюся, Даніеле, явно отримую неправдиву інформацію від їхніх агентів підтримки в чаті, я не вірю, що я отримаю своє вилучення, я спробував ще раз вивести кошти, які вони повернули на мій баланс у казино, це був прийнятий знову цього ранку. Чесно кажучи, не знаю, що з цим робити. Я просто ні до чого не приходжу, і їхня підтримка зовсім не допомагає.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт

Тепер мені повністю виплатили. Я погоджуюся, що CS не були корисними, і я відчував, що більшість часу мені просто платили за губи. Менеджера мого облікового запису, здавалося, дратували мої постійні запитання, але він був більш корисним, ніж стіл чату.

Сподіваюся, ви дуже скоро отримаєте свої гроші. Не здавайся

З повагою

Верес


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це чудова новина, Хізер, я рада, що ви отримали свої кошти, дякую, що повідомили мене, я буду продовжувати їх, поки не отримаю свої 🙄

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого